Четвер, 25.04.2024, 20:54















Ви увійшли як Гість
Група "Гості"RSS
Освітній простір Глибоччини


          Головна           Діяльність районного методичного центру          Мій профіль          Вихід
Вхід на сайт

Наше планування
ЗНО 2019-2020
Олімпіади 2020
Закон "Про освіту"
Дошкільна освіта
Ліцензування
Категорії розділу
Зовнішнє незалежне оцінювання 2018 [143]
Методична робота [207]
Дошкільна освіта [72]
Позашкільна освіта [33]
Виховна робота [106]
Психологічна служба [74]
Державна підсумкова атестація навчальних досягнень учнів [24]
Атестаційна експертиза закладів освіти району [13]
Атестація педагогічних кадрів [20]
Підготовка до нового навчального року та до осінньо-зимового періоду [45]
Всеукраїнські олімпіади [311]
Юна еліта Глибоччини. Робота з обдарованими дітьми [91]
Оздоровленя учнів, проведення екскурсій, навчальної практики [28]
Кадрова робота [18]
Інформатизація та компютеризація освітніх закладів [40]
Охорона праці та безпека життєдіяльності, дитячий травматизм [25]
Організація підвозу учасників навчально-виховного процесу [10]
Цивільний захист [5]
Педагогічна скарбничка, майстерня новаторства [59]
Психолого-медико-педагогічна консультація [15]
Діяльність освітніх округів [8]
Профілактика злочинності та насильства в сім’ї [9]
"Ми чуємо тебе, Кобзарю, крізь століття". [4]
Заходи щодо вшанування в 2014 році ювілею Т.Г. Шевченка
2016 рік в Україні Рік англійської мови [3]
2016 рік в Україні оголошено Роком англійської мови
Стратегія виховання особистості в системі освіти Глибоцького району на 2016-2025 роки [3]
Олімпіади 2018 [91]
Вчитель року - 2018 [6]
Закон України "Про освіту" [8]
Фінансова діяльність управління [20]
Літній мовний табір [16]
Підсумки 2018 - 2019 рр. [42]
Меню сайту
Крилаті вислови
На сайті працюють

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
На сайті працювали
Вік сайту
Команда сайту
Головна » Файли » Напрямки роботи » Методична робота

У категорії матеріалів: 207
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 3 ... 20 21 »

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Комментарям · Завантаженням · Проглядам
Методична робота | Переглядів: 761 | Завантажень: 26 | Додав: ToniaRMC | Дата: 12.12.2012 | Коментарі (2)

   Компетентнісний підхід — спрямованість навчально-виховного процесу на досягнення результатів, якими є такі ієрархічно підпорядковані компетентності учнів, як ключові, загальнопредметні і предметні.

Під час симпозіуму Ради Європи на тему «Ключові компетентності для Європи» було визначено такий орієнтовний перелік ключових компетентностей:

Методична робота | Переглядів: 286 | Завантажень: 0 | Додав: Ulia_RMC | Дата: 11.10.2019 | Коментарі (0)

    Майстерність визначають по-різному: як “найвищий рівень педагогічної діяльності… який виявляється в тому, що у відведений час педагог досягає оптимальних наслідків”, “інтегрований показник ступеня готовності конкретної людини до виконання професійних обов’язків учителя і вихователя”, “сукупність певних якостей особистості вчителя, що зумовлюються високим рівнем його психолого-педагогічної підготовленості, здатністю оптимально розв’язувати педагогічні завдання (навчання, виховання і розвитку школярів)”, характеристику “високого рівня педагогічної діяльності”, “вираження підвищеного рівня всіх якостей, якими повинен володіти педагог, комплекс властивостей особистості, який забезпечує високий рівень самоорганізації професійної діяльності, а також наслідок підвищеного рівня розвитку деяких педагогічних якостей”.

Сучасний погляд на проблему українськими вченими відображено таким чином: “педагогічна майстерність– це комплекс властивостей особистості, що забезпечує самоорганізацію високого рівня професійної діяльності на рефлексивній основі”. Далі-тисни тут.

Методична робота | Переглядів: 344 | Завантажень: 0 | Додав: Ulia_RMC | Дата: 11.10.2019 | Коментарі (0)

Методична робота | Переглядів: 355 | Завантажень: 0 | Додав: Ulia_RMC | Дата: 13.03.2019 | Коментарі (0)

  Замовлення підручників 5 клас- тисни тут

Методична робота | Переглядів: 349 | Завантажень: 0 | Додав: Ulia_RMC | Дата: 19.02.2018 | Коментарі (0)

Графік

семінарів на ІІ півріччя 2017 / 2018 навчального року -тисни тут

Методична робота | Переглядів: 385 | Завантажень: 0 | Додав: Ulia_RMC | Дата: 17.01.2018 | Коментарі (0)

Удосконалення рівня методичної підготовки малодосвідчених керівників ДНЗ, підвищення якості управлінської діяльності,  стимулювання до впровадження  та застосування  інноваційних технологій менеджменту в системі освіти. Скачати тут

Методична робота | Переглядів: 391 | Завантажень: 0 | Додав: diskigor | Дата: 28.11.2017 | Коментарі (0)

Методична робота | Переглядів: 480 | Завантажень: 21 | Додав: Ulia_RMC | Дата: 05.12.2016 | Коментарі (0)

Нагадую, що Психологічна служба системи освіти діє відповідно до статей 21, 22 Закону України «Про освіту» (ст. 21 «Психологічна служба системи освіти»; ст.22 «Соціально-педагогічний патронаж») та нової редакції Положення про психологічну службу системи освіти України (затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 02.07.09 р. № 616, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 23.07.2009 р. за №687/16703), Плану заходів Міністерства освіти і науки України щодо розвитку психологічної служби на період до 2017 року (наказ МОНУ від 06.08.2013 № 1106), а також Етичного кодексу психолога, прийнятого на  І Установчому з’їзді Товариства психологів України 20 грудня 1990 року в м. Києві.

Основною метою діяльності психологічної служби є психологічне забезпечення та підвищення ефективності педагогічного процесу, захист психічного здоров’я і соціального благополуччя усіх його учасників: вихованців, учнів, батьків та педагогічних працівників.

Головне завдання – допомогти кожному учневі, дитині, розвивати самопізнання, самоактуалізацію, самовизначення, сформувати загальну культуру та життєдіяльність, яка дає можливість проектувати власний життєвий шлях.

 Ключове  завдання працівників психологічної служби Глибоцького району у 2016-2017 н.р. – це збереження психологічного здоров’я дітей та психологічне забезпечення підвищення ефективності педагогічного процесу в цілому.

Методична робота | Переглядів: 1699 | Завантажень: 4 | Додав: ToniaRMC | Дата: 19.08.2016 | Коментарі (0)

          На забезпечення викладання трудового навчання в 35 загальноосвітніх навчальних закладах району працюють 71 педагогічних працівників. Викладання  в 24 ЗНЗ проводиться в 24 майстернях. В решті закладах – в кабінетах праці.

Відповідно до наказу МОН України від 22.05.2015 № 1/9-253 «Про структуру 2015/2016 навчального року та навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів» на вивчення трудового навчання у 2015/2016 навчальному році було передбачено:  у 5, 6, 8 класах – 2 год. на тиждень;  у 7, 9 класах – 1 год. на тиждень;  у 10-11 класах (незалежно від профілю) – 1 год. на тиждень;  у 10-11 класах технологічного профілю – 6 год. на тиждень.

У 2015/2016 навчальному році трудове навчання у 5-9 класах вивчалось за двома навчальними програмами: у 5-7 класах продовжувалось впровадження «Програми з трудового навчання для загальноосвітніх навчальних закладів. 5—9 класи», (новий Державний стандарт освіти) (В.К .Сидоренко та ін.); учні 8-9 класів продовжували працювати за програмою «Трудове навчання. 5-9 класи(нова редакція)» (автор В. М. Мадзігон та ін.).

Нова навчальна програма з трудового навчання, яка впровадилася в 5-7 класах спрямована на досягнення головної мети трудового навчання в середній школі, а саме: формування технологічно освіченої особистості, підготовленої до самостійного життя і активної перетворювальної діяльності в умовах сучасного високотехнологічного, інформаційного суспільства.

Сучасне трудове навчання базується на практичній діяльності учнів. Кожен урок повинен містити практичну роботу. Зміст практичних робіт визначається вчителем самостійно залежно від теми уроку та виду робіт, що виконуватимуться під час уроку. Засвоєння теоретичного матеріалу проводиться під час практичних робіт, не витрачаючи на це окремого навчального часу. Однак, не виключалось можливість проведення уроків засвоєння нових знань, під час яких учитель може розкрити навчальний матеріал усього модуля, або його окремої частини.

Завдяки своїй спрямованості на реалізацію принципу варіативності, програма дозволяє планувати навчальний матеріал відповідно до матеріально-технічного та кадрового забезпечення навчального процесу, віково-статевих особливостей учнів та їхніх інтересів. Вона містить обов’язкову для вивчення складову та варіативну складову.

Обов’язкова для вивчення складова обирається шк

Методична робота | Переглядів: 3235 | Завантажень: 2 | Додав: Ulia_RMC | Дата: 30.06.2016 | Коментарі (0)


Пошук

Підсумки

Юна Еліта

Фінанси

ЛМТ

Реєстрація ДНЗ

Сокіл "Джура"

Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Пройди тестування

SMS листування

Copyright MyCorp © 2024