До особистості педагога завжди ставили низку вимог і як до людини, яка повинна орієнтуватися на високі морально-етичні ідеали, і як до професіонала, який має володіти та віртуозно застосовувати педагогічні та психологічні знання. Хай там що, а педагог завжди має бути людяним, добрим, чуйним, терплячим і оптимістичним. А щоб досягти вершин педагогічної майстерності, йому постійно треба знаходитись у стані активного пошуку та напруженої роботи над собою, докладати неабияких душевних зусиль до самовдосконалення.
Звісно, така праця призводить до виснаження. А педагог, який переживає негативні психологічні стани, не здатен ефективно виховувати та навчати дітей, адекватно спілкуватися з батьками та колегами.
Щоб підвищити психологічну компетентність педагогів 19.02 2015 практичним психологом Продан О.М. було проведено тренінг «Психологічне самопочуття вихователя» з педагогами Молодійського ДНЗ, який дав змогу покращити їхнє емоційне та фізичне самопочуття, попередити у них прояви синдрому емоційного вигорання.
Мета тренінгу:
- зниження негативних переживань і трансформацію їх у позитивні емоційні стани;
- розвиток адекватного розуміння педагогом самого себе;
- формування навичок вольової регуляції.
Під час тренінгу практичний психолог використала різні засоби: вправи «Установка», «Мої цінності», «Ми творимо», «Торбинка асоціацій», комунікативні ігри та релаксаційні методи.
Вкотре педагоги Молодійського дошкільного закладу переконалися, що краще «прожити» тренінг самому і пересвідчитися, що групова робота є захоплюючою подорожжю для розуму і душі. Навчання в тренінгових групах дарує учасникам радість, конструктивне спілкування, навички співпраці, відкриває нові перспективи.
Продан Оксана, практичний психолог
|