Вівторок, 21.05.2024, 06:16















Ви увійшли як Гість
Група "Гості"RSS
Освітній простір Глибоччини


          Головна           Діяльність районного методичного центру          Мій профіль          Вихід
Вхід на сайт

Наше планування
ЗНО 2019-2020
Олімпіади 2020
Закон "Про освіту"
Дошкільна освіта
Ліцензування
Категорії розділу
Зовнішнє незалежне оцінювання 2018 [143]
Методична робота [207]
Дошкільна освіта [72]
Позашкільна освіта [33]
Виховна робота [106]
Психологічна служба [74]
Державна підсумкова атестація навчальних досягнень учнів [24]
Атестаційна експертиза закладів освіти району [13]
Атестація педагогічних кадрів [20]
Підготовка до нового навчального року та до осінньо-зимового періоду [45]
Всеукраїнські олімпіади [311]
Юна еліта Глибоччини. Робота з обдарованими дітьми [91]
Оздоровленя учнів, проведення екскурсій, навчальної практики [28]
Кадрова робота [18]
Інформатизація та компютеризація освітніх закладів [40]
Охорона праці та безпека життєдіяльності, дитячий травматизм [25]
Організація підвозу учасників навчально-виховного процесу [10]
Цивільний захист [5]
Педагогічна скарбничка, майстерня новаторства [59]
Психолого-медико-педагогічна консультація [15]
Діяльність освітніх округів [8]
Профілактика злочинності та насильства в сім’ї [9]
"Ми чуємо тебе, Кобзарю, крізь століття". [4]
Заходи щодо вшанування в 2014 році ювілею Т.Г. Шевченка
2016 рік в Україні Рік англійської мови [3]
2016 рік в Україні оголошено Роком англійської мови
Стратегія виховання особистості в системі освіти Глибоцького району на 2016-2025 роки [3]
Олімпіади 2018 [91]
Вчитель року - 2018 [6]
Закон України "Про освіту" [8]
Фінансова діяльність управління [20]
Літній мовний табір [16]
Підсумки 2018 - 2019 рр. [42]
Меню сайту
Крилаті вислови
На сайті працюють

Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0
На сайті працювали
Вік сайту
Команда сайту
Головна » Файли » Напрямки роботи » Методична робота

“Методологічний супровід організації навчально-виховного процесу з інформатики у 2013/2014 н.р”
26.08.2013, 23:38

 Розглянемо наступні питання, які є дуже актуальними, на мій погляд, для сучасної освіти: про важливість запровадження вивчення інформатики з 2-го і 5-го класів; про створення навчально-методичного комплексу предмету; про реалізацію нових державних стандартів освіти.

Всім відомо, що в контексті  соціальних ініціатив Президента України «Діти – майбутнє України» вводиться вивчення інформатики з 2-го класу, адже цей предмет є унікальним, особливим. Серед шкільних дисциплін іншого такого аналога не існує. Цей курс розглядається як необхідний інструмент, який в сучасному інформаційному суспільстві сприятиме більш успішному навчанню учнів, формує в них важливі уміння та навички.

Для того, щоб наші учні могли вивчати інформатику, було багато зроблено. В першу чергу створено навчально-методичний комплекс (НМК), що є певною, чітко визначеною сукупністю навчально-методичних документів і складається  з двох частин: 1) матеріали щодо планування вивчення дисципліни; 2) матеріали методичного забезпечення вивчення навчальної дисципліни.

Навчально-методичне забезпечення для вивчення інформатики з другого класу вже розроблено. Є програма, підручники «Сходинки до інформатики», робочі зошити тощо. Чітко визначені мета  і завдання курсу. В програмі передбачено поступове нарощування складності матеріалу, його актуалізація, повторення, закріплення.

Кожний заклад нашого району, створив належні умови для вивчення інформатики початківцями. Вчителі ознайомилися з вимогами нових державних стандартів освіти.

Заклади освіти отримали підручники, які  повністю реалізують навчальну програму, як в змісті, так і в частині вимог до рівня підготовки учнів. Обсяг навчального матеріалу дібраний з урахуванням доцільності та доступності сприйняття наукових понять учнями 2 класів, загальної тривалості уроку. Враховані вікові психолого-фізіологічні особливості учнів у виборі методів навчання.

Для п’ятикласників теж створено  навчально-методичне забезпечення, чітко визначені мета  і завдання курсу.

 Навчальний час, який відводиться на вивчення курсу інформатики, розподіляється таким чином: 30% навчального часуна засвоєння теоретичних знань,  70% навчального часуна формування практичних навичок роботи з сучасною комп’ютерною технікою та ІКТ.

Підручники для 5 класу, крім подання основних знань з інформатики, підтримують вивчення основних навчальних предметів: українську мову, математику, образотворче мистецтво; розвивають пам'ять, просторову уяву, логічне мислення та творчі здібності.

У ході викладання курсу вчителю, ймовірно, прийдеться зіткнутися з тим, що сучасні учні отримують предметні знання та навички не тільки на уроці, а й за межами закладу.  Тому прийдеться працювати в умовах різного рівню знань та й чути  висловлювання типу: «Я це вже знаю», «Я це вже вмію». Як наслідок – це втрата цими учнями цікавості до предмету. Передбачаючи можливі наслідки, потрібно виявляти таких учнів у класі та заздалегідь готувати диференційовані завдання до уроку, складати практичні завдання, що відповідають їхньому рівню знань.

Напрямків роботи вчителя інформатики дуже багато. На сьогодні, на жаль, ми не маємо обґрунтованої та деталізованої до рівня методичних рекомендацій теорії навчання сучасного курсу інформатики. Вчитель весь час має творчо працювати, знаходитись у пошуку більш результативних  методів роботи, щоб дотримуватися усіх вимог викладання навчального курсу.

Бажаю усім творчого натхнення,  здійснення професійних планів, мрій та задумів, великого терпіння, взаєморозуміння на роботі і в сім’ї.

 

Головата М.Л., вчитель математики та інформатики

Димківського НВК, Глибоцького району

Чернівецької області

Категорія: Методична робота | Додав: освіта | Теги: “Методологічний супровід організаці
Переглядів: 496 | Завантажень: 1 | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Пошук

Підсумки

Юна Еліта

Фінанси

ЛМТ

Реєстрація ДНЗ

Сокіл "Джура"

Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Пройди тестування

SMS листування

Copyright MyCorp © 2024