Субота, 11.05.2024, 07:43















Ви увійшли як Гість
Група "Гості"RSS
Освітній простір Глибоччини


          Головна           Діяльність районного методичного центру          Мій профіль          Вихід
Вхід на сайт

Наше планування
ЗНО 2019-2020
Олімпіади 2020
Закон "Про освіту"
Дошкільна освіта
Ліцензування
Категорії розділу
Зовнішнє незалежне оцінювання 2018 [143]
Методична робота [207]
Дошкільна освіта [72]
Позашкільна освіта [33]
Виховна робота [106]
Психологічна служба [74]
Державна підсумкова атестація навчальних досягнень учнів [24]
Атестаційна експертиза закладів освіти району [13]
Атестація педагогічних кадрів [20]
Підготовка до нового навчального року та до осінньо-зимового періоду [45]
Всеукраїнські олімпіади [311]
Юна еліта Глибоччини. Робота з обдарованими дітьми [91]
Оздоровленя учнів, проведення екскурсій, навчальної практики [28]
Кадрова робота [18]
Інформатизація та компютеризація освітніх закладів [40]
Охорона праці та безпека життєдіяльності, дитячий травматизм [25]
Організація підвозу учасників навчально-виховного процесу [10]
Цивільний захист [5]
Педагогічна скарбничка, майстерня новаторства [59]
Психолого-медико-педагогічна консультація [15]
Діяльність освітніх округів [8]
Профілактика злочинності та насильства в сім’ї [9]
"Ми чуємо тебе, Кобзарю, крізь століття". [4]
Заходи щодо вшанування в 2014 році ювілею Т.Г. Шевченка
2016 рік в Україні Рік англійської мови [3]
2016 рік в Україні оголошено Роком англійської мови
Стратегія виховання особистості в системі освіти Глибоцького району на 2016-2025 роки [3]
Олімпіади 2018 [91]
Вчитель року - 2018 [6]
Закон України "Про освіту" [8]
Фінансова діяльність управління [20]
Літній мовний табір [16]
Підсумки 2018 - 2019 рр. [42]
Меню сайту
Крилаті вислови
На сайті працюють

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
На сайті працювали
Вік сайту
Команда сайту
Головна » Файли » Напрямки роботи » Методична робота

Завучу школи
05.11.2014, 12:54

З виступу заступника директора ІППОЧО Тамари Богачик на обласному семінарі  вчителів іноземних мов:

Урок є частиною навчально-виховного процесу і на нього, як і на весь навчально-виховний процес, впливають:

· зміни, що відбуваються в суспільстві, які обумовлюють соціокультурні, економічні умови для розвитку всіх його сфер, у тому числі й освітньої;

· державне замовлення школі на підготовку майбутніх громадян, здатних задовольнити актуальні потреби суспільства;

· державні стандарти та програми з їх цілями й предметним змістом;

· сучасні педагогічні концепції з їх цілями, принципами, технологіями навчання.

Крім зазначених чинників, на структуру та результативність уроку має вплив особистість учителя, його стиль спілкування з учнями, рівень фахової підготовки, ступінь володіння методичними прийомами та вміння враховувати під час управління навчальною діяльністю психологічні особливості кожного учня.

Характерні ознаки сучасного уроку:

· гуманітарний потенціал і гуманізація навчання;

· варіативність і гнучкість структури уроку;

· спрямованість уроку на особистість учня;

· системний підхід до архітектури уроку та процесу навчання;

· спрямованість уроку на головне – генералізацію навчання;

· повне засвоєння нового матеріалу на уроці;

· оптимізація форм роботи на уроці;

· економія часу в шкільному навчанні.

Сучасний урок – це урок демократичний. Він проводиться не для учнів, а разом з ними. Його характеризує не навчання словом, а навчання справою.

У підготовці до уроку виділяють три етапи:

1. Діагностичний, що передбачає вивчення особливостей та інтересів учнів, їх рівня підготовки до уроку, аналіз навчального матеріалу.

2. Прогнозування, який включає вибір найбільш оптимальної стратегії навчання учнів і оцінку різних варіантів проведення уроків у контексті обраної стратегії.

3. Планування, що має на меті створення плану та програми управління навчальною діяльністю учнів.

У підготовці та проведенні уроку вчитель виконує функції сценариста, режисера, постановника та водночас є виконавцем головної ролі в написаному ним творі (Р.Скульський). У процесі виконання цих ролей у діяльності вчителя вчені (Н. Кузьміна, В. Сластьонін, А. Щербаков) виділяють конструктивну, організаційну, комунікативну та гностичну функції.

Водночас практика засвідчує, що в діяльності багатьох учителів із планування та проведення уроків існують прогалини як методичного, так і психолого-педагогічного характеру.

Основні складові  ефективності й успішності педагогічного процесу:

- глибокі знання педагогіки, психології;

- ретельне планування та підготовка уроку;

- творчий підхід учителя, комунікативність.

Категорія: Методична робота | Додав: Ulia_RMC
Переглядів: 643 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Пошук

Підсумки

Юна Еліта

Фінанси

ЛМТ

Реєстрація ДНЗ

Сокіл "Джура"

Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Пройди тестування

SMS листування

Copyright MyCorp © 2024