Мова – невичерпне багатство, яким природа обдарувала людину, його можна примножити, а можна й непомітно розгубити. Тож перед вихователем завжди стоїть завдання: прищепити дитині любов до слова, навчити її чітко, красиво і влучно висловлюватися. Головне завдання вихователя – зацікавити дітей до спільної роботи, гри, де вони будуть виконувати те чи інше завдання і вільно спілкуватимуться. Треба побудувати педагогічний процес так, щоб дитина не тільки дослухалася до вихователя, а й висловлювала свою думку, прагнула її довести, переконливо аргументувати, не боячись ні власної помилки, ні критики дорослого.
Все більшої актуальності набувають питання, пов’язані з підвищенням професійного удосконалення педагога як умови його активної адаптації до нових обставин і моделей діяльності, підготовки до рішення нових професійних завдань.
З цією метою на базі РМЦ 6 листопада 2019 року відбувся районний семінар-практикум «Розвиток мовленнєвих компетенцій дітей дошкільного віку», де педагоги мали змогу застосувати дієві методи роботи з малятами.
Розкриваючи перед педагогами зміст інтерактивних методів розвитку мовлення дітей дошкільного віку, методист РМЦ Л.Петрик провела ряд інтерактивних вправ. Працюючи у підгрупах, педагоги активно спілкуючись, дискутуючи, знаходячи спільну точку зору, «зсередини» поглянули на проблему інтерактивного навчання. Також методист звернула увагу присутніх на ключову мету семінару: заохотити педагогів до впровадження таких методів в освітній процес, використання їх для розвитку мовлення дошкільників. В творчій та плідній співпраці вихователі знайшли відповіді на хвилюючі їх запитання.
|