З 27 травня по 15 червня 2018 р. у Турятському НВК здійснював роботу англомовний табір «Sunshine» під керівництвом вчителів О.М.Громей та О.Г.Копилець, за участю 39-ти обдарованих учнів 2 – 8 класів.
Розпочався табір традиційно з організації команд та вибору капітанів, назви команди, її емблеми та девізу. Так діяли дві команди «Leaders», «Smiles». Учні з радістю представляли свої команди в веселій гумористичній формі, та вчилися співати пісні про літо: «I love summer» та «Summer fun song».
У будні дні табору учні повторювали лексику з таких тем як «Clothes», «Food and drinks» «School life», «School things and toys» та інші. Тому з радістю демонстрували свої наряди у День моди та внесли цікаві пропозиції щодо шкільної форми у 2018/2019 н.р. та щодо того якою буде мода в майбутньому.
Команди охоче брали участь у конкурсах під час яких розповідали, ставили запитання та відповідями на них. Дуже сподобалось учасникам брати участь у спортивних конкурсах, відгадувати англійські загадки та відгадувати учня: «Who is wearing…»?
Цікавою і корисною виявилась екскурсія у Глибоку 1 червня 2018р, де учні мали можливість бути присутніми на концерті присвяченому Дню захисту прав дитини. Де зокрема відбувалось і нагородження директора музичної школи с.Турятка Амоші М.М. та учнів, які вчаться у музичній школі на сцені Глибоцького будинку творчості і дозвілля. Ми гордимося талановитими учнями нашого НВК.
Цікаві та веселі фізкультхвилинки «Shark song», «Beaver song, Oki-doki» та інші; презентації та фільми про Америку, Англію, Лондон та Вашингтон,
створили у таборі незабутню англомовну атмосферу. А конкурс малюнків на асфальті на тему: «Happy Childhood» до Дня захисту прав дитини – залишив яскраві враження в учасників табору.
Протягом останнього тижня табору учні демонстрували та розповідали про свої таланти, виготовляли вироби з природного матеріалу – квіти, фантастичні тваринки та вчилися описувати їх. А конкурс на найдовший список мрій «Dream Charter» розпалив дух змагання найбільше. Фантазії учнів були безмежними. На завершення виготовили браслети дружби та обмінялись ними, писали прощальні листи з побажаннями зустрітися знову та весело провести час у англомовному літньому таборі.
|
В Україні з'явиться індекс наукового цитування. У Міносвіти повідомляють, що проект дозволить відстежувати публікаційну активність та цитованість українських науковців, видань та установ, оскільки багато з них залишаються поза межами таких баз, як Scopus та Web of Science.
Антидискримінаційна експертиза підручників не підриває сімейні цінності. За словами Лілії Гриневич, антидискримінаційна експертиза стосується протидії дискримінації за етнічним походженням, дискримінації за віком, статтю, станом здоров’я тощо.
Для дітей з особливими потребами створять команди супроводу. У МОН наголошують, що у школах та дитсадках мають створюватись команди психолого-педагогічного супроводу, які розроблятимуть індивідуальні програми розвитку, за якими вчитиметься дитина.
В УЦОЯО визначили пороги тестів для семи предметів ЗНО. Кількість учасників ЗНО, які не склали тест з української мови і літератури склала 14,5% від загальної кількості учасників тестування, з математики - 18,57%, з англійської мови - 13%, з біології - 8,35 % тощо.
Оголошені перші результати учасників зовнішнього оцінювання. Після визначення порогів тестів «склав/не склав» УЦОЯО оголосив перші результати зовнішнього оцінювання. Результати тестування розміщені на інформаційних сторінках учасників.
Навчальні заклади отримали перші результати ДПА. Школи і коледжі отримали результати підсумкової атестації своїх учнів за освітній рівень повної середньої освіти з української мови, математики, біології та іноземних мов. Відомості розміщені на сайті УЦОЯО.
МОН проведе наради присвячені вступній кампанії. Серія регіональних нарад стосуватиметься питань проведення вступної кампанії 2018 року, змін в Умовах прийому до закладів вищої освіти, питань роботи з Єдиною державною базою з питань освіти тощо.
|
14 червня об 11:00, розпочалося засідання експертної комісії з питань визначення результатів зовнішнього незалежного оцінювання, що використовуються під час прийому до навчальних закладів, при Українському центрі оцінювання якості освіти. Відповідні пороги буде встановлено з української мови і літератури, математики, біології, а також іспанської, німецької, французької та англійської мов.
Поріг «склав/не склав» — це мінімальна кількість тестових балів, яку має набрати учасник за виконання сертифікаційної роботи, щоб отримати оцінку у шкалі 100-200 балів і мати можливість брати участь у конкурсному відборі до закладів вищої освіти України.
Засідання експертної комісії транслюватиметься в режимі онлайн на сторінках у Фейсбук Українського центру оцінювання якості освіти та Міністерства освіти і науки України.
Нагадуємо, що засідання експертної комісії зі встановлення порога «склав/не склав» з історії України, географії, фізики, хімії відбудеться 20 червня.
Результати учасників за шкалами 100–200 балів і 12-бальною (із предметів, результати тестувань з яких зараховують як оцінку за ДПА) буде розміщено на інформаційних сторінках учасників зовнішнього незалежного оцінювання наступного дня після кожного засідання експертної комісії (15 і 21 червня 2018 р. відповідно).
|
Сьогодні, 15.06.2018 р., вчителі 1-х класів Глибоцького та Герцаївського районів, які працюватимуть у 2018/2019 н.р., завершили своє навчання на ІІІ (заключній) сесії підготовки до роботи в НУШ (впровадження Державного стандарту початкової освіти) на базі Коровійської ЗОШ І-ІІІ ступенів. Протягом цілого тижня з вчителями майбутніх перших класів працювали тренери: Одинак М.М., Пастовець О., Алексейчук І.М., Коптюк Л.А., Сосніна І., Костащук-Мазур Т., Гордійчук О., Івасюк М., Іванчук М., Донська А., Шабанова А., Вакарашу-Фортуна О., Білійчук А., Колесник В., Воробець М. Які цікаво, змістовно, творчо, креативно, весело і в дружній атмосфері поділилися власним досвідом. Цьому сприяли чисельні презентації, відео, практичні вправи, рухливі ігри на розвиток уваги, пам’яті та кмітливості. І все це завдяки тренерам, які за період навчання разом з учителями майбутніх першокласників стали дружньою, згуртованою родиною, яка творитимуть Нову українську школу. Також вчителі мали змогу самостійно розробити, попрактикувати проведення ранкові зустрічі та проведення інтегрованого заняття «Я досліджую світ». А також учителі мали змогу візуально-схематично створити освітнє середовище у власному приміщенні.
...
Читати далі - тисни тут
|
|