Реформування освіти в Україні передбачене не тільки інструктивними листами Міністерства освіти і науки, але й самим часом, дійсністю. Із розвитком комп’ютеризації, телебачення, наше суспільство втрачає читача художньої літератури. Проблема удосконалення уроку світової літератури дискутується стільки ж, скільки існує ця дисципліна, бо урок є основною ланкою навчально-виховного процесу. Адже на уроках світової літератури в учнів формуються найважливіші соціально-моральні уявлення й орієнтири, вивчення літератури сприяє вихованню суспільно зрілої, активної, творчої особистості. Одним із головних завдань нинішнього учителя літератури є формування особистості через виховання кваліфікованого читача.
Виникає необхідність удосконалення методики викладання літератури в цілому, зокрема ж – оптимізації методичних прийомів і форм шкільного аналізу художнього тексту, спрямованих на досягнення цілісності сприймання шкільного курсу літератури, побудови системи уроків, що допомагає простежити духовне зростання учнів протягом усіх шкільних років під час вивчення різних тем у курсі «Світова література».
Тому 17 березня 2015 року на базі РМЦ було проведено семінар з проблеми «Використання ІКТ на уроках світової літератури», у роботі якого взяли участь педагоги району, директор Михайлівського НВК Каменюк В.К., методист РМЦ Пенюк Л.С.
Під час теоретичної частини розглянуто питання про ІКТ-компетентність як окремої складової професійної компетентності вчителя. Білоус Домніка Георгіївна, вчитель світової літератури Михайлівського НВК поділилася досвідом проведення інтерактивних лекцій з використанням мультимедіа - технологій, розробкою комп'ютерних презентацій, використанням електронних засобів навчання, створенням постерів, плейкастів, буктрейлерів.
Методист РМЦ Пенюк Л.С. продемонструвала практичне значення технології веб-квесту на уроках світової літератури.
У ході практичної частини семінару Каменюк Василь Костянтинович провів майстер-клас зі створення відеофільму з фотографій за допомогою програми «3Д-альбом», продемонстрував можливості програм Test-w та FreeStudio.
Учасники семінару дійшли висновку, що мета медіатехнологій на уроці літератури - замінити застарілі і примітивні дидактичні засоби, полегшити роботу учителя, показати "незавершену завершеність" літературного твору, вони збільшують пізнавальну самостійність учнів та мотивують потребу розвитку їхньої читацької культури. А головним принципом тут має бути – «не зашкодь».
За підсумками семінару ухвалено рекомендації, накреслено шляхи подальшої роботи.