Неділя, 19.05.2024, 09:26















Ви увійшли як Гість
Група "Гості"RSS
Освітній простір Глибоччини


          Головна           Діяльність районного методичного центру          Мій профіль          Вихід
Вхід на сайт

Наше планування
ЗНО 2019-2020
Олімпіади 2020
Закон "Про освіту"
Дошкільна освіта
Ліцензування
Категорії розділу
Зовнішнє незалежне оцінювання 2018 [143]
Методична робота [207]
Дошкільна освіта [72]
Позашкільна освіта [33]
Виховна робота [106]
Психологічна служба [74]
Державна підсумкова атестація навчальних досягнень учнів [24]
Атестаційна експертиза закладів освіти району [13]
Атестація педагогічних кадрів [20]
Підготовка до нового навчального року та до осінньо-зимового періоду [45]
Всеукраїнські олімпіади [311]
Юна еліта Глибоччини. Робота з обдарованими дітьми [91]
Оздоровленя учнів, проведення екскурсій, навчальної практики [28]
Кадрова робота [18]
Інформатизація та компютеризація освітніх закладів [40]
Охорона праці та безпека життєдіяльності, дитячий травматизм [25]
Організація підвозу учасників навчально-виховного процесу [10]
Цивільний захист [5]
Педагогічна скарбничка, майстерня новаторства [59]
Психолого-медико-педагогічна консультація [15]
Діяльність освітніх округів [8]
Профілактика злочинності та насильства в сім’ї [9]
"Ми чуємо тебе, Кобзарю, крізь століття". [4]
Заходи щодо вшанування в 2014 році ювілею Т.Г. Шевченка
2016 рік в Україні Рік англійської мови [3]
2016 рік в Україні оголошено Роком англійської мови
Стратегія виховання особистості в системі освіти Глибоцького району на 2016-2025 роки [3]
Олімпіади 2018 [91]
Вчитель року - 2018 [6]
Закон України "Про освіту" [8]
Фінансова діяльність управління [20]
Літній мовний табір [16]
Підсумки 2018 - 2019 рр. [42]
Меню сайту
Крилаті вислови
На сайті працюють

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
На сайті працювали
Вік сайту
Команда сайту
Головна » Файли » Напрямки роботи » Методична робота

Навчальна програма з фізичної культури для загальноосвітніх навчальних закладів (5-9 класи)
04.06.2013, 15:50

НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА

З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ

для загальноосвітніх навчальних закладів

5–9 класи

 

Київ 2012

 

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

 

Фізичне виховання — важливий засіб фізичного, соціального та духовного розвитку учнівської молоді.

Основною метою навчального предмета «Фізична культура» є: формування в учнів стійкої мотивації щодо збереження свого здоров’я, фізичного розвитку та фізичної підготовленості; гармонійний розвиток природних здібностей та психічних якостей; використання засобів фізичного виховання в організації здорового способу життя.

Мета реалізовується комплексом таких навчальних, оздоровчих і виховних завдань:

– формування загальних уявлень про фізичну культуру, її значення в житті людини, збереження та зміцнення здоров’я, фізичного розвитку;

розширення рухового досвіду, вдосконалення навичок життєво необхідних рухових дій, використання їх у повсякденній та ігровій діяльності;

– розширення функціональних можливостей організму дитини через цілеспрямований розвиток основних фізичних якостей і природних здібностей;

формування ціннісних орієнтацій щодо використання фізичних вправ як одного з головних чинників здорового способу життя;

– формування практичних навичок для самостійних занять фізичними вправами та проведення активного відпочинку.

 

Структура навчального процесу з фізичної культури

 

Навчальна  програма  «Фізична культура. 5–9 кл.» розроблена відповідно до вимог Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 р. № 1392.

Програма характеризується спрямованістю на реалізацію принципу варіативності, який передбачає планування навчального матеріалу відповідно до віково-статевих особливостей учнів, їхніх інтересів, матеріально-технічного забезпечення навчального процесу, кадрового забезпечення.

Навчальна програма забеспечує:

безперервність, єдність та наступність між по чатковою та старшою школою;

  розвивальний характер і прикладну спрямованість навчання та виховання;

формування всебічно розвиненої й фізично-повноцінної особистості.

Навчальна програма побудована за модульною системою. Вона містить інваріантну (обов’язкову) та варіативну складову. До інваріантної частини належать: теоретико-методичні знання та загальна фізична підготовка, зміст яких реалізовується упродовж кожного уроку. Практично кожен вид спорту може бути представлений у вигляді варіативного модуля. Фахівці фізичної культури можуть розробляти свої варіативні модулі до цієї програми. Програми варіативних модулів мають пройти експертизу, отримати гриф Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України та бути оприлюдненими для загального користування. Отже, кількість варіативних модулів з часом має зростати.

Змістове наповнення варіативної складової навчальний заклад формує самостійно із модулів, запропонованих навчальною програмою. У 5–6 класах учні мають опанувати 4–6 варіативних модулів, у 7–8 класах – 3–5, у 9 класі – 3–4 модулі. На опанування обраних модулів відводиться приблизно однакова кількість годин, але не менше ніж 18. Однак не виключається можливість мотивованого збільшення чи зменшення кількості годин на вивчення окремих модулів.

Програми варіативних модулів розроблено на пять років. Вони містять пояснювальну записку, зміст навчального матеріалу, державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів, орієнтовні навчальні нормативи та перелік обладнання, потрібного для освоєння модуля.

Критеріями відбору варіативних модулів є: наявність матеріально-технічної бази, регіональні спортивні традиції, кадрове забезпечення та бажання учнів. Бажання учнів визначається обов’язковим письмовим опитуванням наприкінці навчального року. Перед початком навчального року шкільне методичне об’єднання розглядає вибір та розподіл варіативних модулів у кожному класі.

Варіативні модулі протягом навчання у різних класах можуть змінюватися.

Наприклад, учні вивчають:

у 5 класі – футбол (1 рік вивчення), волейбол (1 рік вивчення), легку атлетику (1 рік вивчення), плавання (1 рік вивчення) та лижну підготовку (1 рік вивчення);

у 6 класі – футбол (2 рік вивчення), волейбол (2 рік вивчення), плавання (2 рік вивчення), легку атлетику (2 рік вивчення) та бадмінтон (1 рік вивчення);

у 7 класі – футбол (3 рік вивчення), легку атлетику (3 рік вивчення), плавання (3 рік вивчення) та бадмінтон (2 рік вивчення);

у 8 класі – футбол (4 рік вивчення), настільний теніс (1 рік вивчення), гімнастику (1 рік вивчення) та баскетбол (1 рік вивчення);

у 9 класі – футбол (5 рік вивчення), гімнастику (2 рік вивчення) та баскетбол (2 рік вивчення).

За потреби у 6–9 класах у межах одного варіативного модуля можна освоїти навчальний матеріал, передбачений на два роки вивчення.

У разі освоєння двох варіативних модулів протягом одного навчального року та у випадку, коли вивчення модуля розпочинається не з 5 класу, учитель повинен скоригувати змістове наповнення варіативного модуля та нормативи оцінювання.

 


(Програма в завантаженому файлі. Для того, щоб отримати доступ до завантаження – увійдіть або зареєструйтесь на сайті як користувач)

Категорія: Методична робота | Додав: освіта | Теги: Навчальна програма з фізичної культ
Переглядів: 772 | Завантажень: 3 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Пошук

Підсумки

Юна Еліта

Фінанси

ЛМТ

Реєстрація ДНЗ

Сокіл "Джура"

Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Пройди тестування

SMS листування

Copyright MyCorp © 2024