Н А К А З
13.01.2012 смт. Глибока № 23
Про підсумки моніторингу рівня навчальних досягнень учнів 4,9,11 класів
На виконання наказу управління освіти Глибоцької РДА від 8 грудня 2011 року №771 «Про проведення моніторингу рівня навчальних досягнень учнів 4, 9, 11 класів», бригадою методистів та спеціалістів управління освіти у кількості 14 чоловік здійснено моніторинг рівня навчальних досягнень учнів 14 ЗНЗ району: Турятського НВК, Коровійської ЗОШ, Волоківської ЗОШ, Тереблеченської ЗОШ, Тереблеченської ЗОШ №1, Сучевенської ЗОШ, Купського НВК, Купського НВК №2, Валякузьминської ЗОШ, Горбівецької ЗОШ, Михайлівського НВК, Слобідської ЗОШ, Грушівського НВК, Просіцької ЗОШ. Наказом управління освіти було затверджено графік проведення моніторингів. Проведено заміри з української мови, румунської мови, історії України та іноземної мови у 9 та 11 класах та з математики і української мови-у 4 класах. Всього проведено 71 контрольний замір. Завдання підготовлені методистами РМЦ та погоджені з вчителями-предметниками. Зауважень, скарг чи особливих думок з приводу форми та змісту контрольних робіт не було. За списками класних журналів перевірених навчальних закладів-1018 учнів, з них писали заміри - 851 учень, що становить 83,6%. Найкраще відвідування учнями школи- у Горбівецькій ЗОШ(заміри писали 100% учнів), Турятському НВК (96,1%), Купському НВК №2 (95,3%), Валякузьминській ЗОШ (95,1%), Просіцькій ЗОШ (90,6%). Найнижчий відсоток відвідування- у Грушівському НВК (72,2%), Слобідській ЗОШ (74,4%), Тереблеченській ЗОШ (75%), Тереблеченській ЗОШ №1 (72,6%) Середній бал по району з предметів, що моніторились,- 6,54 бала. На початковому рівні написали роботи 130 учнів (15,2%), на середньому рівні-252 учні (29,61 %), на достатньому-345 учнів (40,5%), на високому- 124 (14,57%) учнів. Контрольні заміри навчальних досягнень з української мови у старших класах проведено у 8 школах, у 4-х класах- у 8 школах; заміри з румунської мови писали 7 навчальних закладів, заміри з історії України- 11 ЗНЗ, з англійської мови- 11 ЗНЗ, з французької мови- 4 ЗНЗ. Початкові класи виконували заміри з математики у 7 ЗНЗ. Експертиза робіт показала, що більшість педагогів оцінили роботи згідно критеріїв оцінювання, проте значна кількість розбіжностей між оцінками педагогів та експертів спостерігається у наступних навчальних закладах: у Волоківській ЗОШ з історії (вчитель Голунга В.І.), з румунської мови 9-А та 11-Б кл. (вчитель Павленко Н.В.)(розбіжність між оцінкою вчителя і експерта-3 бали!) Також розбіжності у оцінюванні робіт учнів 11 класу Тереблеченської ЗОШ№1 з історії України (вч. Божеску Д.Д.), з української мови 9 кл. (вч.Габор Л.І.), англійської мови 9 кл. (вч.Заєць М.К.); У Купському НВК №2 розбіжності у оцінках з румунської мови 11 кл. (вч. Скутарь В.І.); Михайлівський НВК: з математики у 4 класі вчителем завищено бали 5 учням з 8, що писали замір;Слобідська ЗОШ: вчитель англійської мови Воробець Л.М. занизила бали 5 учням 9 класу; вчитель Грушівського НВК Онофрійчук Д.Г. завищив бали 3 учням з української мови., значні розбіжності у оцінках і з англійської мови у 9 класі (вч.Парфеній Д.В.); Просіцька ЗОШ 9 клас, французька мова (вч.Ніколаєску Л.М.)-розбіжність у оцінках-1 бал. Результати замірів узагальнено у таблиці(додаток .) Враховуючи вищезазначене,
НАКАЗУЮ:
1. Управлінню освіти райдержадміністрації: 1.1 проаналізувати результати моніторингу на нараді директорів (січень ); 1.2 провести моніторинг рівня навчальних досягнень з предметів природничо-математичного циклу у II семестрі 2011/2012 навчального року; 1.3 проаналізувати результати моніторингів рівнів навчальних досягнень учнів району за 2011/2012 навчальний рік на нараді директорів (червень) 2 Методичному центру: 2.1 розглянути результати контрольних замірів на секційних нарадах та семінарах вчителів-предметників; 2.2 забезпечити дотримання вчителями - предметниками критеріїв оцінювання робіт; 2.3 постійно працювати над розробкою заходів з підвищення рівня навчальних досягнень учнів . 3 Дирекціям навчальних закладів: 3.1 провести аналіз результатів замірів на засіданнях методичних об`єднань; 3.2 вказати вчителям на невідповідність оцінок критеріям в оцінюванні робіт учнів; 3.3 повторно опрацювати в колективах критерії оцінювання та працювати над підвищенням якості знань учнів.
Начальник управління освіти В.Г.Швець
|