Педагогічна наука й освітянська практика довели, що театралізована діяльність – це один з ефективних засобів соціалізації дошкільника.
Театр – це відображення душі, думок, ідей. Театральне мистецтво близьке та зрозуміле для дітей, адже в його основі лежить гра. Театралізована діяльність є ефективним засобом педагогічного впливу на розвиток особистості дошкільника. Вона передбачає формування в дошкільників умінь «входити в образ» та «утримувати» його впродовж усієї театралізованої діяльності; усвідомлювати мовленнєві та виконавські дії, передавати характерні особливості різних художніх образів; переносити здобуті уявлення в самостійну ігрову діяльність. Театралізована гра - один з яскравих емоційних засобів, який формує художній смак дітей.
Саме тому з метою виявлення і стимулювання творчих пошуків педагогічних працівників закладів дошкільної освіти та з метою активізації творчого потенціалу дітей, виявлення і розвитку талановитих дітей дошкільного віку, поширення авторських театральних розробок для роботи з дітьми раннього та дошкільного віку упродовж грудня-квітня 2018-2019 р.р. в районі відбувався фестиваль творчих ідей педагогів закладів дошкільної освіти «Фестиваль театральної ляльки».
У Фестивалі взяли участь понад 40 педагогів з 17 закладів дошкільної освіти та навчально-виховних комплексів. Заключний етап пройшов 12 квітня 2019 року на базі РМЦ, де педагоги презентували свої авторські роботи. Ознайомитись з матеріалами учасників можна було на сайті управління освіти району у рубриці «Фестиваль театральної ляльки».
Джерелом натхнення для авторських робіт, які були представлені на Фестивалі, звичайно стали вихованці. Саме діти, яких вони так люблять, дали вихователям невичерпну енергію, життєлюбність, надихнули на творчість, оригінальність та фантазію.
За активну участь та креативність учасники були нагороджені грамотами, а педагогічний колектив Купського НВК отримав почесну відзнаку управління освіти Глибоцької райдержадміністрації за за оригінальність, новизну, креативний підхід та формування творчої уяви і фантазії дошкільників.
Базовим компонентом дошкільної освіти визначено, що театралізована діяльність є специфічним видом дитячої активності, одним із найулюбленіших видів творчості.
Набутий у дошкільні роки власний мистецько-комунікативний досвід – це запорука не лише загальнокультурного розвитку дитини, а й її розкутості, впевненості, особистісної активності в подальшому житті.
|