Трудове виховання, – говорив В.Сухомлинський – це образно кажучи, гармонія трьох понять: треба, важко та прекрасно. Вчитель, який має прагнення працювати творчо, розвиває у себе здібності до творчої педагогічної діяльності, самовдосконалюється в цій діяльності, так необхідний сучасному закладу освіти.
Вчителі трудового навчання керуються такими нормативно-правовими документами: наказ Міністерства освіти і науки України від 07 червня 2017 року № 804 «Про оновлені навчальні програми для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів; наказ МОНУ №1222 від 21 серпня 2013 року «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти», Науково-методичні рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів та оформлення сторінок класних журналів у 5-11 класах; лист МОНУ від 01.07.2019 № 1/11-5966 «Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2019/2020 навчальному році»; лист МОНУ від 10.06.2019 року № 1/9-365 «Про переліки навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у закладах освіти у 2019/2020 навчальному році».
Створити необхідні умови для розвитку педагогічної творчості вчителів, відповідну позитивну атмосферу, надихнути педагогів на творчу діяльність і підтримати своїх колег у їхніх творчих педагогічних пошуках було метою семінару для вчителів трудового навчання (технічні види праці) закладів освіти Глибоцького району, який відбувся 08 листопада 2019 року на базі районного методичного центру управління освіти Глибоцької РДА на тему: «Творчі учнівські проекти як засіб формування ключових компетентностей на уроках трудового навчання». Далі-тисни тут.
|