Перші кроки до майстерності.
Система роботи районного методичного центу з молодими педагогічними кадрами сприяє подальшому професійному становленню кожного молодого педагога. Ця система формується з урахуванням того, що в своєму професійному становленні, як висвітлено у методичних джерелах, молодий спеціаліст проходить декілька етапів. І найскладнішими з них виявляються перші три роки. В цей період відбувається процес розвитку професійних вмінь молодих вихователів, накопичення досвіду, пошук нових методів та прийомів роботи з дітьми, формування свого стилю роботи. Зрозуміло, що строк проходження етапів для кожного педагога суто індивідуальний.
Професійні якості, здебільшого, залежать від характеру, темпераменту вихователя, рівня його теоретичних знань, від стиля управління, психологічного клімату в ЗДО, професійної компетенції кожного педагога закладу. Тому, будуючи систему методичної роботи з молодими фахівцями району, враховуємо всі ці компоненти, і з педагогами-початківцями використовуємо різні форми і методи методичної роботи.
Враховуючи всі аспекти в організації роботи з молодими фахівцями визначено, що саме така форма методичного навчання як «Школа молодого вихователя ЗДО району» є тією формою системного навчання, яка може активно впливати на динаміку розвитку їх професійної компетентності.
Саме тому, 18 жовтня 2018 року, на базі РМЦ, пройшло в дружній атмосфері перше засідання Школи «Перші кроки до майстерності».
Основна мета сформувати в молодого вихователя впевненість у правильному виборі професії, вчити діяти та спілкуватися, стимулювати бажання підвищувати свій професійний рівень, активізувати творчий потенціал кожного молодого педагога. Допомогти молодому педагогу знайти вихід із будь-якої ситуації, яка може скластися, створити і підкріпити імідж успішного спеціаліста; розвивати вміння короткої само презентації, сприяти формуванню позитивної самооцінки й усвідомленню унікальності особистості кожної людини.
В засіданні взяли участь педагоги закладів дошкільної освіти та навчально-виховних комплексів району. Вела засідання методист РМЦ Лариса Петрик.
Завдяки таким інтерактивним методам, як «Карусель», «Формування робочих груп», «Обговорення інформації в робочих групах» було створено комфортні умови діяльності для учасників, що сприяло їхній активності.
Під час вправи «Намисто» вихователі висловили свої очікування від заняття.
За результатами проведення школи молодого вихователя слухачам були надані детальні методичні рекомендації.
...
Читати далі - тисни тут