У середу, 03.02.2016 р., у конференц-залі Глибоцького РМЦ відбулося засідання фокус-групи соціальних педагогів, яке працювало над проблемою: «Захист прав дитини в діяльності соціального педагога».
Відкрила фокус-групу завідувач РМЦ Олеся Сидорівна Намака, яка привітала присутніх соціальних педагогів та ознайомила з планом роботи даного засідання.
Методист-психолог РМЦ – А.І. Колесник ознайомила присутніх працівників з новими нормативними документами та такою формою методичної роботи, як фокус-група, її структурою та основними складовими.
Наступним етапом засідання була презентація нашого гостя – консультанта при ІППОЧО, соціального педагога Чернівецької гімназії №5 – Ковальчук Т.М., яка побудувала свій виступ за такими напрямками:
1.Захист прав дитини в діяльності соціального педагога.
2. «Технології ведення випадку й оцінки потреб дитини та її сім’ї як механізм соціально-педагогічного втручання в інтересах дитини.
Продовжили засідання фокус-групи, соціальні педагоги Глибоцького району: Білійчук Л.І., Паламарюк М.М., Маляр І.В., Юрковська Н.С. у формі дискусйної платформи, яка працювала над проблемою: «Основні методи та прийоми захисту прав дітей в діяльності соціального педагога». Серед основних питань, які прозучали під час дискусії були:
-
Якими нормативно-правовими документами повинні керуватись соціальні педагоги у роботі з учнями-переселенцями?
-
Якими нормативно-правовими документами повинні керуватись соціальні педагоги у роботі з учнями, батьки яких перебувають в зоні проведення АТО?
-
Якими нормативно-правовими документами повинні керуватись соціальні педагоги у роботі з учнями, які мають вади психофізичного розвитку?
-
Якими нормативно-правовими документами повинні керуватись соціальні педагоги у роботі з учнями-сиротами?
-
В чому полягає відмінність етичного кодексу соціального педагога від етичного кодексу практичного психолога?
-
З якими службами чи громадськими організаціями повинен співпрацювати соціальний педагог загальноосвітнього закладу в сільській місцевості?
-
Чи повинен відповідати соціальний педагог загальноосвітнього закладу за харчування учнів пільгових категорій? Яким документом керуватись?
Закінчилося засідання фокус-групи підведенням підсумків та виробленням рекомендацій для подальшої роботи соціальних педагогів.
Методист-психолог РМЦ А.І.Колесник