Крилаті вислови |
|
На сайті працюють |
Онлайн всього: 3 Гостей: 3 Користувачів: 0 |
|
| | |
| Головна » 2016 » Квітень » 06
Zilele trecute în incinta sălii de festivități a liceului din Hliboca a avut loc într-o atmosferă de sărbătoare premierea celor mai buni sportivi în cadrul celei de a doua Ligi a școlarilor la probele de volei și fotbal în sală.
Prezenți au fost oficialitățile raionului Hliboca, dar și reprezentanți din regiune din comitetul sportiv. Organizatorii – Procop Strelciuc, directorul școlii sportive raionale și Nicolai Leah, metodist pentru educație fizică și sport al secției raionale de învățământ au organizat o adevărată sărbătoare a sportului pentru toți elevii, antrenorii, profesorii și participanții la această manifestare sportivă de amploare.
Printre cele 16 echipe care au participat la cele două competiții se numără și echipa de sportivi de la CIE Cupca antrenată de neobositul profesor de categorie superioară domnul Petru Marcu, care în peste 35 de ani de muncă asiduă în această școală a avut parte de nenumărate succese în cele mai diverse probe sportive.
Astfel echipa de fotbal în sală s-a plasat pe locul doi în Liga respectivă. Fiecare jucător a primit câte o diplomă, căpitanul a luat Cupa meritată, iar toți împreună au primit și un mic pachet cu inventar sportiv.
O adevărată senzație a fost premierea voleiboliștilor în cadrul Ligii a II-a pentru școlari. Printre cele 16 echipe participante echipa de voleiboliști de la CIE Cupca s-a clasat pe primul loc obținând Cupa transmisibilă, pe care sperăm că vor reuși s-o mențină mai mult timp. Cupa a primit-o căpitanul echipei, elevul clasei a 11-ea Grigore Lazurca.
Sincere felicitări au primit toți câștigătorii din partea tuturor oaspeților. Felicităm sincer pe tinerii sportivi cupceni și mai ales pe vrednicul lor profesor și antrenor Petru Marcu pentru munca depusă, pentru rezultatele obținute, pentru meritele deosebite obținute atât în acest an, cât și întotdeauna.
Sportl înseamnă sănătate, energie, putere, cutezanță... a menționat în cuvântul său de felicitare noul șef al secțcției raionale de învățământ a ARS Hliboca d-l Vasile Barariuc. Anume domnia sa a înmânat diplomele pentru întâietate la volei elevilor noștri.
Sperăm că aceste succese îi vor stimula și mai mult, îi vor încuraja la noi succese pentru viitor. La mai mult și la mai mare!
Eleonora Schipor
|
Сьогодні, 06.04.2016р. на базі РМЦ відбувся районний семінар соціальних педагогів Глибоцького району, який провела соціальний педагог Чагорської ЗОШ Маляр І.В. Проблема над якою працював семінар: « Основні форми і методи профілактичної роботи, спрямованої на зняття стресів, посттравматичних стресових розладів»
Відкрила роботу районного семінару та привітала учасників методист-психолог Колесник А.І.
Розпочався районний семінар з мультимедійної презентації досвіду роботи соціального педагога Чагорської ЗОШ І-ІІІст Маляр І.В.
Наступним етапом заняття було розкриття самого поняття стресу, яке в наш час набуло особливої актуальності, а уміння долати його - перетворюється на нагальну потребу. Дуже важливим моментом є розмежування понять «Стрес» та «посттравматичний стан».Для цього соціальний педагог Маляр І.В підготувала презентацію : «Поняття стресу та посттравматичних станів. Шляхи подолання стресових станів».
Практичний блок семінару розпочався суттєвим заходом - психологічною грою: «Долаємо стрес разом». В ході якої було запропоновано переглянути фільм рекомендований для розуміння та аналізу різноманітних реакцій людини на стрес та травму «Понетт». На основі нього практичні психологис мали змогу вдосконалити свої вміння працювати з картками Креатив №3.
Соціальний педагог Маляр І.В у мультимедійній презентації№3: «Основні форми і методи профілактичної роботи спрямованої на зняття стресів, посттравматичних стресових розладів» ознайомила учасників семінару з новітніми технологіями по роботі з стресами, після чого учасники взяли участь у психотерапевтичному майстер – класі « Зачарований ліс » оскільки дана методика розміщена в книзі то від психологів часто можна почути фразу: « книга рятує від стресі»в, а практика «дорослого розмальовування» — це справжня психотерапія (її ще називають робота з антистресовими розмальовками). Також психологів ознайомили із розмальовкою-антистрес для дітей та їхніх батьків, яку розробив Гуманітарний штаб Рената Ахметова в межах програми «Психологічна допомога дітям» для того, щоб допомогти найменшим нашим громадянам подолати страхи, стреси і хвилювання, викликані травмою війни.
Зворотнім зв’язком районного семінару було підведення підсумків та вироблення методичних рекомендацій щодо основних форм і методів профілактичної роботи, спрямованої на зняття стресів, посттравматичних стресових розладів (вручення буклетів)
У такій творчій та плідній атмосфері відбувся семінар соціальних педагогів Глибоцького району.
|
Під егідою Міністерства України у справах сім`ї, молоді та спорту, Спортивного комітету України, Асоціації спортивного танцю України та клубу спортивного танцю "Престиж" 27 березня, в Івано-Франківську відбулися Всеукраїнські кваліфікаційні змагання зі спортивного танцю "Ритм-Престиж". У цих змаганнях взяли участь юні ліцеїсти Олександра Балан та Максим Шмідт, які у підсумку посіли почесне ІІ місце і нагороджені спеціальним Дипломом.
|
Користуючись канікулярним перепочинком для учнів, учителі Глибоцького ліцею продовжували підвищувати фаховий рівень. Традиційну форму науково-методичної роботи, педагогічні читання, цього разу присвятили 75-ій річниці від дня народження славетного буковинця, талановитого режисера, неперевершеного актора, українця-патріота Івана Миколайчука.
Повідомлення філологів ліцею про життя і творчість великого земляка значно доповнили тематична стіннівка учнів, виставка книжок та ілюстрацій, цікавий документальний фільм «Щоби пам’ятали». Але цього було надто мало. Щоби глибше розкрити сутність талановитого самородка українського поетичного кіно з Чорториї, ми одностайно вирішили завітати на батьківщину Івана…
Останній березневий день видався напрочуд сонячним і теплим. Надзвичайно тішили нас ознаки відродження природи: бездонне голубе небо, молода прозелень і білий цвіт аличі, веселі переспіви пташок, граціозні постави лелек у гніздах. Біло-чорні великі птахи безпечно господарювали ледве не у кожному дворі з невеличкими ошатними будиночками, що вишикувалися обабіч дороги. Заклопотані весняно-польовими роботами, завзято працювали і їх мешканці – надзвичайно дбайливі і талановиті хазяї. І це зрозуміло: весняний день рік годує.
І ось наш автобус зупинився у вузенькій сільській вуличці імені славетної кінозірки 60-70-их років минулого століття – Івана Васильовича Миколайчука.
Проходимо до кінця вулиці, трошки піднімаємося на горбок – і за звичайнісіньким зеленим парканом бачимо єдину на все село скромну смерекову хатку, яка нічим не вирізнялася колись…
Попри плетений з лози паркан прямуємо до невеличкого обійстя, порослого молодою травичкою. Ось він, музей-садиба, наукова реконструкція хати, в якій жила родина Миколайчуків: пофарбована синім призьба, маленькі віконця, лавиця…
Перед хатою – погруддя актора, увінчане квітами, трохи далі розташувалися вулики, а побіля них стара криниця із живильною водою.
Нас гостинно запрошує до оселі племінник митця, Михайло Грицюк.
У хаті-музеї все так, як було при житті Івана: дві маленькі кімнатки, вузенькі сіни. Ось кам’яні жорна, старий ткацький верстат, широка лавиця під вікном, велика піч, заставлена різноманітними глиняними горщиками, мисник із різнокольоровими тарілками, заквітчані рушниками стіни, давні ікони, старенький молитовник за сволоком, валізка Івана, з якою він їздив до Чернівців на навчання. У колисці, яка розташована посеред кімнати, виколисали десять дітей... А тепер експозицію музею доповнюють численні родинні та акторські світлини митця.
Іван був четвертим і найталановитішим з усіх дітей, але зовсім не мріяв стати актором. Зрештою, перший кінофільм у своєму житті побачив лише у тринадцятирічному віці, акторством захопився, коли зіграв роль діда Гната у виставі «Безталанна» при самодіяльному театрі у сільському клубі.
Мріючи про сцену, вступив до Чернівецького музучилища по класу баяна (1957), у 1961 р. – у театр-студію при Чернівецькому музично-драматичному театрі ім. О. Кобилянської, а за чотири роки закінчив кіноакторський факультет Київського інституту театрального мистецтва. Далі в його житті було 34 кіноролі, 2 режисерські роботи, 9 сценаріїв і слава… Увесь світ визнав талант українського актора, режисера і композитора. Це близько десяти призів і нагород на міжнародних фестивалях у Києві, Римі, Салоніках, Мар-дель-Плата ,
звання «Заслужений артист України» за роль Миколи у кінофільмі «Камінний хрест», приз на Всесоюзному кінофестивалі в Душанбе «За кращу режисуру», орден «Дружби народів». Незважаючи на всенародну любов, звання народного артиста Івану не дісталося через тавро «націоналіста», а Шевченківську премію та орден «Лицар Вітчизни» актор отримав посмертно.
Найвидатнішими ролями Івана Миколайчука стали ролі Тараса Шевченка у фільмі «Сон» (1964), Івана Палійчука («Тіні забутих предків», 1964), комісара Громова («Комісари»), козака Василя («Пропала грамота»). У фільмі «Білий птах з чорною ознакою» (1971) він виступає ще й як сценарист. Перша режисерська робота – яскравий фільм «Вавілон ХХ» (1979). Іван Миколайчук зіграв також у фільмах «Гадюка» (1965), «Бур’ян» (1966), «Помилка О
...
Читати далі - тисни тут
|
Днями у місті Києві відбувся фінал Чемпіонату України звітів спортивних походів серед учнівської та студентської молоді, проведених у 2014-2015 навчальному році.
У фінальному етапі Чемпіонату України зі спортивних походів взяли участь представники усіх областей України. Чернівецьку область на змаганнях представляли 9 звітів, що були переможцями обласного етапу з велосипедного, водного та пішохідного туризму різних категорій та ступенів складності.
Серед пішохідних походів ІІІ ступеня, І та ІІ категорій складності представники Чернівецької області вибороли перші місця. Водні походи ІІІ ступеня та І категорії складності вибороли бронзу, а водний похід ІІІ категорії складності під керівництвом Івана Княгницького по річках Чорний Черемош-Черемош-Прут став найкращим у своїй номінації. Серед трьох представлених лижних походів, похід групи Глибоцького центру туризму під керівництвом Оксани Меленко виборов першість. Два велосипедних походи, що представила Буковина, посіли 7 та 4 місце у своїх категоріях.
Джерело:http://mon.gov.ua/usi-novivni/novini-oblastej/2016/04/06/cherniveczki-turisti-zdobuli-vidznaki-na-chempionati-ukrayini/
|
Методичні рекомендації щодо організації та проведення ДПА з інформатики у 2016 році додається:
informatyka-DPA-2016.docx
Орієнтовні вимоги до проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) 4 класів у системі загальної середньої освіти у 2015/2016 навчальному році. Загальні положення додаються:
DPA-2016.docx
Методичні рекомендації по проведенню ДПА у 2015-2016 н.р. з хімії додаються:
DPA-Xim2016.doc
Рекомендації щодо проведення державної підсумкової атестації з географії у 9 класах 2015-2016 н.р. додаються: DPA-Heografia-2016.docx
Методичні рекомендації щодо проведення державної підсумкової атестації з української мови та літератури в загальноосвітніх навчальних закладах усіх типів у 2015/2016 навчальному році додаються: met.-rek.-ukr.-mova-2016.doc
Методичні рекомендації щодо проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) навчальному році у системі загальної середньої освіти у 2015/2016 навчальному році - 11 клас додаються: met.-rek.-istoria.docx
Методичні рекомендації щодо проведення державної підсумкової атестації в 9-х класах з біології у загальноосвітніх навчальних закладах (2015/2016 н.р.) додаються: met.-rek.-biologia.docx
Методичні рекомендації щодо проведення державної підсумкової атестації в 9-х класах з МАТЕМАТИКИ у загальноосвітніх навчальних закладах (2015/2016 н.р.) DPA-9-matem.doc
Державна Підсумкова Атестація з німецької мови 2016 рік. Методичні рекомендації. Формат, критерії оцінювання та зразки тестів додається: _nmecka_mova_2016.pdf
Державна Підсумкова Атестація з французької мови 2016 рік. Методичні рекомендації. Формат, критерії оцінювання та зразки тестів додається: _francuzka_mova_2016.pdf
ДПА 2016
Загальна характеристика Державної Підсумкової Атестації 2016
list-DPA-2016.pdf
|
У добірці запропоновано матеріал для проведення державної підсумкової атестації учнів 4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів із трьох навчальних предметів: української мови, літературного читання та математики. Зміст завдань для підсумкових контрольних робіт сформовано відповідно до державних вимог щодо рівня загальноосвітньої підготовки учня, визначених чинними навчальними програмами для 1–4 класів загальноосвітніх навчальних закладів.
Підсумкові контрольні роботи укладені в двох комбінаціях. При підготовці враховувалися такі аспекти:
-
навчальний матеріал, що підлягає перевірці, вивчався учнями впродовж навчання в початковій школі;
-
комбінація містить завдання різних рівнів складності;
-
кількість і обсяг завдань оптимальні для виконання впродовж часового проміжку, відведеного на контрольну роботу;
-
тестові завдання сформульовані в одному стилі у формі спонукання;
-
завдання підготовлені в п’яти варіантах, серед яких учитель може обрати два рівноцінні.
ЗАВДАННЯ ДПА З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
І комбінація сформована з тексту для списування (з пропущеними орфограмами) для виявлення правописних умінь, завдань до тексту для перевірки мовних знань та творчого завдання на побудову зв’язного висловлювання для перевірки мовленнєвих умінь;
ІІ комбінація містить тестові завдання закритого типу (на вибір однієї відповіді з трьох пропонованих), відкритого типу (з короткою відповіддю і на встановлення послідовності або відповідності для перевірки мовних знань), списування тексту з пропущеними орфограмами для виявлення правописних умінь і творчого завдання на побудову зв’язного висловлювання для перевірки мовленнєвих умінь.
УКРАЇНСЬКА МОВА. КОМБІНАЦІЯ І
УКРАЇНСЬКА МОВА. КОМБІНАЦІЯ ІІ
ЗАВДАННЯ ДПА З ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ
І комбінація складається з тексту для читання мовчки для перевірки сформованості навичок читання, завдань до тексту для перевірки розуміння змісту прочитаного, уміння працювати з текстом і творчого на побудову висловлювання власної думки до змісту прочитаного;
ІІ комбінація – з тексту для самостійного читання й завдань до тексту для перевірки розуміння змісту прочитаного та вміння працювати з текстом: тестових закритого типу (з вибором однієї правильної відповіді серед трьох пропонованих) i відкритого типу (на встановлення послідовності або відповідності та з короткою відповіддю) і творчого завдання.
Тексти для самостійного читання відповідають нормі за обсягом, максимальною кількістю слів у реченні, наявністю лексичних труднощів. Вони охоплюють різні теми чинної програми з літературного читання. За тематикою презентують проблеми, актуальні для сучасного суспільства. Матеріал добирався з народної творчості, творів сучасних письменників, класиків як української, так і зарубіжної літератури, адаптувався відповідно до чинного правопису сучасної української мови. Вони мають пізнавальний характер і значний виховний потенціал.
ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ. КОМБІНАЦІЯ І
ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ. КОМБІНАЦІЯ ІІ
ЗАВДАННЯ ДПА З МАТЕМАТИКИ
Обидві комбінації містять складену задачу на три дії та задачу на застосування геометричного матеріалу.
І комбінація включає завдання на знаходження значення математичного виразу з багатоцифровими числами, що передбача
...
Читати далі - тисни тут
|
Протягом березня 2016 року соціальним педагогом Старововчинецького ліцею Каменюк В.В. були проведені заняття для учнів 7 класу у рамках програми "Сімейна розмова". Діти були активними, уважними та допитливими. Найбільше запам'яталися дітям такі вправи як: "Життя з хворобою", "Відгадай де правда?", "Монета"
Дізнатись більше
|
У Тереблеченській ЗОШ І-ІІІ ступенів відбувся меморіальний захід «День вшанування пам’яті жертв трагічних подій 1941 року в Білій Криниці». Організатором заходу була вчитель історії Габор Ганна Іванівна. Вона зібрала та виставила багато матеріалів про трагедію румунів Буковини. Під її керівництвом учні восьмого, десятого та одинадцятого класів презентували зворушливі матеріали та вірші про ті злощасні події, а найзворушливішим моментом заходу стало виконання хлопцями пісні «Cântă cucul, bată-l vina». Учасники заходу розказали учням школи, як навесні 1941 року, на Великдень, поблизу села Біла Криниця радянські прикордонники розстріляли близько 3 тисяч невинних румунів, мешканців сіл Глибоцького та Сторожинецького районів, які хотіли перейти границю.
Очевидці трагедії розповідають, що розстріляні тіла просто присипали землею, як це робили німці в Бабиному Яру. Й не всі були вбитими. Можна було спостерігати, як ґрунт «здіймався» од порухів ще живих людей. Однак вони так і залишились заживо похованими...
Закінчився захід хвилиною мовчання та запаленням свічок у пам’яті трагедії, яка увійшла в нашу історію чорною сторінкою.
ЗДВР Чупрун В.Л.
Педагог організатор Ауріте М.С.
|
|
| |
| | |
|
Календар |
|
|