Що саме головне було в моєму житті?
Без роздумів відповідаю: любов до дітей».
В.О.Сухомлинський
10 жовтня 2018 року на базі районного методичного центру управління освіти Глибоцької райдержадміністрації відбулось засідання районного методичного об`єднання вихователів закладів дошкільної освіти та навчально-виховних комплексів з проблеми «Використання педагогічної спадщини В.Сухомлинського в умовах модернізації дошкільної освіти».
Педагогічна спадщина В. О. Сухомлинського є незаперечною універсальною скарбницею для використання в роботі з дітьми. Вона пронизана ідеєю гуманізму, людяності, доброчинності. За допомогою його художнього слова можна доторкнутися до найтонших струн дитячої душі, зародити в ній любов до прекрасного.
Перед початком роботи учасники мали можливість переглянути виставку літературних творів В.Сухомлинського. З презентацією «Життя і творчість В.О. Сухомлинського» виступила методист РМЦ Л.Петрик. Екскурс сторінками книги педагога «Серце віддаю дітям» провела вихователь Кам`янського ДНЗ Надія Тодорюк.
Керівник методоб’єднання Домніка Балан провела майстер-клас «Здоров’язбереження як домінантний аспект педагогіки В.О. Сухомлинського» чим викликала у вихователів захоплення від майстерності використання здоров’язбережувальних компетенцій та поглядів В.О. Сухомлинського на формування, зміцнення і збереження здоров’я дітей дошкільного віку.
Цікаво пройшов педагогічний аукціон «Використання педагогічної спадщини В. Сухомлинського в роботі з дітьми дошкільного віку». Аукціон педагогічних ідей проходив під девізом: «Навчаючи інших – навчаюсь сам».
Аукціоністи доступно, цікаво та лаконічно презентувати свої педагогічні ідеї. Серед них:
-
педагогічна ідея вихователя Старововчинецького ДНЗ Л. П. Ліщук «Використання оповідань В.О.Сухомлинського в морально-етичному вихованні дошкільників»;
-
педагогічна ідея вихователя Луковицького ДНЗ Т.В. Патраш «Реалізація ідей спадщини В. Сухомлинського в Луковицькому ДНЗ»;
-
педагогічна ідея вихователя Полянського ДНЗ В. М.Фірманюк «Учись творити добро» за творами В.О.Сухомлинського;
-
педагогічна ідея вихователя Коровійського ДНЗ В. М. Морар «Формування екологічної свідомості дошкільників шляхом впровадження в практику педагогічної спадщини В.О.Сухомлинського»;
-
педагогічна ідея вихователя Купського НВК Т.Г. Грижинку «Розвиток у дітей зображувальних вмінь та навичок різними техніками малювання за творами В.О. Сухомлинського»;
-
педагогічна ідея вихователя Камянський ДНЗ № 3 О. П. Телегуз «Казка скарб мудрості»;
-
педагогічна ідея вихователя Нововчинецького НВК «Впровадження спадщини В. О. Сухомлинського в освітній процес дошкільного підрозділу Новововчинецького НВК»;
-
педагогічна ідея вихователя Петричанського НВК В. Ю. Назаренко «Використання "стежинок" В.О.Сухомлинського в роботі з дітьми дошкільного віку».
Творча спадщина В.О.Сухомлинського, його ідеї витримали перевірку часом і довели свою життєздатність. Його педагогіка – це педагогіка серця.
Проведене засідання сприяло удосконаленню рівня педагогічної майстерності, ерудиції і компетентності педагогів, підвищенню їх методичного рівня проведення занять.
Педагоги району прийшли до висновку, що творча спадщина В. О. Сухоминського є необхідною потребою в процесі модернізації освіти, а особливо у практичній реалізації концепції Нової української школи.
|