Вівторок, 24.12.2024, 03:25















Ви увійшли як Гість
Група "Гості"RSS
Освітній простір Глибоччини


          Головна                    Мій профіль          Вихід
Вхід на сайт

Наше планування
ЗНО 2019-2020
Олімпіади 2020
Закон "Про освіту"
Дошкільна освіта
Ліцензування
Меню сайту
Крилаті вислови
На сайті працюють

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
На сайті працювали
Вік сайту
Команда сайту
Архів записів
Головна » 2019 » Листопад » 8 » «Мода»: 11-й тиждень НУШ для першого класу
10:19
«Мода»: 11-й тиждень НУШ для першого класу

Кошик з одягом: будуємо словосполучення та розмальовуємо. Це завдання допоможе дитині розвинути навички читання та навчитися правильно будувати словосполучення іменників з прикметниками. Дитині пропонується поєднати назви одягу з відповідними кольорами, а потім розмалювати зображення предметів одягу у вибрані кольори.

Розмальовуємо й вчимося вибирати одяг. Цей комплект завдань-розмальовок допоможе дитині навчитися вибирати одяг відповідно до погоди або випадку. Дитині потрібно прочитати опис, а потім вибрати й розмалювати найбільш вдалий варіант.

Про що йдеться: одяг. Це завдання допоможе дитині розвинути навички читання та навчитися краще розуміти текст. Воно містить 4 речення на тему «Одяг». З малюнків під кожним реченням дитині необхідно вибрати та розмалювати лише ті, назви яких згадуються в цьому реченні (1-2 малюнки).

Відгадай та намалюй: одяг. Це завдання спрямоване на розвиток логічного мислення, уяви, кмітливості, навичок читання та письма. Дитині пропонується відгадати чотири загадки на тему «Одяг», а також намалювати та записати відповідь до кожної у спеціально відведених місцях.

Кольорові плаття: визначаємо, хто з дівчат в якому платті. Це завдання-головоломка допоможе дитині розвинути логіко-математичне мислення, увагу й кмітливість. Дитині пропонується розглянути малюнки трьох дівчаток та розмалювати їхні плаття відповідними кольорами. Для цього потрібно розв’язати логічну задачу.

Вечеря Шкарпеткожера: мислимо логічно. Це завдання сприятиме формуванню математичної компетентності, розвитку вміння мислити логічно, аналізувати, удосконаленню вміння розв’язувати задачі, здійснювати обчислення зручним способом. Дітям пропонується розв’язати ілюстровану задачу про монстрика, який харчувався шкарпетками.

Написання цифри «8». Це завдання - перший крок до вивчення написання цифри «8» та рахунку. Завдання також сприяє здобуттю навичок дрібної моторики. У завданні дитина кілька разів з’єднує пунктирні лінії для написання цифри «8», а потім самостійно пише цифру «8» у спеціально відведеному для цього місці.

Розмальовка «Числа довкола нас»: словосполучення з «8». Це завдання допоможе дитині запам’ятати число «8» й відповідну цифру. Дитині пропонується прочитати зразок, поміркувати, в яких ще словосполученнях згадується вказана цифра, і написати свої варіанти на сторінці. Саму цифру потрібно розмалювати.

Знайди доданки цифри «8». Це завдання створено таким чином, аби воно надавало дитині можливість вдумливо й зосереджено тренувати не лише навички розв’язання математичних прикладів на додавання, а й розвивало логічне мислення. У завданні математичні приклади подані без доданків, які необхідно підібрати, виходячи з того, що їх сума має складати «8».

Переглядів: 412 | Додав: Ulia_RMC | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Пошук

Підсумки

Юна Еліта

Фінанси

ЛМТ

Реєстрація ДНЗ

Сокіл "Джура"

Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
«  Листопад 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Пройди тестування

SMS листування

Copyright MyCorp © 2024