27 листопада 2019 р. у Чернівецькому обласному центрі науково-технічної творчості учнівської молоді, уже в котре, відбувся обласний конкурс юних дизайнерів. Вихованці гуртків «Народна творчість», «Юні умільці» Глибоцького РБТДЮ та учні Кам’янської ЗОШ Тріфан Іван, Білійчук Василь, Лазоренко Василь, Шмідт Йосип, Чорней Олександр та Воробчук Олег, які представляли Глибоччину на конкурсі здобули перемогу. Спільними зусиллями хлопці посіли друге командне місце.
Успіху вони досягнули як завдяки наполегливій індивідуальній праці, так і за великої підтримки і професійної допомоги своїх керівників Воробець В. Д. та Тріфан І. Д.
Вітаємо з перемогою!!!!!
|
1 грудня вся світова спільнота відзначає Всесвітній День боротьби зі СНІДом. Цього дня людство згадує про те, яку серйозну загрозу для життя людей несе ця глобальна проблема. Всесвітній День боротьби зі СНІДом став одним із найбільш визнаних міжнародних днів здоров’я і можливістю підвищити рівень обізнаності про це захворювання і його профілактику.
«Хто попереджений – той захищений» - під таким гаслом до 1 грудня – Всесвітнього дня боротьби зі СНІДом пройшли заходи у Волоківській ЗОШ І-ІІІ ступенів. На позакласному заході «Обери життя», який відбувся 29 листопада 2019 року учні 9-х класів розширили свої знання про небезпеку епідемії ВІЛ\СНІДу. Вони підготували для всіх присутніх реферати по даній темі. Організували та провели захід соціальний педагог Пентелейчук А.Г. та вчителька біології Терліон М.М.
Класні керівники 5-11-х класів провели профілактичні бесіди: «СНІД небезпечна хвороба ХХІ ст.», «Хто попереджений, той захищений» «Толерантне ставлення оточуючих до ВІЛ – інфікованих людей».
Також, цього дня у Волоківській ЗОШ І-ІІІ ст. відбулися заходи, якими були охоплені всі учні школи, зокрема:
1. Загальношкільна лінійка: «Ми проти СНІДу»;
2. Перегляд кінофільму: «СНІД – небезпечне захворювання»;
3. Урок-застереження в 10 класі «СНІД – безповоротно змінює життя».
Такі заходи допомагають учням усвідомити всю небезпеку, яку несе СНІД, уберегти себе від цього страшного захворювання, зробити правильний вибір у житті. Скажемо СТОП СНІДу!!!
|
29 листопада 2019 на базі Глибоцького ліцею проводиться ІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання серед учнів 8,10 класів освітніх закладів Глибоцького району. 30 листопада змагатимуться учні 9,11 класів освітніх закладів району.
...
Читати далі - тисни тут
|
Завершились змагання з баскетболу серед юнаків в залік 75 районної спартакіади школярів. Серед закладів освіти І-ІІ ст. перемогу здобула команда Валякузьмінської ЗОШ, другу сходинку посіла команда Йорданештська ЗОШ, третє місце посіла команда Грушівського НВК. Серед закладів освіти І-ІІІ ст., в напруженій боротьбі, з рахунком 17:14, перемогу здобула команда Глибоцького ліцею, друге місце посіла команда Глибоцької гімназії, третє - Коровійської ЗОШ. Команди Глибоцької гімназії та Глибоцького ліцею були беззаперечними лідерами на полі як на зональних , так і на фінальних змаганнях.
6 грудня команда Глибоцького ліцею братиме участь в зональних змаганнях з баскетболу в залік обласної Гімназіади. Побажаємо їм удачі!
|
Малюємо сузір’я: тренуємо уважність і дрібну моторику. Цей комплект завдань покликаний розширити знання дитини про Всесвіт і містить малюнки 16-ти сузір’їв. У кожному з 11-ти завдань є одне або два повні зображення сузір’їв, а поряд – малюнки цих самих сузір’їв без з’єднувальних ліній. Дитині пропонується розглянути сузір’я й відтворити зображення, з’єднавши зірки в правильній послідовності.
Вивчаємо порядок планет Сонячної системи. Це завдання допоможе дитині запам’ятати назви й порядок планет у Сонячній системі. Завдання складається з двох сторінок. Дитині потрібно прочитати інформацію про планети, вирізати малюнки, наклеїти на відповідні орбіти й підписати та дати відповіді на питання.
Збираємо валізу в космос. Це завдання допоможе дитині навчитися розставляти пріоритети в списку особистих речей і визначати, які з них потрібно взяти в космос. У завданні є малюнок порожньої валізи. Дитині пропонується намалювати у валізі п’ять речей, які вона візьме в космос.
Загадковий космос: планети, зірки. Це завдання допоможе дитині формувати елементарні уявлення про Всесвіт, розвивати пізнавальний інтерес до природи космосу. Завдання складається з двох сторінок. Дитині пропонується розглянути розташування планет на малюнку, прочитати, звідки прилетіли герої, знайти відповідну планету та записати її назву, вирізати кожного героя та приклеїти біля планети, з якої він прилетів.
Кросворд «Сонячна система». Цей кросворд допоможе дитині повторити астрономічні поняття, що безпосередньо пов’язані з нашою Сонячною системою, а також потренувати пам’ять, увагу, кмітливість і логічне мислення. Кросворд побудований за класичним принципом.
Розмальовуємо приховані зображення: зоряне небо. Це завдання-розмальовка допоможе дитині розвинути зорове сприйняття й дрібну моторику, вдосконалити навички розмальовування. Дитині пропонується розмалювати малюнок, зашифрований цифрами, кожній з яких відповідає певний колір.
Учимось малювати симетрично. Це завдання допоможе дитині краще зрозуміти поняття «симетрія» та навчитись малювати за його законами. У завданні запропонована лише половина малюнка (половина ракети), дитині необхідно намалювати її дзеркальне відображення відносно вертикальної лінії, щоб отримати цілісне зображення.
Математична піраміда: рівень 1. Це завдання надає можливість поєднати розвиток логічного мислення й уваги дитини із тренуванням навичок усного рахунку, додавання та віднімання. Ознайомившись із принципом, за яким побудовані математичні піраміди, дитина має зробити обчислення та заповнити всі кружечки кожної з них.
Головоломка №1: додавання та віднімання. Це завдання покликано вдосконалити вміння дитини виконувати такі математичні операції, як додавання та віднімання, і з легкістю оперувати цілими числами. Щоб досягти цієї мети, завдання побудоване у формі головоломки, що містить різні рівняння, розв’язуючи які, дитина залучатиме увагу, аналітичне та логічне мислення.
Комплект завдань: вчимося віднімати. Цей комплект завдань надає відмінну можливість навчити дитину такої важливої математичної операції, як віднімання. У кожному завданні комплекту дитині необхідно розв’язати запропоновані приклади на віднімання та за
...
Читати далі - тисни тут
|
Проблема мотивації учнів до навчальної діяльності є однією з найактуальніших у сучасній педагогіці. Ця проблема хвилює і педагогічну спільноту, і батьківську громадськість: адже знання – це не матеріальна річ, яку можна механічно перекласти в голову учня. Для того, щоб процес засвоєння знань відбувся, мало бажання навчити і знань педагога, обов’язковою передумовою є пізнавальний інтерес та внутрішнє спонукання з боку учнів, а саме мотивація до навчальної діяльності.
Криза мотивації є чи не найбільшою перешкодою на шляху змін в освіті України. Саме тому у 2019-2020 навчальному році педагогічний колектив Глибоцької гімназії для занять у відкритій педагогічній академії , яка вже четвертий рік успішно працює у освітньому закладі , обрав тему «Створення мотиваційного поля для успішного освітнього процесу».
Головне питання відкритої педагогічної академії в цьому навчальному році звучить так : «Що ж ми, вчителі, можемо зробити, щоб розвинути в дитини мотивацію на навчання?» Мотиваціюв науковій літературі визначають як певні психічні явища, що спонукають до виконання тієї чи іншої дії, вчинку, зумовлюють активність особистості та її спрямованість на досягнення запланованого результату. Мотивація є фактором, що формує компетентності учнів . Педагоги гімназії це прекрасно розуміють , тому з інтересом послухали виступи колег Вороніної Л.А., Стрельчук О.В., Цуренко Н.Г., які говорили про технології актуалізації мотиваційного потенціалу учасників освітнього середовища , про мотивацію учня та академічну доброчесність , про навчальну мотивацію учнів: психологічний аспект. Саме акцентуючи увагу на психологічних підходах до мотивації , психолог гімназії Ольга Стрельчук та соціальний педагог Наталія Цуренко провели для вчителів тренінгове заняття. Також членами педколективу були переглянуті відеоматеріали з теми заняття. Згодом Стрельчук О.В. та Цуренко Н.Г. презентували учасникам заняття розроблений ними буклет , що вміщає більше 70 способів мотивації учнів до навчання.
Заступник директора з навчальної, методичної роботи Вороніна Л.А.
|
«Згадайте нас – бо ми колись жили.
Зроніть сльозу і хай не згасне свічка!
Ми в цій землі житами проросли,
Щоб голоду не знали люди вічно.»
Пам'ять - нескінченна книга, в якій записано все: і життя людини, і життя країни. Багато сторінок там вписано криваво-чорним кольором. Однією з таких сторінок був голодомор 1932-1933 р.р. Не було ні війни, ні посуху. А була тільки зла воля одних людей проти інших. І ніхто не знав, скільки безневинних людей зійшло у могилу – старих і молодих, дітей, і ще ненароджених – у лонах матерів.
Невідома кількість жертв – від 3 до 12 мільйонів, але протягом всієї історії людства вважається найбільшою трагедією.
З метою вшанування пам’яті жертв голоду 1932-1933 років у Привороцькій ЗОШ було проведено інформаційно-просвітницькі заходи: година пам’яті і скорботи «Голод 33-го – біль душі і пам’яті серця», диспут на тему «Трагічні уроки історії».
Проведено виховні години на тему «І плакала свіча в скорботі», «Пам’яті людської міст», «І пам’яті свічка не згасне», «Хліб – усьому голова».
Учні та педагоги школи вшанували хвилиною мовчання пам'ять про тих, хто став жертвою Голодоморів в Україні, вшанували і тих, хто за окраєць хліба не доносив на брата, не відривав окраєць хліба від голодних дитячих ротів, не торгував святинею… Мовчазним висновком, що ятрив душі і пломенів у очах учасників історичних уроків яскріло: «Хай не повторяться ніколи жахіття Голодоморів!»
|
|