7 квітня практичним психологом Михайлівського НВК Унгурян Анастасією Іванівною було проведено заняття з батьками учнів 6 класу у формі дискусійної платформи на тему: «Батьки і діти: стилі виховання». Метою даного заходу було визначення стилів батьківського виховання за допомогою опитувальника «Стилі батьківського виховання» (затвердженого рішенням обласної Експертної комісії НМЦППСР ІППОЧО Протокол №28 від 02 лютого 2016 року), а також проаналізувати проблеми батьків та знайти шляхи їх вирішення. Після результатів діагностики батьки працювали над питаннями: «Найефективніший стиль виховання. Який він?» та «Чому мені необхідно щось змінювати?». Наприкінці дискусії, усі присутні дійшли висновку, що стиль виховання залежить не тільки від соціокультурних правил і норм, представлених у вигляді традицій у вихованні, але і від педагогічної позиції самих батьків щодо того, як повинні будуватися дитячо-батьківські стосунки у сім'ї. Адже повагу і відповідальність, сильний характер і свідомість неможливо сформувати лише кількома спробами моральних настанов. Потрібно багато часу спільного повчання і праці, щоб утворився міцний фундамент. Така міцність зв’язків досягається в повсякденному житті постійним двостороннім спілкуванням батьків і дітей з виявленням щирої поваги.
Анастасія Іванівна Унгурян, практичний псхолог Михайлівського НВК
|
7 квітня у Тереблеченській ЗОШ І-ІІІ ступенів відбувся традиційний конкурс для учнів шостого класу, які вивчають історію Давнього світу - «Подорож у Древню Грецію», організований вчителем історії Габор Ганною Іванівною. Цього року вони виступили перед своїми батьками, до початку класних батьківських зборів.
Це була яскрава і радісна подія для учасників двох команд, яка принесла багато позитивних емоцій всім присутнім. Команда хлопців представляла грецьких богів Олімпу, а дівчата - грецьких богинь, і вбрання відповідало їх ролям. Представники обох команд показали глибокі знання, кмітливість та почуття гумору, подолавши всі етапи конкурсу: від представлення, мозкового штурму, розв’язувння інтеграм, кольорового марафону, чарівної скрині до двобою між капітанами.
Найкращими знавцями історії Давнього світу стали Аксенюк Анастасія та Заєць Пентелей, за що і отримали корони як справжні олімпійці.
ЗДВР Чупрун В.Л.
Педагог-організатор Ауріте М.С.
|
Предметні тижні є ефективною формою позакласної роботи. Вони активізують пізнавальну діяльність учнів, сприяють покращенню засвоєння навчальної програми.
Основною метою проведення тижня біології та хімії є: виховувати любов до предметів; побачити учнів, у яких інтерес до біології, хімії уже сформувався, привернути увагу тих школярів, які мало цікавляться даними науками; розширити знання учнів у різних ділянках цих наук. Крім того тиждень біології та хімії може стати тією спільною справою, що згуртує школярів, допоможе розкрити їх таланти, навчить діяти дружно й організовано, допоможе встановити зв’язки між різними віковими групами.
Для того щоб реалізувати дану мету у Червонодібровському НВК з 04 квітня по 08 квітня 2016 року було проведено тиждень біології та хімії. Відповідальна особа - учитель біології та хімії Коломійчук Оксана Вікторівна .У рамках цього тижня були проведені такі заходи:
- конкурс малюнків " Зоологічна галерея" ( перші місця отримали : учениця 8 класу – Гушул Анастасія , учениці 6 класу – Метусь Ірина та Радул Христина);
- учні 9 класу разом із вчителем Коломійчук О.В. та педагогом – організатором Арманаш О.Д. виготовили пам 'ятки " Права та обовязки учнів" ," Правопорушення та закон" ;
- біологічна гра " Біологічний калейдоскоп" ( переможцями стали учні І місце – 8 клас , ІІ місце – 9 клас );
- провівся випуск оперативних стінгазет приурочених до тижня біології .
|
Щорічно, 7 квітня, відзначається Всесвітній день здоров’я – один із Міжнародних днів ООН. Мета дня – привернути увагу громадськості до питань охорони здоров’я, залучення підростаючого покоління до здорового способу життя. В цей день учні Стерченської ЗОШ І — ІІІ ступенів взяли участь у загальношкільному проекті «День здоров’я». Захід розпочався загальношкільною лінійкою, потім учні вишикувались на ранкову зарядку. Для всіх учнів 1 — 11 класів на першому уроці було проведено урок здоров’я. Діти мали можливість висловити думку щодо значення здоров’я для кожного з них, створити модель здоров’я. Вчителем біології Миронюк Д.О. проведено урок-кіносеанс « 14 фактів про здоров’я.», а психологічною службою школи організовано виставку соціальних плакатів та проведено тренінг «Здоровим будь!». Медична сестра Данелюк Є.В. провела з дітьми бесіду, під час якої діти ознайомилися з основними симптомами, правилами попередження захворюваності та отримали корисні поради по зміцненню імунітету.
День був насичений, цікавий та змістовний, а учні з гарним настроєм та масою позитивних емоцій поверталися додому.
Заступник директора з ВР Кнапик О.В.
|
Природа — це невичерпне джерело всебічного розвитку дитини, ефективний засіб формування її світогляду, виховання почуттів. Ось чому вихователь у своїй роботі має використовувати такі прийоми, за допомогою яких спілкування дітей з природою залишило б у їхній пам'яті глибокий слід, позитивно впливало на свідомість. Природа ж повинна відкритись перед дитиною не лише як нероздільне ціле, жива лабораторія, де можна спостерігати і вивчати життя її мешканців, а й як школа, в якій варто успішно оволодіти елементарними правилами поведінки, навичками розумного використання, примноження йохорони її багатств.
З метою формування еколого-доцільної, поведінки виховання бережливого ставлення до флори рідного краю у дошкільному підрозділі Купського НВК № 2, вихователем Оленою Товаровською було проведено розвивальну прогулянку на тему: «Збережемо рідну природу». Дошкільнята мали змогу: почути чарівний спів птахів, помилуватися прекрасними весняними квітами, відпочити на лоні природи та відчути справжню насолоду. Вихователь спонукав дітей до роздумів про живу природу, яку потрібно охороняти та берегти. Підчас трудової діяльності, діти прибирали тогорішнє листя, сміття. Після прогулянки дошкільнята вивчили чудові вірші про природу.
|
В рамках тематичного тижня «Перші квіти весни» педагоги Кам'янського ДНЗ використовують кожну нагоду, щоб вихованці знову помилувались розмаїттям живого, зеленого світу природи. Адже ніщо не може замінити живого спілкування дітей з природою і ніщо не впливає так на формування у них краси почуттів як безпосередні спостереження.
Цікавими об'єктами для спостереження є кущ форзиції, який своїм жовтим цвітом прикрасив територію закладу, розквітлі первоцвіти та гіацинти в квітниках. Спостереження поєднуються з працею. Діти під керівництвом вихователів охоче працюють в квітнику, прополюють бур'яни, висівають насіння квітів, доглядають за ними. Цінність праці полягає у тому, що дитина взаємодіє з реальними об'єктами природи, що сприяє формуванню реалістичних уявлень про природу, збагачується мова, а враження від спостережень та трудової діяльності спонукають до відтворення побаченого в зображувальній діяльності.
Домніка Балан, вихователь-методист
|
29 березня в молодшій групі «Пролісок» Купського НВК дошкільного підрозділу вихователь Грижинку Т.Г. провела тематичне заняття «Без доброго слова у світі не прожити!».
Відкритий показ був спрямований на підвищення професійної обізнаності педагогів. Під час перегляду заняття вихователі ознайомились з нетрадиційною формою його проведення з використанням різних видів роботи, які були кваліфіковано направлені на розв’язання програмового змісту.
Заняття було проведене у формі гри-подорожі, насиченої завданнями різного спрямування, що пов’язані між собою ігровим сюжетом. В ході заняття діти на основі наочності виконували різноманітні мовленнєві завдання, словесні вправи, під час яких закріплювали поняття про ввічливі слова, знання про основи шляхетності (дидактична гра «Веселий килимок»). А разом з ведмедиком, під час вправи «Пригостимо друзів», демонстрували вміння серіювати об’єкти на площині за розташуванням у просторі. Протягом заняття вихователь також застосовувала елементи інноваційних технологій, зокрема мнемотехніку. Саме така організація роботи сприяла розвитку мислення, зв’язного мовлення, збагаченню словникового запасу, зосередженості, бажання допомагати.
|
8 квітня комунальним закладом «Чернівецький обласний центр еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді» проведено обласний етап Х Всеукраїнського зльоту учнівських лісництв загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів, в якому прийняли участь близько 30 учасників: члени учнівських лісництв, вихованці гуртків «Юні лісівники», «Лісівники-дендрологи», науковці Інституту біології, хімії та біоресурсів Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича, представники Чернівецького обласного управління лісового та мисливського господарства, Сторожинецького лісового коледжу.
Учасники поділились досвідом вирощування лісових перспективних порід із застосуванням новітніх технологій, використання ефективних форм співпраці з лісгоспами, виконання дослідної та практичної роботи.
Гурток «Юні лісівники-дендрологи» Глибоцького БТДЮ на базі Кам’янської ЗОШ (керівник Кукурудзяк К. В.) представляла Куделько Софія (учениця 9-В класу). У конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт із роботою «Експрес-технологія вирощування саджанців сосни звичайної» вона зайняла І місце; у виставці-презентації досягнень юних лісівників – ІІІ місце.
Таким чином гурток «Юні лісівники-дендрологи» посів ІІ командне місце в обласному етапі Х Всеукраїнського зльоту учнівських лісництв загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів.
Вітаємо!
|
|