П'ятниця, 06.12.2024, 09:15















Ви увійшли як Гість
Група "Гості"RSS
Освітній простір Глибоччини


          Головна                    Мій профіль          Вихід
Вхід на сайт

Наше планування
ЗНО 2019-2020
Олімпіади 2020
Закон "Про освіту"
Дошкільна освіта
Ліцензування
Меню сайту
Крилаті вислови
На сайті працюють

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
На сайті працювали
Вік сайту
Команда сайту
Архів записів
Головна » 2019 » Листопад » 29 » Заняття у відкритій педагогічній академії за темою «Створення мотиваційного поля для успішного освітнього процесу»
09:22
Заняття у відкритій педагогічній академії за темою «Створення мотиваційного поля для успішного освітнього процесу»
    Проблема мотивації учнів до навчальної діяльності є однією з найактуальніших у сучасній педагогіці. Ця проблема хвилює і педагогічну спільноту, і батьківську громадськість: адже знання – це не матеріальна річ, яку можна механічно перекласти в голову учня. Для того, щоб процес засвоєння знань відбувся, мало бажання навчити і знань педагога, обов’язковою передумовою є пізнавальний інтерес та внутрішнє спонукання з боку учнів, а саме мотивація до навчальної діяльності.
Криза мотивації є чи не найбільшою перешкодою на шляху змін в освіті України. Саме тому у 2019-2020 навчальному році педагогічний колектив Глибоцької гімназії для занять у відкритій педагогічній академії , яка вже четвертий рік успішно працює у освітньому закладі , обрав тему «Створення мотиваційного поля для успішного освітнього процесу».
Головне питання відкритої педагогічної академії в цьому навчальному році звучить так : «Що ж ми, вчителі, можемо зробити, щоб розвинути в дитини мотивацію на навчання?» Мотиваціюв науковій літературі визначають як певні психічні явища, що спонукають до виконання тієї чи іншої дії, вчинку, зумовлюють активність особистості та її спрямованість на досягнення запланованого результату. Мотивація є фактором, що формує компетентності учнів . Педагоги гімназії це прекрасно розуміють , тому з інтересом послухали виступи колег Вороніної Л.А., Стрельчук О.В., Цуренко Н.Г., які говорили про технології актуалізації мотиваційного потенціалу учасників освітнього середовища , про мотивацію учня та академічну доброчесність , про навчальну мотивацію учнів: психологічний аспект. Саме акцентуючи увагу на психологічних підходах до мотивації , психолог гімназії Ольга Стрельчук та соціальний педагог Наталія Цуренко провели для вчителів тренінгове заняття. Також членами педколективу були переглянуті відеоматеріали з теми заняття. Згодом Стрельчук О.В. та Цуренко Н.Г. презентували учасникам заняття розроблений ними буклет , що вміщає більше 70 способів мотивації учнів до навчання.
 
Заступник директора з навчальної, методичної роботи Вороніна Л.А.
Переглядів: 309 | Додав: Ulia_RMC | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Пошук

Підсумки

Юна Еліта

Фінанси

ЛМТ

Реєстрація ДНЗ

Сокіл "Джура"

Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
«  Листопад 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Пройди тестування

SMS листування

Copyright MyCorp © 2024