Понеділок, 23.12.2024, 15:47















Ви увійшли як Гість
Група "Гості"RSS
Освітній простір Глибоччини


          Головна                    Мій профіль          Вихід
Вхід на сайт

Наше планування
ЗНО 2019-2020
Олімпіади 2020
Закон "Про освіту"
Дошкільна освіта
Ліцензування
Меню сайту
Крилаті вислови
На сайті працюють

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
На сайті працювали
Вік сайту
Команда сайту
Архів записів
Головна » 2016 » Лютий » 28

    25 лютого на території Багринівської школи відбулися змагання зі спортивного орієнтування «КВЕСТ», які були організовані  керівником гуртка Топало Ю.Г. та вчителем фізкультури Андрухович Є.І.

   Так що таке квест? Це гра яка об’єднує спортивне орієнтування, рішення інтелектуальних завдань, принцип командних змагань і багато чого іншого цікавого. Одним словом це Велика Пригода, яка пов’язана з пошуком та розв’язанням різноманітних завдань.

   У змаганнях взяли участь 12 команд. Змагання охопили майже всю територію школи і розтягнулися на 10 станцій, кожна з яких мала цікаве і захоплююче завдання. Учасники мали знаходити об’єкти в школі, розгадуючи загадки. Між командами був справжній дух суперництва, тому темп гри був дуже швидкий і часу на відпочинок не залишилось.

   В результаті змагань перемогу отримала команда «Мандрівники» (9-а клас), з чим ми їх щиро привітали грамотою та цінними призами.

 

Директор школи М.М. Акктрінні

 

          

Проглядів матеріалу: 482 | Завантажив: Микола | Дата: 28.02.2016 | Комментарії (0)

     Відбір шкіл здійснювався на конкурсній основі, подано було 138 заяв від різних шкіл України. Один із критеріїв був – щоби місто було членом асоціації «Енергоефективні міста України.
Загалом до участі в «Школі енергії» відібрано 25 шкіл з різних регіонів України.
З 22-24 лютого представник ліцею пройшов навчання в м. Львові, а згодом вже почнеться навчання вчителів, і навчатимуть і дітей.
Згодом цей досвід можливо поширити на всі школи району. Але ми плануємо працювати не тільки з дітьми, але й з батьками. Батьки так само мусять навчитися відповідально ставитися до енергозбереження.
Вподальшому потрібно проводити політику енергоощадності в садочках.
За останніх чотири роки ми замінили вікна в багатьох класах за кошти з бюджету та за кошти батьків. Було утеплено систему опалення в підвалі та на вулиці. Потрібно, ще встановити системи автоматичного регулювання подання тепла, забатарейні екрани.
Щодо вищезгаданого проекту, то, за словами директора проекту «Створення енергетичних агентств в Україні» (GIZ) Роберта Кюнне, основна його ідея - не марнувати енергію там, де її можна використовувати раціонально.
Ми розуміємо, що звичайне інформування вчителів і учнів – це досить нудно і неефективно. Тому ми проводимо інтерактивний спосіб навчання, коли учні разом з вчителями будуть робити енергетичний аудит своїх шкіл та ділитимуться цими знаннями зі своїми батьками, - каже він.
Для цього для учнів приготували спеціальну валізку з усіма необхідними інструментами, які використовують для вимірювання енерговитрат. Діти виконуватимуть цілком практичні завдання та вирішуватимуть як можна уникнути марних витрати тепла чи освітлення.
Роберт Кюнне також нагадав, що останнім часом і в Україні постійно зростає вартість опалення, газу та електроенергії.
Один із способів дати собі раду з постійно зростаючими цінами на енергію – економити цю енергію, - каже він.
За словами керівника проекту «Школа енергії» в асоціації «Енергоефективні міста України», СIM-експерт Кіліана Шуберта, відбираючи школи до участі в проекті, вони звертали увагу на те, що вже зроблено, що планують зробити та якими вони бачать свої школи через десять років.
Учні визначатимуть проблеми школи з опаленням та освітленням. Звісно, їх консультуватимуть спеціалісти. Але рішення вони шукатимуть самі. До кінця навчального року вони нададуть нам результати свого аудиту. Нам дуже цікаво, які висновки вони зроблять, - каже він.

Асоціація “Енергоефективні міста України” розпочала реалізацію проекту “Школа енергії” від імені проекту “Створення енергетичних агентств в Україні”, що його впроваджує компанія “Німецьке товариство міжнародного співробітництва (GIZ) ГмбХ” за дорученням Федерального міністерства довкілля, охорони природи, будівництва та безпеки ядерних реакторів Німеччини.

Проект буде реалізовано з січня до жовтня 2016 року.

Метою проекту є поліпшення енергоефективності та енергозбереження завдяки підготовці і проведенню учнівських енергетичних аудитів та інших енергетичних навчальних заходів в українських школах.

Загалом у проекті візьмуть участь 25 українських шкіл з міст-членів асоціації “Енергоефективні міста України” та з Одеської області. Спершу для вчителів з відібраних шкіл німецькі та українські фахівці проведуть спеціальний тренінг. Кожна школа отримає комплект освітніх матеріалів і набір технічних інструментів. Після тренінгу вчителі започаткують у своїх школах курс “енергетичного лікнепу” для учнів, а відтак учні разом зі вчителями виконають енергоаудит будівлі своєї школи.

Партнерами проекту є Одеське муніципальне енергетичне агентство (OMEA), Українська НУО «Світ освіт», німецький інститут UfU (Незалежний інститут з екологічних питань), технічні експерти, які відповідають за учнівські енергетичні аудити, відібрані школи та міські ради міст, де розташовані школи як партнери з підтримки проекту.

Проглядів матеріалу: 626 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 28.02.2016 | Комментарії (1)


Пошук

Підсумки

Юна Еліта

Фінанси

ЛМТ

Реєстрація ДНЗ

Сокіл "Джура"

Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
«  Лютий 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
29

Пройди тестування

SMS листування

Copyright MyCorp © 2024