Інтернет Асоціація України за підтримки Міністерства освіти і науки України провела VI Конкурс на кращий веб-сайт закладу освіти у якому брав участь і наш сайт. Організатори отримали понад 1800 заявок на участь у Конкурсі від освітніх закладів з усіх куточків України, 639 - у номінації «Веб-сайти міских шкіл», 616 - у номінації «Веб-сайти сільських шкіл», 177 - у номінації «Веб-сайти дошкільних навчальних закладів», 131 - у номінації «Веб-сайти позашкільних навчальних закладів» та 279 заявок від конкурсантів у номінації «Веб-сайти навчальних закладів професійно-технічної освіти». Сайт Коровійської ЗОШ І-ІІІ ст. посів у рейтингу серед всіх сайтів ЗНЗ сільських шкіл України 6 позицію. Вітаємо всіх користувачів та модераторів сайту!
Джерело: http://www.inau.org.ua/146.3733.0.0.1.0.phtml
Рейтинг найкращих веб-сайтів серед усіх номінацій
|
Учні Коровійської школи приєднуються до шляхів вирішення цієї проблеми. Вони ознайомлюються із передовими ідеями та вивчають досвід світових вітчизняних компаній.
Результатом пошуків стало створення власними руками електроскутера. Даний транспорт учні створили під керівництвом вчителя Тарангула Г.І. Вони спільними зусиллями вирішили презентувати свій прилад у Тиждень фізики у школі. Адже електротранспорт – це транспорт майбутнього.
І це лише початок, початок шляху до здійснення мрій!
|
У нашій суспільній свідомості вітає одна дуже проста думка, безпосередньо пов’язана з питаннями здоров’я і проблемами його відсутності: «Буде здоров’я - решта все, додасться», - так звучить це багатовікове спостереження. І дійсно, наявність або відсутність у людини цього найціннішого стану, докорінно визначає його повсякденне життя, соціальне і суспільне оточення. Здоров’я - це справжнє багатство, наявність якого ми з вами інколи ігноруємо.
Всесвітній день здоров’я відзначається щорічно 7-го квітня. В цей день в Коровійській школі медична сестра Повар А.Є. підготувала вікторину для учнів 6-их класів. Профілактика та увага до нашого власного здоров’я, - є основною метою проведення даної вікторини. На домашнє завдання учні 6 класу підготували санбюлетні, де відобразили своє бачення як вести здоровий спосіб життя. У ході проведення вікторини учні демонстрували як потрібно правильно чистити зуби, робити ранкову зарядку, вірно відповідали на питання…Звучали українські народні прислів’я: «Здоров’я за гроші не купиш», «В здоровому тілі – здоровий дух», «Хвороб безліч, а здоров’я одне».
Всі учасники вікторини задумались, що здоров’я може мати дуже дорогу ціну. І в основному це стосується спроб повернути його на своє місце. У Всесвітній день здоров’я ми бажаємо всім його надійного зберігання. Всім хворим - якнайшвидшого одужання. Всім бути здоровими і життєрадісними!
|
Володіння таємничого й непізнаного відкриються тим, хто наважиться на подорож підземними лабіринтами, створеними самою природою. На таку подорож наважилися і вихованці гуртка «Екологічне краєзнавство» Глибоцького ЦТКСЕУМ на базі Коровійської ЗОШ І-ІІІ ст. Вони побували у печері “Млинки”, що розташована неподалік села Залісся у Чортківському районі Тернопільської області. Печера відома насамперед не розмірами, а своєю неповторною красою. І тим, що це одна з небагатьох печер в Західній Україні, де проводяться регулярні екскурсії. І побачити підземну казку може кожен охочий.
Історія назви “Млинки” така: на безіменному струмку, що протікав біля печери, наприкінці 18 – на початку 19 століть був побудований водяний млин, після чого річечку назвали Млиночки, а хутір, який виник неподалік – Млинки. У 70-і роки хутір приєднали до села Залісся і назва “Млинки” пропала з карти. Лишилась лише пам’ять у назві печери.
Печера «Млинки» має загальну довжину лабіринту 28 км. Відкрита тернопільськими спелеологами в 1960 році (тоді ще гуртківцями обласної дитячої екскурсійно-туристської станції). Однак уже перше знайомство з печерою показало, що пройти в підземні лабіринти неможливо. Весняні та дощові води, які постійно стікають у карстову западину, де міститься вхід у печеру, майже повністю замулили підземні ходи. При вході залишилося лише кілька невеликих галерей, які закінчуються пробками з мокрої глини. В печері протягом року стала температура повітря +11 °С, відносна вологість коливається в межах 84–100 %. У печері можна побачити різнобарвні кристали, сталактити, пластинчастий гіпс та інші мальовничі печерні утворення. Рухатися у печері непросто, та наші гуртківці із задоволенням долали перешкоди лабіринтів.
Ми побачили великі вхідні зали, звідти пройшли до "Столового каменя" та роздоріжжя "Зірочка", далі перейшли у галерею "Північна". Кінцева точка - зал "Кажана", якого потрібно було самостійно відшукати на гіпсовій стелі печери. У цьому ж залі можна покататись на "козацьких гірках". На зворотному шляху ми мали можливість перелізти через "Тещин зуб", пройти "Жовту трубу", пролізти на колінах "Тарганячі біги" та втиснутись у страшно "Веселий хід".
...
Читати далі - тисни тут
|
У 6 класі 7 квітня були проведені батьківські класні збори: «Першочергова потреба
учня - знання» з метою :
- активізації батьків щодо участі у вихованні і навчанні учнів;
- демонстрування батькам значення навчальної домашньої роботи;
- обговорення проблеми підготовки учнями класу домашніх завдань;
- визначення можливих шляхів уникнення проблем;
Одна з головних турбот батьків - це турбота про те, щоб діти вчилися, здобували широкі й різноманітні знання, а також уміння й навички, необхідні для життя й для майбутньої спеціальності. Діти вчаться в школі, але їхні успіхи багато в чому залежать від батьків, від того, як вони організували підготовку дитини до школи
Батьки повинні проявляти інтерес до всіх деталей шкільного дня, до розповіді дитини про те, що відбувалося в класі, що пояснювали вчителі на уроках, що задали додому, як оцінили роботу учня. Під час таких бесід батьки бачать, які предмети добре засвоюються, а які викликають труднощі у їхньої дитини, і можуть разом із учителями знайти вихід і допомогти йому. Батьки бачать, як діти ставляться до навчання. Дитяча лінь, неретельність і необов'язковість відразу ж впадають в око, і якщо вчасно не звернути уваги на систематичні недоробки при виконанні домашніх завдань, це може привести до відставання.
Класний керівник проаналізувала результати тестування учнів «Відношення дітей до навчання» та обговорила їх з батьками. Наступним етапом було завдання створити «Галявину виховання», вибравши зображення квіток з написами дій під час виховання дітей, які найчастіше використовують у своїй практиці батьки, а також обговорення правил виховання дітей. А далі батьки, самі стали учнями, виконуючи тестування «Наскільки ти уважний та кмітливий».
Батьки визначили для себе термін власної участі в тематичній консультації з обговорюваної проблеми, необхідність участі окремих дітей у стимулюючих і додаткових заняттях з окремих предметів та з позитивним настроєм пішли додому.
Одарка Іванівна Савчук,
кл.керівник учнів 6 класу
|
У нашому календарі є немало дат, які нагадують нам про ті далекі роки. Традиційно, 8 квітня в Кам’янській ЗОШ відзначають День визволення села від німецько-фашистських загарбників. Цьогоріч 72-й річниці ми присвятили шкільну лінійку.
Загалом на війну забрали 720 кам’янчан, 157 повернулись, 123 занесені до Книги памяті. У нашому селі було багато ветеранів та залишилось лише чотири: Гуцуляк Д.М., Балан П.В., Лазурка Д.Ф. та Мицак І.Д.
В цей день ми згадуємо кам’янчан, які віддали своє життя, щоб діти, внуки і правнуки жили під мирним небом.
72 роки відділяє нас від тих днів, коли Кам’янка була звільнена від фашистських загарбників. Та скільки б не пройшло років і десятиріч, ми завжди будемо звертатися до тих історичних подій, що знаменують перемогу життя над смертю, розуму над безумством, гуманності над варварством.
|
7 квітня у Черепковецькій ЗОШ відбулася літературна година «Не вмре поезія, не згине сила духу», яку провела вчитель української мови та літератури Гнатюк О.В. Чудові ведучі Діана Ватріч та Ольга Мерещук розповідали про цікаві життєві сторінки великого Каменяра. Десятикласники перейнялися величчю його духу, титанічною працею, що її він безкорисливо поклав на вівтар служіння своєму народові. Лунали пісні «Не пора, не пора, не пора», «Ой ти, дівчино, з горіха зерня», «Червона калино, чого в лузі гнешся». Учні провели читацький марафон, читаючи найсильніші, найяскравіші, найгеніальніші твори духовного батька, нашого українського Мойсея. Переглянули презентацію «Велет духу».
|
|