П'ятниця, 03.05.2024, 12:52















Ви увійшли як Гість
Група "Гості"RSS
Освітній простір Глибоччини


          Головна           Діяльність районного методичного центру          Мій профіль          Вихід
Вхід на сайт

Наше планування
ЗНО 2019-2020
Олімпіади 2020
Закон "Про освіту"
Дошкільна освіта
Ліцензування
Категорії розділу
Зовнішнє незалежне оцінювання 2018 [143]
Методична робота [207]
Дошкільна освіта [72]
Позашкільна освіта [33]
Виховна робота [106]
Психологічна служба [74]
Державна підсумкова атестація навчальних досягнень учнів [24]
Атестаційна експертиза закладів освіти району [13]
Атестація педагогічних кадрів [20]
Підготовка до нового навчального року та до осінньо-зимового періоду [45]
Всеукраїнські олімпіади [311]
Юна еліта Глибоччини. Робота з обдарованими дітьми [91]
Оздоровленя учнів, проведення екскурсій, навчальної практики [28]
Кадрова робота [18]
Інформатизація та компютеризація освітніх закладів [40]
Охорона праці та безпека життєдіяльності, дитячий травматизм [25]
Організація підвозу учасників навчально-виховного процесу [10]
Цивільний захист [5]
Педагогічна скарбничка, майстерня новаторства [59]
Психолого-медико-педагогічна консультація [15]
Діяльність освітніх округів [8]
Профілактика злочинності та насильства в сім’ї [9]
"Ми чуємо тебе, Кобзарю, крізь століття". [4]
Заходи щодо вшанування в 2014 році ювілею Т.Г. Шевченка
2016 рік в Україні Рік англійської мови [3]
2016 рік в Україні оголошено Роком англійської мови
Стратегія виховання особистості в системі освіти Глибоцького району на 2016-2025 роки [3]
Олімпіади 2018 [91]
Вчитель року - 2018 [6]
Закон України "Про освіту" [8]
Фінансова діяльність управління [20]
Літній мовний табір [16]
Підсумки 2018 - 2019 рр. [42]
Меню сайту
Крилаті вислови
На сайті працюють

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
На сайті працювали
Вік сайту
Команда сайту
Головна » Файли » Напрямки роботи » Охорона праці та безпека життєдіяльності, дитячий травматизм

Положення про систему управління охороною праці управління освіти Глибоцької РДА
28.12.2012, 13:30

  (Затверджено наказом по управлінню освіти  Глибоцької РДА    № 820 від «28» грудня    2012 року)

ПОЛОЖЕННЯ

про систему управління охороною праці в управлінні освіти  

Глибоцької РДА

 

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Метою системи управління охороною праці (СУОП) є забезпечення процесів формування здорових і безпечних умов праці.

1.2. 0сновними принципами функціонування системи управління охороною праці є:

1.2.1. Нерозривний зв'язок процесу виробництва з засобами та доходами щодо поліпшення безпеки, гігієни праці та виробничого середовища.

1.2.2. До держання трудової та технологічної дисципліни працівників.

1.2.3. Економічна зацікавленість власника та працюючих у підвищенні безпеки та поліпшення умов парці.

1.3. У правління охороною праці по відділу освіти Глибоцької РДА здійснює начальник управління освіти Глибоцької РДА.

1.4. Основна управлінська інформація використовується органом управління.

1 4.1 .Укази Президента України.

1.4.2. Постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України.

1.4.3 Накази органів, що здійснюють державний нагляд за охороною праці.

1.4.4. Угоди з питань поліпшення умов і безпеки, укладені з профспілковою організацією.

1.4.5. Матеріали перевірок стану охорони праці державними інспекторами. профспілки. матеріали служби охорони праці і уповноважених трудового колективу з питань охорони праці, колективний договір (угода) та комплексні заходи щодо поліпшення стану охорони праці, накази та розпорядження власника, матеріали розслідування нещасних випадків на виробництві та профзахворювань.

1.5. Підготовку управлінських рішень здійснює служба охорони праці у вигляді наказів начальника управління освіти Глибоцької РДА.

1.6. Нормативною основою системи управління охороною праці є Конституція України. Закон України "Про охорону праці ".Кодекс законів України про працю та інші нормативні акти про охорону праці.

2. ПОРЯДОК ВВЕДЕННЯ В ДІЮ СУОП

2.1. Начальник управління освіти Глибоцької РДА:

2.1.1. Створює службу охорони праці.

2.1.2. Визначає посадові обов'язки керівників освітніх закладів району, керівників структурних підрозділів з питань охорони праці.

2.1.3. Визначає порядок взаємодії керівників освітніх закладів району, керівників структурних підрозділів з питань охорони праці.

3. ОСНОВНІ ФУНКЦІЇ УПРАВЛІННЯ ОХОРОНОЮ ПРАЦІ ТА ЇХ РЕАЛІЗАЦІЯ

3.1. Організація та координація робіт.

3.2. Начальник управління освіти Глибоцької РДА:

3.2.1 .Розробку нормованих актів про охорону праці, що діють в межах школи.

З 2.2. Проведення навчання та перевірку знань працівників з питань охорони праці.

3.2.3. Забезпечення працівників нормативними актами про охорону праці.

3.2.4. Проведення нарад, семінарі в, конкурсі в та оглядів з питань охорони праці

3.2.5. Створює фонд охорони праці.

3.3. Облік умов і безпеки праці в школі організує служба охорони праці.

3.4. Аналіз та оцінка стану умов і безпеки праці. Аналіз умов і безпеки праці забезпечує служба охорони праці в школі. Основою для аналізу та оцінки показників стану умов та безпеки праці є "Єдина держання система показників умов і безпеки пралі", дані про травматизм та професійні захворювання, пожежі та аварії.

Основними показниками ефективного функціонування СУОП є:

а)      рівень виробничого травматизму;

б)      рівень профзахворювань;

в)      рівень захворювань, пов'язаних з умовами праці;

г)      кількість тих, що працюють в незадовільних умовах праці,

д)      кількість обладнання що не відповідає вимогам нормативних актів про охорону праці,

є) кількість технологічних процесів, що не відповідають вимогам нормативних актів про охорону праці,

є) кількість аварійних будівель та споруд;

ж)     забезпеченість засобами індивідуального захисту;

з)      забезпеченість санітарно-побутовими приміщеннями;

и) витрати на поліпшення стану безпеки, гігієни праці та виробничого середовища,

і) витрати на повне відшкодування шкоди потерпілим від нещасних випадків та профзахворювань;

ї) витрати на розслідування та ліквідацію наслідків аварій та нещасних випадків і профзахворювань.

3.5.Планування та фінансування робіт.

3.5.1.Власник забезпечує розробку і реалізацію:

3.5.1.1 .Заходів, спрямованих на доведення умов і безпеки праці до нормативних вимог, підвищення існуючого рівня охорони праці

3.5.1.2.Розділу "Охорона праці" колективного договору і "Угоди з охорони праці".

3.5.1.3.Оперативних планів робіт з охорони праці служок охорони праці та керівників структурних підрозділів.

3.6.Фінансування доходів, передбачених планами школи щодо доведення умов і безпеки праці до нормативних вимог, підвищення існуючого рівня охорони праці можуть здійснюватись, як правило, за рахунок:

а)      амортизації основних фондів;

б)      капітальних вкладень;

в)      банківського кредиту;

г)      кошторису видатків бюджетних організацій і установ;

д)      фонду охорони праці;

є) витрати виробництва за такими елементами, як матеріальні затрати на удосконалення технології та організації виробництва, винахідництво і раціоналізацію, підтримку основних виробничих фондів у робочому стані, утримання засобів колективного захисту тощо.

3.7.Контроль за функціонуванням СУОП.

3.7.1.Власник організовує:

3.7.1.1.Повсякденний контроль з боку керівників робіт, підрозділів та інших посадових осіб.

3.7.1.2.Контроль з боку служби охорони праці.

3.7.1.3.Адміністративно-громадський контроль,

3.7.2.Профспьткові органи та організації здійснюють громадський контроль в школі.

3.8. Стимулювання.

3.8.1 Власник здійснює заохочення трудового колективу та окремих осіб за рахунок фонду охорони праці школи на підставі проведених конкурсів, оглядів тощо.

4 ЗАВДАННЯ УПРАВЛІННЯ ОХОРОНОЮ ПРАЦІ

4.1 Власник:

4.1.1.Створює комісію для перевірки знань посадових осіб та працівників з питань охорони праці, забезпечує навчання та перевірку знань членів цієї комісії.

4.1.2.Визначає порядок і терміни проведення навчання, інструктажу та перевірки знань працівників.

4.1.3.Забезпечує:

4.1.3.1.Виробничі ділянки нормативними актами про охорону праці, попереджувальними плакатами та знаками безпеки.

4.1.3.2.Систематичне обстеження виробничого устаткування та проведення його у відповідність до вимог нормативних актів про охорону праці, а в необхідних випадках – заміну новим безпечним устаткуванням.

4.1.3.3.Забезпечує своєчасне проведення планово-попереджувальних ремонтів устаткування.

4.1.3.4.Відповідність технологічної документації та технологічних процесів вимогам нормативних актів про охорону праці.

4.1.3.5.Впроваджених засобів механізації та автоматизації виробничих процесів.

4.1.3.6. Своєчасне проведення оглядів та планово-попереджувальних ремонтів виробничих будівель та споруд.

4.1.4. Комплекту є служби, які здійснюють нагляд за експлуатацією та технологічним станом будівель та споруд.

4.1.5.Забезпечує проведення атестації робочих місць на відповідність їх нормативним актам про охорону праці.

4.1.6 Організує впровадження організаційно-технічних заходів щодо забезпечення на робочих місцях гранично допустимих концентрацій та норм шкідливих і небезпечних факторів виробничого середовища.

4.1.7. Забезпечу є працівників засобами індивідуального захисту у відповідності до діючих норм і організує їх видачу уберігання та використання.

4.1.8.3абезпечує оптимальні режими праці і відпочинку для всіх працівників з урахуванням специфіки їх праці, в першу чергу для тих, хто працює з підвищеними фізичними та нервово-емоційними навантаженнями, в умовах монотонності та під впливом небезпечних І шкідливих виробничих факторів.

4.1.9.Створює відповідні кімнати психологічного розвантаження та реабілітації.

4.1.10.Забезпечує проведення попередніх (при влаштуванні на роботу) та періодичних медичних оглядів працівників.

4.1.11.Забезпечує працівників лікувально-профілактичним харчуванням згідно з існуючими нормами.

4.1.12.Організує проведення лікувально-профілактичних заходів щодо попередження захворювань працівників, створює, в разі необхідності, кімнати здоров'я

4.1.13.Організує при прийнятті на роботу професійний відбір працівників, що зайняті у виконанні робіт з підвищеною небезпекою, на підставі встановлення їх фізіологічної, психологічної придатності до безпечного виконання робіт.

(Повний текст положення в завантаженому файлі. Для того, щоб його завантажити - зареєструйтесь на сайті як користувач)

Категорія: Охорона праці та безпека життєдіяльності, дитячий травматизм | Додав: освіта | Теги: Положення про систему управління ох
Переглядів: 893 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Пошук

Підсумки

Юна Еліта

Фінанси

ЛМТ

Реєстрація ДНЗ

Сокіл "Джура"

Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Пройди тестування

SMS листування

Copyright MyCorp © 2024