Криза мотивації є чи не найбільшою перешкодою на шляху змін в освіті України. Саме тому у 2019-2020 навчальному році педагогічний колектив Глибоцької гімназії для занять у відкритій педагогічній академії , яка вже четвертий рік успішно працює у освітньому закладі , обрав тему «Створення мотиваційного поля для успішного освітнього процесу».
Головне питання відкритої педагогічної академії в цьому навчальному році звучить так : «Що ж ми, вчителі, можемо зробити, щоб розвинути в дитини мотивацію на навчання?» Мотиваціюв науковій літературі визначають як певні психічні явища, що спонукають до виконання тієї чи іншої дії, вчинку, зумовлюють активність особистості та її спрямованість на досягнення запланованого результату. Мотивація є фактором, що формує компетентності учнів . Педагоги гімназії це прекрасно розуміють , тому з інтересом послухали виступи колег Вороніної Л.А., Стрельчук О.В., Цуренко Н.Г., які говорили про технології актуалізації мотиваційного потенціалу учасників освітнього середовища , про мотивацію учня та академічну доброчесність , про навчальну мотивацію учнів: психологічний аспект. Саме акцентуючи увагу на психологічних підходах до мотивації , психолог гімназії Ольга Стрельчук та соціальний педагог Наталія Цуренко провели для вчителів тренінгове заняття. Також членами педколективу були переглянуті відеоматеріали з теми заняття. Згодом Стрельчук О.В. та Цуренко Н.Г. презентували учасникам заняття розроблений ними буклет , що вміщає більше 70 способів мотивації учнів до навчання.
Заступник директора з навчальної, методичної роботи Вороніна Л.А.