У будь-якому класному колективі виникає питання, пов’язане з груповою згуртованістю, питання це важливе тому, що від рівня розвитку колективу, ступеня його згуртованості залежить ефективність роботи класу, а також психологічний комфорт кожного її члена.
Відносини в класі впливають на всі сторони життя, включаючи навчальну діяльність. Конфліктні відносини між однокласниками часто ведуть до низької успішності, відсутності ініціативи під час уроку, страху відповідей біля дошки, заважають засвоєнню навчального матеріалу. Таким чином, розвиток згуртованості, поліпшення соціально-психологічного клімату, формування позитивних групових норм важливі не тільки для розвитку групи, але і для успішної навчальної діяльності.
9 лютого у Михайлівському НВК практичним психологом Анастасією Унгурян з метою згуртування дитячого колективу було проведено тренінгове заняття «Мій клас».
Діти з задоволенням виконували вправи «Значення мого імені», «Поміняймося місцями». Об’єднавшись у дві команди, учасники заняття за допомогою невербального спілкування, будували різні «живі» геометричні фігури, літери, пташиний ключ та ін. Вправа «Дім» навчила прислухатися один до одного, розуміти з півслова, знаходити компроміс.
Під час «Австралійського дощу» всі мали змогу зняти напруження та розслабитися.
Дане заняття допомогло учням зрозуміти, що варто більше спілкуватися і краще слухати один одного. Також виконані вправи навчили сприймати людей такими, якими вони є, і більше помічати їх гарні сторони. Та головне, діти наочно переконалися, що аби виконати будь-яку складну спільну дію, її потрібно добре обговорити, бути дуже уважними і вміти йти на компроміс та прислухатися до думки кожного.