Крилаті вислови |
|
На сайті працюють |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
| | |
|
У категорії матеріалів: 42 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 3 4 5 » |
Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Комментарям ·
Завантаженням ·
Проглядам
Глибоцький навчально-методичний центр - комунальна установа системи освіти, що забезпечує науково-методичний супровід освітнього процесу у закладах дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти, здійснює діяльність у сфері підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів освіти району та ОТГ, є центром професійного розвитку педагогів.
КУ «Глибоцький навчально-методичний центр» створено рішенням сесії Глибоцької районної ради від 13 березня 2020 року.
Методичний супровід освітнього процесу у поточному навчальному році здійснювався методичним центром управління (пізніше-відділу) освіти Глибоцької РДА та Глибоцьким навчально-методичним центром (на виконання наказу управління освіти Глибоцької РДА №477 від 09.09.2019 року « Про організацію методичної роботи у 2019/2020 н.р.» ). Методичний супровід педагогів та освітнього процесу у закладах освіти 4 ОТГ здійснювався відповідно до договорів про співробітництво у формі делегування виконання окремих завдань, підписаних управлінням освіти та керівництвом громад. Таким чином вдалось зберегти єдиний освітній простір та забезпечити рівний доступ всіх учасників освітнього процесу до якісного методичного супроводу.
Діяльність центру спрямовувалась на реалізацію вимог чинного законодавства в галузі освіти: забезпечення ефективного та якісного методичного супроводу освітнього процесу; створення оптимальних умов для професійного удосконалення, фахового росту та розвитку педагогічних працівників закладів освіти району та ОТГ; забезпечення освітніх та культурно-освітніх потреб учасників освітнього процесу; розробку якісних науково-методичних продуктів; формування позитивного іміджу педагогічної діяльності через конкурсну, проектну, суспільно-громадську діяльність; супровід процесу оперативного реагування педагогів на виклики реформи галузі та реалізації Концепції «Нова українська школа». Далі-тисни тут. |
Атестація педагогічних працівників району проводилась у відповідності до статті 54 Закону України «Про освіту», вимог Типового положення про атестацію педагогічних працівників України, затверджених наказом Міністерства освіти і науки України від 06.10.2010 № 930, зареєстрованого в Міністерстві юстиції 14.12.2010 за № 1255/18550, змін до Типового положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 08.08.2013 № 1135, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 16.08.2013 за № 1417/23949, Положення про психологічну службу системи освіти України, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 02.07.2009 № 616, зареєстрованого в Міністерстві юстиції 23.07.2009 за № 687/16703, наказу Департаменту освіти і науки Чернівецької обласної державної адміністрації № 391 від 12.09.2019 року та наказу управління освіти Глибоцької райдержадміністрації № 508 від 19 вересня 2019 року «Про проведення атестації педагогічних працівників у 2019/2020 навчальному році». Далі-тисни тут. |
В 35 школах району географію викладають 48 учителів, усі з вищою освітою, з них 44 мають спеціальну географічну освіту 1 – історичну, 2 – біо-хім. Економіку викладають тільки в закладах освіти ІІІ ступеня 27 учителів, з яких вищу економічну освіту мають 7 вчителів, вищу географічну – 15, вищу математичну – 3, інженер – 1 та біолог – 1.
Кількісний склад вчителів географії в районі за категоріями розподіляється таким чином: "вища категорія" - 27 ( 56,3%), "І категорія" - 8 (16,7%), "II категорія" - 5 (10,3%), "спеціаліст" – 8 (16,7 %). Про професійний рівень вчителів географії району свідчить те, що 14 учителів (29%) мають звання "вчитель-методист", а 5 вчителів ( 10,4%) - "старший вчитель". Серед учителів географії 6 (12,5%) нагороджені знаком "Відмінник освіти України", а 21 (43,8%) нагороджені грамотою Міністерства освіти України.
Кількісний склад вчителів економіки в районі за категоріями розподіляється таким чином: "вища категорія" - 14 (52%), "І категорія" - 2 (7,4%), "II категорія" - 3 (11%), "спеціаліст" – 8 (29,6 %). В закладах освіти працює двоє кандидатів наук ( Чубрей О.С., Заволічна Т.Р.)
Значна більшість вчителів провела відповідну роботу щодо створення належних умов для навчання, вдосконалення навчально-виховного процесу з географії та економіки, підвищення рівня знань учнів. Свої уроки вони проводять на належному науковому та методичному рівні. Цьому сприяла відповідна організаційно-методична робота адміністрації шкіл, шкільних методичних об’єднань та районного методичного об’єднання вчителів географії та економіки. У 2019-2020 н.р. методичне об’єднання вчителів географії та економіки під керівництвом методиста РМЦ Лазурко С.І. продовжило роботу над втіленням у навчально-виховний процес методичної теми „ Підвищення ефективності уроків географії та економіки засобами творчої лабораторії вчителя”. Далі-тисни тут. |
Виховна робота в закладах освіти Глибоцького району організована у відповідності до вимог закону України «Про освіту», Указів Президента України від 25.06.2013 №344/2013 «Про національну стратегію розвитку освіти в Україні на період до 2021 року», від 18.05.2019 №286/2019 «Про стратегію національно-патріотичного виховання», Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року, схваленої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14.12.2016 №988-р, розпорядження Кабінету Міністрів України від 06.02.2019 № 56 «Про затвердження плану заходів на 2019-2020 роки з реалізації Стратегії державної політики щодо наркотиків на період до 2020 року», наказів Міністерства освіти і науки України від 31.10.2011 №1243 «Про Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України», від 08.04.2016 № 405 «Про затвердження плану заходів Міністерства освіти і науки щодо протидії торгівлі людьми на період до 2020 року», від 02.10.2018 № 1047 «Методичні рекомендації щодо виявлення, реагування на випадки домашнього насильства і взаємодії педагогічних працівників із іншими органами та службами», листів Міністерства освіти і науки України від 18.05.2018 № 1/11-5480 «Методичні рекомендації щодо запобігання та протидії насильству», від 29.01.2019 № 1/19-881 «Рекомендації для закладів освіти щодо застосування норм Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)» від 18 грудня 2018 р. № 2657-VIII, від 27.06.2019 № 1/9-414 «Деякі питання щодо створення у 2019/2020 н.р. безпечного освітнього середовища, формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок», розпоряджень Чернівецької обласної державної адміністрації від 03.01.2019 №5-р «Про затвердження регіонального плану заходів щодо реалізації норм положень Закону України «Про запобігання та протидію домашньому насильству» на 2019 рік», від 26.04.2019 №426-р «Про заходи з відзначення у 2019 році в Чернівецькій області Дня пам’яті та примирення, Дня перемоги над нацизмом у Другій світовій війні та 75-ї річниці вигнання нацистів з України», «Стратегії виховання особистості в системі освіти Чернівецької області на 2016-2025 роки», затвердженої рішенням колегії Департаменту освіти і науки облдержадміністрації від 15.04.2016 №1/2, Комплексної програми підвищення якості національно-патріотичного виховання дітей та молоді Чернівецької області на 2017-2021 роки, затвердженої рішенням 12-ї сесії обласної ради VII скликання від 24.03.2017 №9-12/17, наказу Департаменту освіти і науки від 11.07.2019 № 334 «Про затвердження плану заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладах освіти», інших нормативно-правових документів. Далі-тисни тут. |
Трудове виховання, – говорив В.Сухомлинський – це образно кажучи, гармонія трьох понять: треба, важко та прекрасно. Вчитель, який має прагнення працювати творчо, розвиває у себе здібності до творчої педагогічної діяльності, самовдосконалюється в цій діяльності, так необхідний сучасному закладу освіти.
Вчителі трудового навчання керуються такими нормативно-правовими документами: наказ Міністерства освіти і науки України від 07 червня 2017 року № 804 «Про оновлені навчальні програми для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів; наказ МОНУ №1222 від 21 серпня 2013 року «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти», Науково-методичні рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів та оформлення сторінок класних журналів у 5-11 класах; лист МОНУ від 01.07.2019 № 1/11-5966 «Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2019/2020 навчальному році»; лист МОНУ від 10.06.2019 року № 1/9-365 «Про переліки навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у закладах освіти у 2019/2020 навчальному році».
Створити необхідні умови для розвитку педагогічної творчості вчителів, відповідну позитивну атмосферу, надихнути педагогів на творчу діяльність і підтримати своїх колег у їхніх творчих педагогічних пошуках було метою семінару для вчителів трудового навчання (технічні види праці) закладів освіти Глибоцького району, який відбувся 08 листопада 2019 року на базі районного методичного центру управління освіти Глибоцької РДА на тему: «Творчі учнівські проекти як засіб формування ключових компетентностей на уроках трудового навчання». Далі-тисни тут. |
Мистецтво має унікальні можливості впливу на людину, тому художньо-естетичне виховання потрібно розглядати не лише як процес набуття художніх знань і вмінь, насамперед, як універсальний засіб особистісного розвитку школярів на основі виявлення індивідуальних здібностей, різнобічних естетичних потреб та інтересів. Мета художньо-естетичного виховання полягає в тому, щоб у процесі сприймання, інтерпретації творів мистецтва і практичної художньо-творчої діяльності формувати в учнів особистісно-ціннісне ставлення до дійсності та мистецтва, розвивати естетичну свідомість, загальнокультурну і художню компетентність, здатність до самореалізації, потребу в духовному самовдосконаленні. Далі-тисни тут. |
Дошкільна освіта є першою ланкою системи безперервної освіти в Україні, яка закладає підґрунтя розвитку особистості дитини, її успіху та самореалізації в подальшому навчанні та протягом життя.
Пунктом 1 ст. 4 Закону України «Про дошкільну освіту» визначено, що дошкільна освіта є обов'язковою первинною складовою частиною безперервної освіти в Україні. При цьому держава визнає пріоритетність дошкільної освіти та забезпечує умови для її здобуття.
Освітня діяльність закладів дошкільної освіти здійснюється відповідно до нового Закону України «Про освіту», Закону «Про дошкільну освіту» (із змінами), Указу Президента України від 13.10.2015 № 580/2015 «Про стратегію національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016-2020 роки», Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді (затверджено наказом МОН України від 16.06.2015 № 641), Базового компоненту дошкільної освіти, інших нормативно-правових актів.
Зміст освітнього процесу в закладах дошкільної освіти реалізується відповідно до вимог Базового компоненту дошкільної освіти, чинних комплексних, парціальних програмам та програмам для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами, що затверджені Міністерством освіти і науки України. Далі-тисни тут. |
Головною метою вивчення предмета «Зарубіжна література» в загальноосвітній школі є виховання в шкільної молоді високої читацької і загальної культури, естетичного смаку шляхом залучення її до найвищих досягнень світової літератури та культури, загальнолюдських і національних духовних цінностей.
Ця мета реалізується в таких першорядних завданнях: формування гуманістичного світогляду та гуманітарної свідомості самостійної, творчої особистості; стимулювання інтересу до читання в цілому; відчуття краси та виразності художнього слова; плекання вміння сприймати прекрасне, творити власну особистість його засобами; сприяння виробленню естетичних смаків, поглядів і уподобань учнів; формування читацької культури, творчих здібностей, критичного мислення, навичок аргументованого оцінювання прочитаного; підвищення загального рівня культури учнів як повноправних членів соціуму та активних учасників соціальних процесів; виховання в учнів поваги до національної культури та інших етнокультурних традицій; формування планетарного мислення, вільної орієнтації в розмаїтті культурних явищ. Далі- тисни тут. |
Свою діяльність у поточному навчальному році бібліотека НМЦ
спрямовувала на :
- планування ;
- поповнення новою літературою на 1756 грн., її облік ;
- списання застарілої літератури;
- підшивку газет і журналів ;
- видачу і прийняття літератури ;
- ведення тематичної картотеки.
Пріоритетна роль у діяльності бібліотеки належала допомозі методистам районного методичного центру і вчителям району у підготовці до семінарів, засідань творчих груп, методичних об'єднань, тощо.
Здійснювалася передплата на періодичну пресу для районного методичного центру, облік надходження педагогічних та літературно – художніх журналів. Систематично здійснювалася організація виставок, поповнення стендів новою літературою у читацькому залі.
Впродовж року створювалися, упорядковувалися і поповнювалися бібліотечні фонди. Оформлювалися та впорядковувалися читацькі матеріали. Далі- тисни тут. |
Викладання предмета «Захист України» та військово-патріотична робота у закладах освіти району та ОТГ організовані у відповідності до вимог Закону України «Про освіту», відповідно до Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу» (із змінами), Указів Президента України від 25.10.2002 № 948/2002 «Про Концепцію допризовної підготовки і військово-патріотичного виховання молоді» (із змінами), від 13.10.2015 № 580/2015 «Про Стратегію національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016-2020 роки», Постанови Кабінету Міністрів України від 30.11.2000 № 1770 «Про затвердження положень про допризовну підготовку і про підготовку призовників з військово-технічних спеціальностей» (із змінами), відповідно до навчальної програми «Захист Вітчизни» для навчальних закладів системи загальної середньої освіти (Наказ МОН України від 23.10.2017 № 1407), на виконання Плану заходів щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді у навчальних закладах Чернівецької області на 2015-2020 роки (наказ Департаменту освіти і науки облдержадміністрації від 25.08.2015 №337), Стратегії розвитку Чернівецької області на період до 2020 року (рішення XХХІ сесії обласної ради VІ скликання від 18 червня 2015 р. № 63-31/15), Стратегії виховання особистості в системі освіти Чернівецької області на 2016-2021 роки (рішення колегії Департаменту освіти і науки Чернівецької обласної державної адміністрації від 15.04.2016 №1/2), Комплексної програми підвищення якості національно-патріотичного виховання дітей та молоді Чернівецької області на 2017-2021 роки (рішення ХІІ сесії VІІ скликання Чернівецької обласної ради від 24.03.2017 №9-12/17), плану роботи управління освіти Глибоцької райдержадміністрації. Далі-тисни тут. |
| |
| | |
|
Календар |
|
|