Українська мова - один із вирішальних чинників самобутності українського народу. Тому без набуття учнями елементарної лінгвістичної освіти, без мовленнєвих умінь і навичок неможливо говорити про розвиток особистості, котра усвідомлює себе частиною нації. Минулорічні низькі результати зовнішнього незалежного оцінювання і державної підсумкової атестації учнів з української мови стали основою для вироблення освітньої стратегії і тактики, накреслили пріоритетні напрями роботи вчителів української мови та літератури у 2018/2019 н. р. Педагогами визначено фактори, які сприятимуть підвищенню якості знань учнів з української мови як державної, розроблено власну систему зростання мотивації учнів та отримання якісних освітніх послуг.
Сучасне життя потребує активної творчої особистості, сформувати яку можна лише впровадженням у педагогічну практику сучасних методів навчання й виховання учнів.
Тому за період навчального року було проведено 4 засідання методичного об’єднання. Перше з них - аналіз роботи РМО в 2017-2018 н. р. На ньому вчителі ознайомилися з методичними рекомендаціями МОН України та ІППО ЧО щодо вивчення української мови і літератури в навчальному році. Далі-тисни тут.
|