До уваги шкільних бібліотекарів!
12 березня 2015 р. відбувся всеукраїнський вебінар для методистів з бібліотечних фондів РМК/ММК та шкільних бібліотекарів на тему «Впровадження сучасних ІКТ в практику роботи шкільних бібліотек». Матеріали вебінару можна переглянути за посиланням
Тисни тут
|
Три роки в рамках «Консалтингового центру «Перспектива» ми проводимо для вас очні й онлайн-майстер-класи від кращих педагогів-практиків країни
Ви хочете йти в ногу з часом, бути цікавими своїм учням, користуватися заслуженим авторитетом у колег, бути цінним співробітником для свого керівництва і пишатися власними досягненнями? Тоді приєднуйтеся до нашої команди спікерів вебінарів та діліться своїм досвідом із колегами*.
Запрошуємо до співробітництва педагогів-професіоналів, які хочуть далі рости й розвиватися.
Для цього вам потрібно зробити всього два кроки.
1. Заповнити типову заявку на включення до нашого асортименту (скачати бланк заявки http://perspektiva.osnova.com.ua/)
2. Надіслати на нашу поштову скриньку perspektiva@osnova.com.ua заявку й відеоролик будь-якого свого виступу перед аудиторією тривалістю 5-10 хв.
Якщо ваш матеріал зацікавить нас, ми зателефонуємо вам для обговорення деталей: створення медіа презентації, технічної підтримки, тренування та ін.
Основна мета проекту: об'єднати зусилля прогресивних педагогів у сприянні розвитку успішної, творчої особистості наших школярів, зробити для них процес навчання цікавим і ефективним.
Паперотворчість і бюрократія залишають обмаль часу педагогові для основної практики, професійного зростання й особистісного розвитку.
Ми прагнемо дати можливість спеціалістам галузі освіти для творчості, розкриття внутрішнього потенціалу, пошуку нових, ефективних рішень у різних професійних ситуаціях, живого обміну досвідом і проведення онлайн-зустрічей.
Сподіваємося, що ми для вас є відповідальним партнером, відкритим до порозуміння та співпраці.
*Стати спікером вебінару може тільки активний слухач наших заходів, який має не менше 2 сертифікатів.
Анонси вебінарів на квітень 2015:
...
Читати далі - тисни тут
|
В Черепковецькій ЗОШ І-ІІІ ст. вчителями біології Хаю О.В. та Топало М.В. була проведена декада біології – 11 по 20 березня.
11 березня на лінійці було оголошено про відкриття декади біології, вчителі бііології ознайомили учнів з планом проведення декади, а також з конкурсами і умовами їх проведення.
Почалася декада виступом агітбригади учнів 7 класу «Азбука здоров’я». Психологія і медицина давно вивчають явище кольоротерапії. Так і ми використали сім кольорів веселки для ведення здорового способу життя: це і режим дня, спорт, позитивні емоції, відпочинок на природі – це все заклики. А також намагались засудити шкідливі звички.
Вдало проведений урок – тренінг в 8 класі «Формування навичок здорового способу життя». За допомогою різних форм і методів інноваційного навчання учні повністю відкрили зміст явища СНІДу та наркоманії, як для себе так і в цілому. Учні відкрились новим враженням, навчились працювати в групах, сприймали інших як себе були самими собою. Як підсумок кожен учень проголосив незалежність від шкідливих звичок, побудували вежу знань про шкідливі звички та шляхи їх подолання.
Свято «Зимуючих птахів» для учнів 1-6 класів, спонукало учнів задуматися над значення птахів у природі. Під час свята учні дізналися про різноманіття зимуючих птахів, про їхню поведінку, послухали звуки птахів, розказували вірші. Найцікавішою для учнів виявелося було встановлення шпаківень у шкільному саді на деревах.
Інтелектуальна гра «Слабка ланка» (учні 9 – 11 класів) визначила індивідуальні знання кожного учня з біології, перевірила кмітливість, увагу, фантазію, вміння зосереджуватися, діяти у нестандартних ситуаціях.
При підбитті підсумків було відзначено учнів, які активно брали участь у декаді біології і були нагородженні грамотами та дипломати.
По закінченню декади проведено підсумкове засідання шкільного методичного об’єднання вчителів природничо-математичних дисциплін, де обговорили проведені заходи та вказали їх значення у формуванні загально - навчальних компетентностей учнів.
Вчителі біології: Хаю О.В., Топало М.В
|
«Трудове виховання, - це, образно кажучи, гармонія трьох понять: треба, важко, прекрасно».
В.О.Сухомлинський.
Праця - великий творець людської особистості, справжнього духовного багатства, моральної чистоти. Одним з основних завдань, що їх розв'язують дошкільний заклад разом з родиною, є виховання у дітей самостійності, працелюбності, правильного ставлення до праці. Щоб підтримувати в дітей інтерес до праці на різних етапах його формування, у Черепковецькому ДНЗ з 16.03 по 20.03 пройшов тематичний тиждень з трудового виховання. Вихователі застосовували різноманітні методи та прийоми зацікавлення дітей до праці. Водночас задіювили розумові сенсорні, рухові, психомоторні та вольові процеси дитини. Педагоги забезпечували гуманний підхід до організації та педагогічного керівництва посильною працею дошкільнят. При цьому створюючи умови для того, щоб виконання трудових дій викликало у дітей почуття задоволення, радості, сприяло формуванню в них основ особистісної культури, розвиткові індивідуальних інтересів, уподобань та здібностей.
В процесі формування пізнавального інтересу до праці – доступно розкривали дітям її роль у житті та здоров’ї людини, спонукали малят до самостійних висновків про корисність, суспільну значущість праці, взаємозалежність різних її видів.
|
В березні в Купському НВК №2 пройшов День відкритих дверей. Педагоги, які атестуються в цьому навчальному році провели показові уроки та заходи для учнів, колег та батьків.
Тема уроку з алгебри в 9 класі «Елементи прикладної математики.» Вчитель Кирстюк О.М., має великий педагогічний досвід і користується заслуженою повагою учнів. Основні завдання уроку були сформульовані педагогом чітко і зрозуміло. Вчитель показує приклади розв'язання вправ зрозуміло і доступно. Правильно підібрані вправи за рівнями складності дозволяють нарощувати складність у міру засвоєння матеріалу. Учні до занять ставляться з великим ентузіазмом, охоче вирішують завдання в зошитах, але відсутня мотивація для рішень завдань на дошці. Вступна частина уроку містила контроль над придбаними знаннями, і введення в новий матеріал, що готує дітей до основної його частини. Вчитель відноситься до дітей з повагою, розумінням, дотримується тактовність. Урок проводився згідно з програмою.
Під час уроку вчитель привертає увагу учнів, ставлячи питання, іноді виходить на рівень діалогу з учнями. Методи навчання і виховання досить результативні, не складні, скоординовані, діти швидко їх засвоюють. У процесі уроку вчитель виправляє помилки в рішеннях прикладів, у випадках ускладнень робить підказки. Викладач дотримується дидактичних принципів навчання та виховання: активності, наочності навчання, систематичності, послідовності, доступності. Привертає увагу дітей до аналізу виконаних завдань, самооцінцки. Учні ставляться до занять позитивно, по можливості виконують усі вправи уроку. Час уроку доцільно розподілено за рівнями складності. У заключній частині уроку закріплення основних моментів. Проводиться підведення підсумків уроку, дається домашнє завдання.
Тема урок з української мови у 6 класі «Займенник. Загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль». Бойко М.І. під час уроку вміло створює позитивну мотивацію навчання, застосовує інтерактивні, проектні технології, які сприяють активізації пізнавальної діяльності учнів. У процесі роботи прагне повністю задіяти інтелектуальний потенціал кожного учня. На уроці панує творча, доброзичлива атмосфера, учні беруть активну участь у навчальному процесі. Знаючий і творчий педагог. Проводить уроки з урахуванням вікових та психологічних особливостей учнів, відповідно до сучасних вимог організації освітнього процесу. Під час їх проведення вміло застосовувались ігрові та інтерактивні технології, що дало змогу значно підвищувати ефективність уроку та поліпшувало якість знань учнів. Навчає учнів самостійного мислення та дій, створює атмосферу емоційного піднесення. Вимоглива і разом з тим доброзичлива.
Тема уроку всесвітньої історії в 11 класі «Китай в ІІ пол. ХХ ст. початку ХХІ ст. ». Урок спрямований на високі кінцеві результати, на підвищення рівня якості й ефективності навчання, на всебічний розвиток особистості. Під час уроку Зеленівський Г.І. застосовував різноманітні форми проведення уроку, використовував нестандартні форми проведення уроку, здійснюються диференціація й індивідуалізація навчання. Для проведення уроку створені необхідні умови: матеріальні, морально-психологічні, гігієнічні, естетичні.
День відкритих дверей був зігрітий не тільки першими сонячними промінчиками, а й спілкуванням з дітьми, колегами, батьками. Тому він назавжди залишиться у наших серцях.
Заступник директора з НВР Кирстюк О.М.
|
За такою тематикою з 16 р. по 20 березня в Нижньосиньовецькій ЗОШ І-ІІІ ст. пройшов тиждень біології та природознавства під керівництвом Дамаскін Л.Г. та Гринчук А.Г. Учні показали гарні знання з різних компартиментів біології. На протязі тижня з учнями 5-11 класів проводились усні журнали, вікторини, біологічні цікавинки, подорожі, килим ідей. У 7-му класі вчитель біології Дамаскін Л.Г. провела відкритий урок. Учні 5-го класу ознайомились з різними лікарськими рослинами нашої місцевості та легендами про них. Діти навчились, як поводитись на природі у разі виявлення отруйних рослин, грибів або зустрічі з небезпечними комахами та тваринами. Тиждень біології та природознавства виявився цікавим і досить повчальним для учнів.
Біологія — це наука, що вивчає основи життєдіяльності та взаємодії живих організмів. Біологія важлива, по-перше, як джерело знань про навколишній світ. За допомогою цієї науки людина зможе дізнатися більше про живу природу навколо себе. Саме знання біологічних законів дає розуміння того, що в природі все взаємопов’язане, і необхідне збереження балансу різних видів істот. Не можна просто знищити один вид без того, щоб шкоди не було завдано всій системі. Такі знання можуть переконати людину в тому, що екологічний баланс необхідно берегти.
Біологія стала теоретичною основою для медицини, давши їй можливість зрозуміти специфіку людського організму. Це допоможе краще розібратися в тому, як потрібно організувати своє життя з точки зору харчування, фізичної і розумової навантажень, раціональне використання власного організму здатне значно підвищити продуктивність праці.
Більшість лікарських речовин отримують з рослин, грибів, тварин чи продуктів життєдіяльності бактерій. Важлива роль біології і у справі охорони навколишнього природного середовища.
Отже, можна зробити висновок, що вивчення біології змінило багато сфер діяльності людини. Розвиток біологічних наук відкриває нові можливості гармонійного поєднання інтересів людини із законами розвитку природи. Тому важко переоцінити значення біології для існування людства.
|
Під час проведення тижня початкових класів у Тарашанській ЗОШ І-ІІІ ст. відбувся виховний захід « Весна пробуджує природу...». Учні приймали участь в конкурсі малюнків , декламували вірші , переглянули фільм про весняний ліс , читали казки про весняні зміни у житті тварин та на завершення - виконали пісню про райдугу.
|
Поезія - це та мелодія, яка починає свій шлях з глибини душі. Віршами можеш відкрити свою душу, у віршах можеш бути і радісним, і сумним, можеш і плакати, і сміятись, в віршах можеш говорити з собою, задавати собі питання, але відповіді теж сам знаходиш. Ніхто і ніколи не відкриє душу людини, як поезія. Поезія - це мистецтво душі, а душа - це одна поезія.
Саме ці твердження я, педагог-організатор Йорданештської ЗОШ №2, намагалась відкрити учням під час заходу, який був присвячений Всесвітньому Дню поезії " Поезія - мелодія душі людини". З метою духовно-моральнього виховання школярів разом з представниками осель "Сорічел" та "Фурнікуцеле" 3 - 4-го класів у вигляді янголят та херувимів зібрали в один букет квітів духовні зернятка християнської поезії та порад для учнів, і закликали учнів бути добрішими, милосерднішими та великодушнішими, оскільки це зернятка, з яких виростає добра людина. З таким трепетом в душі передали сенс усіх віршів, що здавалося, що говорять не діти, а старші люди, які вже прожили життя та діляться мудрістю з молодшими поколіннями.
Я пояснила учням, що поезія - це віконечко душі людини, яка при відкритті дає змогу іншим уявити, що творилося в ту мить в серці поета. І коли ти написав вірш, дав іншим змогу ознайомитись з ним і він був оцінений, лише тоді він стає мистецтвом.
Опаіць М.І.
|
Ну щоб здавалося слова...
Слова та голос – більш нічого ,
А серце б`ється, ожива Як їх почує....
Т.Г.Шевченко
Поетичному слову, майстрам поезії було присвячено зустріч «Поезія – це завжди неповторність…», яка відбулася 20 березня 2015 року в Червонодібровському НВК, на передодні Всесвітньго дня поезії. Поети – це незвичайні люди, які у слові вміють передати любов і ненависть, журбу і радість, красу, ніжність та силу мужності... У поетів своє бачення світу, свій неповторний почерк. Справжня поезія - вічна. Особливо приємно, що поети живуть і в нашому маленькому селі Червона Діброва - це Лідія Прокопівна Золотарюк - колишня вчителька початкових класів, Володимир Арсенійович Баранюк, який викладає фізику та фізичне виховання в Червонодібровському НВК. Вони були гостями свята. Учні: Григорович Каріна, Солом`ян Анастасія, Рожок Андрій, Маник Анастасія, Гушул Анастасія та інші зачитали вірші гостей. Також на святі поезії прочитали свої перші проби пера учні 5 класу Ляхомський Юрій та Метрусь Ірина. Бібліотекарем Горло Н.С. було організовано цю зустріч, а також оформлено виставку поезії відомих українських поетів та гостей зустрічі «Дивовижний світ поезії». Присутні на святі більш детально ознайомилися з життєвим шляхомземляків-поетів. Отже, якщо ви вирішите «приручити» Музу Поезії, вам доведеться «озброїтися» любов`ю до літератури, бажанням сіяти красу серед інших, творити добро, адже: «Поезія – це завжди неповторність, якийсь безсмертний дотик до душі»...(Ліна Костенко)
Арманаш О.Д. педагог-організатор Червонодібровського НВК
|
У шкільному календарі багато урочистих днів. Між ними й не менш хвилююче та успішне свято прощання з Букварем.
Прощання з Букварем – традиційний шкільний захід, на якому першокласники прощаються зі своїм найпершим і головним підручником – Буквариком. До нього першачки готуються з великим ентузіазмом, щоб показати, як вони засвоїли навчальну грамоту впродовж року. Першокласники Купського НВК №2 разом з класним керівником Богданюк Марією Радулівною підготували та провели яскраве свято, присвячене найпершому підручнику – Букварю.
Присутні батьки,вчителі,учні також привітали першокласників зі святом.
Класний керівник 1-го класу Богданюк Марія Радулівна
|
|