- залучити учасників педагогічного консиліуму до активного обговорення проблеми адаптації п'ятикласників до навчання в основній школі;
- створити умови для аналізу свого особистісного досвіду і професійної компетентності;
- виробити рекомендації для всіх учасників освітнього процесу з проблемних моментів адаптації.
У дружному колі педагогів-однодумців , за чашкою запашної кави допізна точилися дискусії, висувалися гіпотези, як зробити комфортним для п’ятикласників перехідний період до основної школи.
Вчителі дослухалися до порад практичного психолога гімназії Ольги Стрільчук, яка розповіла про результати психологічного дослідження щодо адаптації п’ятикласників.
Цікавим було спілкування з першими вчителями нинішніх п’ятикласників Орисею Остафійчук та Світланою Тодорюк, які процитували фрагменти листів своїх випускників до першої вчительки, в яких діти відверто поділилися думками щодо їх навчання у 5 класі.
Вчителі, які викладають у 5 класах , разом з класними керівниками Аллою Шевчук, Вірою Заяц, Олесею Дмитрашко склали колективний портрет кожного із трьох класів, який активно обговорили за допомогою методу 6 капелюхів. Кожен капелюх символізував певну точку зору: білий капелюх - нейтралітет і об'єктивність, до уваги приймалися лише факти, ніяких емоцій і особистих думок; червоний - емоції та особисті думки, вчителі висловлювали все, що думали з приводу ідеї, не побоюючись заперечень; чорний - всі негативні аспекти, до уваги приймалися всі аргументи; жовтий - все позитивні аспекти, які говорять на користь рішення, ідеї ; зелений – творчість та креатив; синій - підведення підсумків і прийняття рішень.
Педагогічний консиліум прийняв рішення за результатами вивчення стану адаптації учнів 5 класу в основній школі, також розроблено рекомендації для вчителів-предметників, класних керівників 5 класів, керівників Ц(П)К, заступників директора.