Неділя, 28.04.2024, 18:14















Ви увійшли як Гість
Група "Гості"RSS
Освітній простір Глибоччини


          Головна           Діяльність районного методичного центру          Мій профіль          Вихід
Вхід на сайт

Наше планування
ЗНО 2019-2020
Олімпіади 2020
Закон "Про освіту"
Дошкільна освіта
Ліцензування
Категорії розділу
Зовнішнє незалежне оцінювання 2018 [143]
Методична робота [207]
Дошкільна освіта [72]
Позашкільна освіта [33]
Виховна робота [106]
Психологічна служба [74]
Державна підсумкова атестація навчальних досягнень учнів [24]
Атестаційна експертиза закладів освіти району [13]
Атестація педагогічних кадрів [20]
Підготовка до нового навчального року та до осінньо-зимового періоду [45]
Всеукраїнські олімпіади [311]
Юна еліта Глибоччини. Робота з обдарованими дітьми [91]
Оздоровленя учнів, проведення екскурсій, навчальної практики [28]
Кадрова робота [18]
Інформатизація та компютеризація освітніх закладів [40]
Охорона праці та безпека життєдіяльності, дитячий травматизм [25]
Організація підвозу учасників навчально-виховного процесу [10]
Цивільний захист [5]
Педагогічна скарбничка, майстерня новаторства [59]
Психолого-медико-педагогічна консультація [15]
Діяльність освітніх округів [8]
Профілактика злочинності та насильства в сім’ї [9]
"Ми чуємо тебе, Кобзарю, крізь століття". [4]
Заходи щодо вшанування в 2014 році ювілею Т.Г. Шевченка
2016 рік в Україні Рік англійської мови [3]
2016 рік в Україні оголошено Роком англійської мови
Стратегія виховання особистості в системі освіти Глибоцького району на 2016-2025 роки [3]
Олімпіади 2018 [91]
Вчитель року - 2018 [6]
Закон України "Про освіту" [8]
Фінансова діяльність управління [20]
Літній мовний табір [16]
Підсумки 2018 - 2019 рр. [42]
Меню сайту
Крилаті вислови
На сайті працюють

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
На сайті працювали
Вік сайту
Команда сайту
Головна » Файли » Напрямки роботи » Методична робота

Про підсумки методичної роботи у 2014/2015 н.р та її організацію у 2015/2016 навчальному році
08.09.2015, 21:21

 Методичну роботу в навчальних закладах Глибоцького району організовано на виконання Закону України «Про загальну середню освіту», Положення про районний (міський) методичний кабінет, затвердженого наказом МОНУ від 08.12.2008 №1119, рекомендацій Міністерства освіти і науки України щодо організації та проведення методичної роботи з педагогічними кадрами в системі післядипломної педагогічної освіти (лист Міністерства освіти і науки України від 03.07.2002 року № 1/9 – 318), наказів Департаменту освіти і науки Чернівецької обласної державної адміністрації, наказів та інструктивно-методичних листів Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області. Методичний супровід  педагогічних кадрів забезпечує районний методичний центр управління освіти у складі 12 методистів, 3 методистів - кореспондентів  (н-з управління освіти від 18.03.2015 р. № 176 «Про внесення змін до структури методичного центру управління освіти»)

Робота РМЦ управління освіти Глибоцької РДА проводилася  у відповідності до вимог нормативних документів. Методичну роботу  загальноосвітніх навчальних закладів району  сплановано згідно наказу управління освіти  від 01 вересня 2014 року № 486 «Про організацію методичної роботи з педагогічними кадрами в 2014/2015 навчальному році» і спрямовано на вирішення проблеми: «Удосконалення навчально-виховного процесу в освітніх закладах району та підвищення професійної майстерності вчителя шляхом модернізації методичної роботи для забезпечення рівного доступу учнів до якісної освіти». На вирішення даних завдань затверджено План роботи РМЦ на 2014/2015 н.р. Даним планом затверджено графіки проведення методичних заходів (Днів методиста, навчально-методичних консультувань, семінарів, та ін.) План роботи РМЦ управління освіти Глибоцької РДА на 2014/2015 навчальний рік вцілому виконано.

   Традиційно, районним методичним  центром було сплановано та організовано роботу методичних об`єднань (29), працювали 4 постійно діючі семінари; на підвищення професійного рівня педагогів та керівників і впровадження ППД працювали 6 опорних шкіл; було визначено базові школи (15) для проведення семінарів, консультацій, методичних тижнів; велась робота з обдарованими дітьми, проводились заняття фахових Шкіл молодого спеціаліста (6) , Школа  новопризначеного керівника ЗНЗ, ДНЗ, Клуб новаторства та фахової майстерності психологів та соціальних педагогів, (Старововчинецький ліцей),  Авторська майстерня новаторства  педагогічних кадрів, (Глибоцький ліцей), шкільні наукові товариства та кафедри та інші форми методичного супроводу навчально-виховного процесу. Методисти РМЦ та кращі вчителі району брали участь у науково-дослідницькій роботі експериментальних майданчиків ІППО ЧО, презентували досвід роботи для слухачів курсів підвищення кваліфікації при ІППО ЧО, проводили семінари районного та обласного рівня. Радою РМЦ розглядались актуальні питання методичного супроводу навчально-виховного процесу, узагальнювались та погоджувались матеріали ППД, зміни до програм гуртків, факультативів, готувались до затвердження Вченою Радою ІППО ЧО інтелектуальні продукти кращих вчителів району.

Основною формою методичної роботи у школах залишаються методичні об`єднання. Серед інших форм методичної роботи у навчальних закладах району: школа молодого спеціаліста, предметні кафедри, психолого-педагогічний семінар, теоретичні семінари, семінари-практикуми, круглі столи, тренінги, ділові ігри, аукціон педагогічних ідей, авторська майстерня новаторства,  динамічні групи, творчі групи, майстер-класи, клуби новаторства, предметні тижні, методичні оперативки, методичні портфоліо, презентації ППД, творчі звіти, моніторинги.

На виконання нормативних документів щодо методичної роботи, з метою забезпечення науково-методичного супроводу навчально-виховного процесу, організації методичної, науково-експериментальної та практичної роботи педагогів району, ефективного використання їх творчого потенціалу, запровадження нових прогресивних технологій навчання,  для оновлення змісту освіти у загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладах району

НАКАЗУЮ:

  1. Довідку «Про діяльність методичного центру управління освіти Глибоцької районної державної адміністрації упродовж 2014/2015 навчального року» взяти до уваги (додається).
  2. Продовжити в 2015/2016 н.р.  роботу педагогів району над методичною проблемою: «Удосконалення навчально-виховного процесу в освітніх закладах району та удосконалення професійної майстерності вчителя шляхом модернізації  методичної роботи для забезпечення рівного доступу учнів до якісної освіти».
  3.  Затвердити склад Ради районного методичного центру:

Намака О.С.- завідувач РМЦ - голова ради
Герчак А.І. – методист РМЦ - секретар ради

Члени ради:

        1. Бабій М.Г. – методист  РМЦ

         2.Швець В.Г. – методист РМЦ

         3.Митранюк Н.А. – методист РМЦ

         4.Блисенко О.В.  – методист РМЦ 

         5.Трошина Н.В. – методист РМЦ

         6.Лазурко С.І. – методист РМЦ      

         7.Петрик Л.В.-методист РМЦ з дошкілля                                   

         8.Цуркан І.Ю.  – заступник начальника  управління освіти  

         9.Міхай Д.М. – головний спеціаліст  управління освіти

         10.Пенюк Л.С. – методист РМЦ

         11.Стрельчук О.К.- головний спеціаліст  управління освіти

         12.Колесник А.І. – методист – психолог РМЦ  

         13.Заяц В.П. – методист РМЦ    

      

  3. Продовжити роботу районних методичних об′єднань та призначити керівниками :

 1.Вчителів української мови та літератури

з проблеми „ Модернізація навчально – виховного процесу, покращення  якості освіти  та підвищення фахового рівня вчителів української мови та літератури  ”

–  Бабина О.О. –вчитель Глибоцького ліцею;

 2.Вчителів української мови та  літератури румуномовних шкіл

 з проблеми «Модернізація навчально – виховного процесу, покращення  якості освіти  та підвищення фахового рівня вчителів української мови та літератури»

                                       - Димашок Г.В. –  вчитель Волоківської ЗОШ ;

 3.Вчителів зарубіжної літератури

з проблеми „Модернізація навчально – виховного процесу, покращення  якості освіти  та підвищення фахового рівня вчителів зарубіжної літератури ”

                                     - Вороніна Л.А. – вчитель Глибоцької ЗОШ ;

4.Вчителів румунської мови і літератури (румунської і світової )

з проблеми „Розвиток  комунікативних та культурних компетенцій  на уроках румунської мови й літератури (румунської та світової )”

                                      - Шапка М.Г., вчитель Йорданештської ЗОШ І-ІІІ ст.

 5.Вчителів математики

з проблеми „ Підвищення професійної майстерності вчителів математики через розвиток творчої активності та ефективного проведення занять”

                                 - Крецу Д.М. – вчитель Глибоцького ліцею ;

 6. Вчителів інформатики

з проблеми „Ефективне використання інформаційно – комунікаційних технологій у навчальному процесі та підвищення інформативних  компетентностей вчителів та учнів”

                           Славута П.В. – заступник директора з навчально-виховної роботи  Глибоцького ліцею

 7.Вчителів технічної та професійної праці

з проблеми „Роль трудового навчання у формуванні всебічно розвиненої особистості”

                                 - Гімчинський В.Г. –вчитель Турятського НВК;

8.Вчителів фізики

з проблеми „Забезпечення рівного доступу до здобуття знань шляхом запровадження інтерактивних технологій на уроках фізики”

                                - Шова Г.І.- вчитель Глибоцького ліцею ;

 

 9.Вчителів хімії та біології

з проблеми „Підвищення професійної компетентності вчителів хімії та біології в умовах модернізації навчально – виховного процесу”

                                 - Катеренюк Р.Г. –вчитель   Кам’янської ЗОШ ,

                                 - Герман А.В. – вчитель Глибоцької ЗОШ  ;

10.Вчителів географії та економіки

з проблеми „Підвищення ефективності уроків географії та економіки засобами творчої лабораторії вчителя”

                               - Безверха В.Д. – вчитель Глибоцької ЗОШ  ;

11.Вчителів історії та правознавства

 з проблеми „Підвищення фахового рівня та розвиток професійної майстерності вчителів суспільствознавчих дисциплін ”

                     - Передерко К.А. – вчитель Старововчинецького ліцею

12.Вчителів англійської та німецької мов

з проблем „Підвищення рівня іншомовної мовленнєвої компетентності учнів шляхом розвитку усного мовлення у навчально-виховному процесі з іноземних мов”

                  - Чобан В.Г. – вчитель Коровійської ЗОШ ;

13.Вчителів французької мови

з проблеми „ Підвищення рівня іншомовної мовленнєвої компетентності учнів шляхом розвитку усного мовлення у навчально-виховному процесі з іноземних мов ”

                - Кирчу М.Г. – вчитель Йорданештської ЗОШ № 2 ; 

14.Вчителів фізичного виховання

з проблеми „Основні напрямки, завдання та принципи викладання фізичного виховання в умовах переходу на новий зміст навчання”

                 - Шородок В.Г.- вчитель Карапчівського ліцею

15.Вчителів обслуговуючої праці

з проблеми „Удосконалення викладання трудового навчання в умовах переходу основної школи на новий зміст і структуру навчання та профілізації старшої школи”

                                                           - Іфтодій О.Л.-вчитель Молодійської ЗОШ

16.Вчителів музичного мистецтва

з проблеми  „Підвищення професійної компетентності вчителів музичного мистецтва ; впровадження сучасних технологій ”

                             - Крайський О.М. –  вчитель Глибоцької ЗОШ;    

                                                                                                                                                              17.Вчителів образотворчого мистецтва

з проблеми „Підвищення професійної компетентності вчителів образотворчого мистецтва та впровадження сучасних технологій”

                            -  Поліщук Н.М. – вчитель Глибоцького ліцею ;   

 

18.Вчителів ЗВ

з проблеми „Основні напрямки, завдання та принципи викладання захисту Вітчизни в умовах переходу на новий зміст навчання”

                            - Урсу В.М. – вчитель Глибоцької ЗОШ;    

 

 

19.Вчителів  основ здоров′я

з проблеми    „Формування життєвої компетенції учнів через мотивацію здорового способу життя ”                                  

                            - Андрон Т.О.  – вчитель Глибоцької ЗОШ ;

20.Вчителів початкових класів (україномовні школи) 

з проблеми „ Компетентнісно - орієнтоване навчання в процесі формування творчої особистості молодшого школяра”

                  - Воробець Г.І. - вчитель Глибоцького ліцею    (3 клас).

                   - Остафійчук О.К. – вчитель – методист Глибоцької ЗОШ (4 клас);

                      - Усата О.В. – вчитель  Коровійської ЗОШ (1 клас) ;

                      - Баланюк Н.І.  – вчитель  Кам′янської ЗОШ (2 клас) ;

21.Вчителів початкових класів (румуномовні школи)

з проблеми „ Удосконалення  рівня професійної майстерності вчителя та навчальних компетентностей учня, розвиток і самореалізація особистості вчителя та учня початкових класів” 

4клас -Панчук О.В.- вчитель Тереблеченської ЗОШ

2 клас -Мудрак М.Г.-вчитель Грушівського НВК

3 клас    -Марку В.В.-вчитель Купського НВК

1 клас -Пую В.В.-вчитель Тереблеченської ЗОШ

22. Вчителів української мови у початкових класах шкіл з румунською мовою навчання.

З проблеми: «Підвищення грамотності учнів та створення умов для формування особистості дитини як патріота своєї держави і народу»

Керівник-Оленюк В.О.-вчитель Грушівського НВК.

23.Вчителів природознавства

з проблеми „Роль природознавства у формуванні всебічно розвиненої особистості”

                             - Блисенко О.В.  - вчитель Глибоцької ЗОШ ;

24.Вихователів ДНЗ  (старші групи)

з проблеми „ Патріотичне виховання дітей дошкільного віку засобами інтегрованої освітньої діяльності”

                            - Балан Д.І. – вихователь Кам′янського ДНЗ ;

25. Вихователі ДНЗ (молодші групи)

З проблеми «Патріотичне виховання дітей дошкільного віку засобами інтегрованої освітньої діяльності»

                            - Березовська А.Г. – вихователь Купського НВК

26.Працівників психологічної служби

з проблеми „Формування та розвиток психологічної культури та компетентності педагогічних працівників та батьків ”

Каменюк В.В., соціальний педагог Старововчинецького ліцею

27.Шкільних бібліотекарів

з проблеми „Удосконалення роботи шкільних бібліотекарів у керівництві читанням учнів різних вікових груп”

                     - Магалюк В.П.-бібліотекар Глибоцького ліцею  ;

28.Вчителів українознавства

з проблеми „Розвиток активної громадянської позиції школярів на засадах українознавства”

                      - Коваль Ю.С. – вчитель Глибоцької ЗОШ  ;

 29.Вчителів етики

з проблеми „Інтеграція етики з іншими навчальними предметами ”

                      - Побережна Н.О. – вчитель Глибоцької ЗОШ ;

30. Вчителів курсів морально-духовного спрямування.

з проблеми: «Формування високих морально-етичних якостей особистості на основі християнських цінностей»

Вороніна Л.А.- вчитель Глибоцької ЗОШ.

 

 

31.Вчителів художньої культури

з проблеми „Особистісний художньо – естетичний розвиток учнів та формування у них світоглядних орієнтацій і компетентностей у сфері художньої культури”

                                   Чимчинська О.І.-вчитель Коровійської ЗОШ

32. Вчителів-логопедів

З проблеми: «Ігровий контекст, емоційно комфортна обстановка - запорука успішного подолання вад мовлення»

Керівник-учитель-логопед Тріфан С.Д.,-логопед Кам`янської ЗОШ

4.  Організувати роботу постійно  діючих семінарів – практикумів, затвердити їх керівників:                  

а) Директорів шкіл

з проблеми „Модернізація управлінської діяльності.”

                                      Намака О.С. – завідувач  РМЦ  ;

                                      Цуркан І.Ю.-заступник начальника управління освіти;

б)Заступників директорів з навчально – виховної роботи

з проблеми  „Методичний менеджмент в освітньому закладі ”.

                    -                           Намака О.С. – завідувач  РМЦ  ;

в)Заступників директорів з виховної роботи, педагогів – організаторів, керівників шкільних методоб′єднань класних керівників

 з проблеми „Становлення і вдосконалення виховних систем шкіл, класів ”

                     - Стрельчук О.К.- начальник відділу змісту виховної роботи та позашкільної освіти управління освіти Глибоцької РДА   ;

 

   г)Завідуючих  ДНЗ 

   з проблеми  «Управлінська діяльність керівника ДНЗ в контексті формування основ безпеки життєдіяльності учасників навчально-виховного процесу»        кер.-Петрик Л.В., методист РМЦ

                      - Чоботар М.Г. – завідуюча Кам’янським ДНЗ № 2                  

5.Продовжити роботу шкіл керівника – початківця та затвердити їх керівників :

а) Сучасного керівника ДНЗ       

                           - Скрипкару О.М.  – завідуюча Тереблеченським  ДНЗ ;

б)Заступників директорів з навчально – виховної роботи

                           -  Намака О.С. – завідувач РМЦ

в) Директорів ЗНЗ 

                                - Цуркан І.Ю. – заступник начальника управління освіти

6.Організувати  наставництво досвідчених керівників шкіл над новопризначеними та молодими директорами ЗНЗ.

                          - Цуркан І.Ю. – заступник начальника управління освіти

                 

7.Продовжити роботу Школи професійної адаптації молодого вчителя.

                            - Намака О.С. – завідувач РМЦ

8.Продовжити роботу районних фахових шкіл молодого спеціаліста та затвердити їх керівників:

- вчителів англійської мови – Заяц В.П. – методист РМЦ ;                                                                               

- вчителів початкових класів (україномовні школи)

                                      - Царик М.М. – вчитель Глибоцької ЗОШ ;

9. Продовжити роботу  Школи педмайстерності вихователя ДНЗ

                                            - Ропчан О.Г. – вихователь Молодійського ДНЗ;

10. Продовжити роботу школи молодих  психологів і соціальних педагогів району

                                          - Флюндра Ю.В.-психолог  Коровійської ЗОШ  ;  

11.Організувати роботу майстер – класів:

     - на базі досвіду  вчителя початкових класів  Димківського НВК Магас Г.І.

     -  на базі досвіду вчителя румунської мови і літератури Йорданештської ЗОШ І-ІІІ ст.. Шапки М.Г.;

    - на базі досвіду переможця обласного конкурсу „Вчитель року” вчителя біології Глибоцької ЗОШ Герман А.В. ;   

     -  на базі досвіду переможця обласного конкурсу „Вчитель року” вчителя хімії  Глибоцького ліцею  Козачук О.О. ;  

12. Продовжити роботу клубу тренерів за програмою  „Рівний – рівному” :

                                                         -  Мушій В.М. – вчитель Глибоцького ліцею

13. Продовжити роботу Клубу новаторства та фахової майстерності психологів та соціальних педагогів на базі Старововчинецького ліцею.

                                     Керівник- Колесник А.І.- методист-психолог РМЦ

                          Каменюк В.В.-соціальний педагог Старововчинецького ліцею

14. Розпочати роботу Творчої групи вчителів хімії та біології на базі Глибоцької ЗОШ (Герман А.В., Мушій В.М.) з проблеми «Шляхи ефективної підготовки учня до ЗНО»                   

15. Продовжити роботу шкільних кафедр археології, історії та історичного краєзнавства  при Буковинському центрі археологічних досліджень ЧНУ ім.. Ю.Федьковича на базі Чагорської ЗОШ ( кер. Яловко В.С. – вчитель історії  ),  Опришенської ЗОШ (кер. Боднарюк М.І.).

16. Продовжити роботу Авторської майстерні новаторства керівних та педагогічних кадрів на базі Глибоцького ліцею (кер.Крецу Д.М.)

17.Розпочати роботу Творчої групи вчителів румунської мови та літератури (румунської та світової) на базі РМЦ з проблеми :Програмне забезпечення якісного вивчення румунської мови та літератури (румунськоїх і світової) у ЗНЗ району. (Міхай Д.М., головний спеціаліст управління освіти)

18. Продовжити роботу районної ПМПК з метою забезпечення своєчасного виявлення, обліку дітей з вадами психофізичного розвитку та визначення для них адекватних форм  соціально-педагогічного супроводу.                           (зав.  ПМПК Міхай А.-В.П.)

19. З метою підвищення професійного рівня педагогів, керівників і впровадження ППД визначити опорні школи за напрямками :

- інноваційні технології у методичному менеджменті – Глибоцький ліцей ;

   - нові інформаційні  технології – Глибоцький ліцей ;

   - інтенсифікація навчально – виховного процесу в початкових класах –  Кам`янська ЗОШ.

   - виховання учнів засобами краєзнавства – (Старововчинецький ліцей) ;

   - розвиток навичок розмовної мови шляхом інтенсифікації  навчально – виховного процесу на уроках французької мови –(Йорданештська ЗОШ № 2) 

   - шляхи удосконалення  мовленнєвого розвитку учнів румуномовних шкіл на уроках  української мови  ( Волоківська ЗОШ ) .

-з питань атестації педагогічних кадрів (Коровійська ЗОШ, Багринівська ЗОШ)

20.Визначити базові школи для проведення семінарів, консультацій, методичних тижнів :

      Глибоцький ліцей – для керівників шкіл , математики, фізики, біології, інформатики, української мови та літератури, хімії, основ економіки, правознавства, англійської мови, ЗВ ; образотворчого мистецтва, позаурочної виховної роботи, географії.

    Волоківська ЗОШ – для бібліотекарів ;

    Карапчівський ліцей – для вчителів початкових класів , румунської мови й літератури,біології, фізвиховання, трудового навчання, музичного мистецтва, географії, української мови та літератури.

   Йорданештська ЗОШ № 2  - для вчителів французької мови ;

   Глибоцька ЗОШ– для вчителів зарубіжної літератури, географії, трудового навчання, українознавства, музичного мистецтва; історії, позаурочної виховної роботи, основ здоров`я, української мови та літератури, вчителів біології.

   Кам′янська ЗОШ – для вчителів географії, початкових класів, української мови і літератури  ;

Димківський НВК-для вчителів початкових класів румуномовних шкіл.

   Глибоцький ліцей, Глибоцька ЗОШ – базові школи по впровадженню  програми  „Рівний – рівному” ;

Глибоцька ЗОШ, Коровійська ЗОШ,  Молодійська ЗОШ, Старововчинецький ліцей– з учнівського самоврядування.

Молодійська ЗОШ - з етики;

Коровійська ЗОШ – для вчителів української мови і літератури.

21.Визначити опорними школами по підготовці учнів до участі  у ІІІ етапі предметних  олімпіад Глибоцький ліцей  (директор Глобак Д.І. )

Карапчівський ліцей ( директор  Товарницький Є.В.).

22.Продовжити роботу наукових товариств шкіл району , затвердити  їх керівників  :

    Глибоцький ліцей  - Опаєць К.К.

    Старововчинецький ліцей – Лук′ян Н.І.

    Карапчівський ліцей –Сучеван О.Т.

Сприяти створенню учнівського наукового  товариства у Глибоцькій ЗОШ. (Герчак А.І., Блисенко Ю.Д.)

23. З метою проведення навчально – методичної та самоосвітньої роботи для педагогічних працівників  району визначити такі методичні дні :

  вівторок – для вчителів математики , інформатики , англійської, німецької, французької мови, світової літератури, педпрацівників інтернатних установ, вихователів груп продовженого дня , логопедів , дефектологів ;

   середа – для вчителів креслення, образотворчого мистецтва, музики , художньої культури , керівників вокального , хорового та інших жанрів, допризовної підготовки , працівників дошкільних установ, заступників директорів з виховної роботи, практичних психологів, соціальних педагогів, етики , бібліотекарів ; вчителів початкових класів шкіл з румунською мовою навчання, вчителів фізичного виховання.

  четвер – для вчителів хімії , фізики, біології, природознавства, економіки, географії, екології, основ здоров’я,  історії , правознавства , молодих вчителів, вчителів початкових класів, заступників директорів з навчально – виховної роботи ; 

 п’ятниця – для вчителів української мови і літератури, румунської мови і літератури (румунської та зарубіжної), українознавства, обслуговуючої та технічної праці, директорів шкіл .

24. Районному методичному центру :

24.1. До 20.09.2015р. р. погодити і затвердити планування усіх форм методичної роботи, методичних заходів: засідань методичних об′єднань, семінарів – практикумів, майстер - класів, районних шкіл молодого вчителя та керівника, та ін.

24.2. Забезпечувати чітке  виконання планів та практичне спрямування усіх методичних заходів. Охопити різними формами науково-методичного супроводу усіх педагогічних працівників загальноосвітніх, дошкільних та позашкільних навчальних закладів району.

24.3. Здійснювати навчально-методичне консультування, вивчення стану викладання навчальних дисциплін  в школах (згідно  графіка ).

24.4. Забезпечити організаційний та науково-методичний супровід педагогів щодо ЗНО-2016; здійснювати консультування з питань впорвадження нових Держстандартів освіти, навчання у 4, 7 класах, вивчення іноземних мов.

24.5. Продовжити навчання керівників та педагогів ЗНЗ району щодо оволодіння ІКТ, постійно забезпечувати науково-методичний супровід навчально-виховного процесу, індивідуальне консультування та навчання педагогів щодо  конкурсу „Вчитель року - 2016”, інших методичних конкурсів у відповідності до положень, правил, наказів.                                                                                                           

24.6.  Організувати вивчення, узагальнення та опис передового педагогічного досвіду вчителів району, узагальнити ППД у збірці «Досвід. Пошук. Творчість».

24.7. Поповнювати  Педагогічну скарбничку вчителів району методичними напрацюваннями, сприяти виданню друкованих матеріалів педагогічних напрацювань вчителів.

24.8. Координувати  та популяризувати серед педагогів району діяльність Авторської майстерні новаторства керівних та педагогічних кадрів.

24.9. Поновлювати дошку пошани «Педагогічна еліта Глибоччини».                                                                                

24.10. Визначити роботу з обдарованими учнями району одним з пріоритетних напрямків діяльності педагогів та методичної служби, забезпечити організацію та проведення учнівських олімпіад, конкурсів, творчих конкурсів та спортивних змагань .

24.11. Здійснювати науково-методичний супровід впровадження інклюзивної освіти.

25. Дирекціям  загальноосвітніх, дошкільних та позашкільних навчальних закладів :

25.1. Забезпечувати якість та практичне спрямування методичної роботи школи, дбати про її  результативність, координувати  діяльність шкільних семінарів, методичних об′єднань; сприяти модернізації методичної роботи .

25.2. Забезпечувати активну участь педагогів у шкільних, районних і обласних методичних заходах.  

25.3. Використовувати атестацію , конкурс „Учитель року”, конкурси на краще методичне об'єднання та інші методичні заходи  для підвищення фахового рівня педагогів, активізації їх творчого потенціалу.

25.4. Створювати оптимальні умови для самоосвіти педагога у методичні дні, використовуючи науково-методичне та технічне забезпечення районного методичного центру.

25.5. Забезпечити функціонування шкільних методичних кабінетів як інформаційно – методичних центрів для вчителів.

25.6. Продовжити роботу над покращенням ІКТ-компетенції педагогів.

25.7. Визначити  проблему  удосконалення  навчально-виховного процесу, підвищення рівня знань учнів та якості викладання навчальних дисциплін , підготовку випускників до ЗНО пріоритетними завданнями навчального закладу на 2015/2016 навчальних рік.

26. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

 

 

  Заступник начальника управління  освіти                                     І.Ю.Цуркан

 

        

   

 

Категорія: Методична робота | Додав: Ulia_RMC
Переглядів: 1369 | Завантажень: 18 | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Пошук

Підсумки

Юна Еліта

Фінанси

ЛМТ

Реєстрація ДНЗ

Сокіл "Джура"

Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Пройди тестування

SMS листування

Copyright MyCorp © 2024