Фестиваль дитячої та юнацької творчості «Чисті роси» у Привороцькій ЗОШ це завжди чудове свято. Цього року на фестивалі у номінації «Театральне мистецтво», учні 5-7 класів презентували п’єсу І.Крянге «Soacra cu trei nurori», керівники Романюк Л.І., Піцул Л.В. У номінації «Літературна творчість», учениця 6-го класу Цинтар Тетяна декламувала баладу про сина – «Жінко, чого ви плачете?» автор Христя Полянська, учениця 3-А класу Жиряда Аріана декламувала вірш про Україну «У рідному краї» автор Микола Бакая, учениця 5-го класу Дякур Лаура декламувала вірш «Atât de fragedă» автор Міхай Емінеску, учень 9-го класу Олоєрі Георгій декламував вірш «Мамо, не плач. Я повернусь» автор Оксана Максимишин-Корабель. Учні 2-3-А класу Тимофтій Костянтин, Безушко Артем, Бульбук Марія презентували гумореску «Балакучий Пилип», автор Павло Глазовий.
Педагог-організатор Романюк Л.І.
|
У середу,15.03.2017н.р., на базі конференц-зали Глибоцького РМЦ відбулося засідання методичної студії працівників психологічної служби, яке працювало над проблемою: «Розвиток психологічної компетентності керівників, батьків та педагогічних працівників в умовах навчально-виховного процесу школи».
Дана форма методичної роботи спрямована на інтерактивне навчання та оволодіння новими формами та методами роботи за обраною проблематикою.
Відкрилося засідання студіїз мультимедійної презентації: «Актуальність психологічної компетентності керівників навчальних закладів, педагогічних працівників», яку підготувала методист РМЦ А.І. Колесник, в якій ознайомила присутніх з основними модулями програми просвіти з вищезазначеними учасниками.
Наступним етапом у роботі методичної студії був діагностичний блок з працівниками ПС, а саме: тест Дилінгера та методика «Взаємодія психолога з адміністрацією закладу», яку провела психолог Черепковецького ДНЗ – Самушко Х.В.
Практичний блок роботи складався з:
- Ділової гри «Моделювання стилю поведінки в конфліктній ситуації», яку підготувала соціальний педагог Камянської ЗОШ Білійчук Л.І.;
- Роботи в групах: « Структурно-функціональні взаємодії працівників ПС з адміністрацією ЗОШ» - підготувала соціальний педагог Старововчинецького ліцею Каменюк В.В.
- Релаксаційної вправи «Водоспад», яку провела методист РМЦ А.І. Колесник.
Завершилося засідання районної методичної студіїзаключним шерінгом та виробленням методичних рекомендацій.
Методист РМЦ
А.І. Колесник
|
Цей день пройшов цікаво!
Ми мандрували в давні часи Грецької культури, побували в грецькому театрі, пізнали грецьку освіту, науку, олімпійські ігри, архітектуру та скульптуру.
Ion Druță «Vânzătorii de rețe».
Motto: Omul trece dar faptele rămân.
Lecția s-a petrecut în forma călătoriei imaginare, s-a rezolvat un rebuseducativ, joc didactic «La judecată», personaje în rol și pentru dezvoltarea gândirii logice s-a petrecut joc distrucriv: «Ce? Unde? Când?»
Ми побували на уроці математикиу 1-му класі Піцул Л.В. Побачили використання дидактичних ігор на уроці.
La lecția de limba română în clasa 4 la Michitiuc L. Vis. a fost întâlnită Lâna Primăverii cu diferite metode și jocuri didactice. Găsește pentru substantiv verbul potrivit prin metoda concordanței.
|
Єдиний скарб у тебе – рідна мова.
Заклятий для сусіднього хижацтва.
Вона твого життя міцна основа,
Певніша над усі скарби й багатства.
П. Куліш
З 06 по 10 березня в Купському НВК №2 пройшов тиждень української мови та літератури за планом, з яким учні були о знайомлені заздалегідь, щоб підготуватись.
Мета тижня - розширити й поглибити знання учнів про життя і творчість Тараса Шевченка, рідну мову, виховувати шанобливе ставлення до рідного слова та надбань української літератури.
Протягом тижня були проведені різноманітні заходи, у яких брали участь учні 5- 11 класів. Школярі дізналися про маловідомі сторінки життя Тараса Шевченка, цікаві пригоди літературних героїв, інсценізували твори Кобзаря, демонстрували свою власну творчість, весело відпочивали під час різноманітних змагань.
Цікаво пройшла інтелектуальна мовно-літературна гра «Рідне слово», під час якої учні дізналися про красу рідного слова, його багатство, « зривали листки із дерева пізнання».
Захоплююче пройшло свято «Ми тебе не забудемо, Тарасе», де учні декламували поезію Т.Г. Шевченка.
Кожен учень школи із цікавістю розглядав виставку малюнків, фотоілюстрацій, присвячених життю і творчості Т. Г. Шевченка.
Різноманітні конкурси та літературні вікторини засвідчили, що учні добре знають життя і творчість Т. Г. Шевченка, виразно декламують його поезії, малюють ілюстрації до поезій Кобзаря.
Проведені заходи сприяли розвитку пізнавального інтересу учнів, логічного мислення, пам'яті, уваги, кмітливості.
Протягом тижня учні школи виявили активність, зацікавленість, мовну грамотність, широку начитаність, збагатилися новими мовно-літературними знаннями.
Вважаємо, що тиждень української мови та літератури пройшов на достатньому рівні. Вдалося залучити до активної роботи всі учнівські колективи. Виходячи із поставленої мети, слід зазначити, що учні отримали багато нової та цікавої інформації в процесі виконання поставлених завдань, зуміли продемонструвати свої творчі здібності.
Протягом тижня учні дійшли висновку, що мова – запорука існування народу, нації.
Нашому поколінню випало складне і відповідальне завдання – відродити українську м
...
Читати далі - тисни тут
|
13 березня 2017 року, у Михайлівському НВК, з учнями 1 – 9 класів проведено загальношкільну інформаційну лінійку на тему «Дії при виявленні вибухонебезпечних та підозрілих предметів».
Для проведення профілактичних заходів з усіма учасниками навчально-виховного процесу опрацьовано:
«Алгоритм дій працівників навчального закладу при отриманні інформації про вчинення (загрозу вчинення) діяння з ознаками терористичного акту».
Пам’ятку щодо першочергових дій у разі виявлення вибухових пристроїв або схожих на них предметів.
Переглянуто презентації «Правила поведінки у випадку виявлення вибухонебезпечних та підозрілих предметів» та «УВАГА!!! Дії населення у разі виявлення підозрілого вибухонебезпечного предмету».
Також на загальношкільних батьківських зборах, 2 березня 2017 року, розглянуто та обговорено питання «Дії у разі виявлення вибухових пристроїв або схожих на них предметів».
Дирекція Михайлівського НВК
|
У Тереблеченській ЗОШ І-ІІІ ступенів вже стало традицією поєднати Шевченківські дні із проведенням тижня української мови та літератури. Цього року ці події охопили період від 06 по 10 березня. Всі проведені заходи були різноманітні, цікаві, сприяли розвитку творчої активності, пізнання, активної життєвої позиції учнів.
Тиждень розпочався з оголошенням плану роботи тижня на загальношкільній лінійці (вчителі Грицкан Л.Т., Панчук О.В.), конкурс стіннівок, до яких були залучені учні 5-11 класів та з виставкою творів Т.Г.Шевченка (бібліотекар Заєць Л.В.).
Проведення години спілкування «Весняні барви» у 6-му класі (вчитель Панчук О.В.) розкрило артистичні здібності учнів, їх неймовірну любов до своїх матерів, до матері-України, до природи рідного краю.
Конкурси літературних кросвордів за творами Шевченка зацікавили всіх своєю новизною. Найактивніші учні з усіх класів брали участь у конкурсі найкращих читців творів Шевченка. З великим ентузіазмом і любов’ю вони читали на пам'ять вірші Великого Кобзаря (вчителі Грицкан Л.Т.).
Підвівши підсумки Тижня вчителі української мови і літератури нагородили переможців та найактивніших учнів грамотами.
ЗДВР – Ауріте М.С.
|
Вчитель предмету «Захист Вітчизни» Боднарюк М.І., розпочав цикл занять з учнями школи на тему «Вибухонебезпечні , підозрілі предмети та дії при їх виявлені».
Учням показані зразки вибухонебезпечних предметів, які трапляються на території села Опришени та району, ще з часів Першої та Другої світових війн. А також сучасні вибухонебезпечні предмети, які можуть бути виявлені учнями чи дорослими. У зв’язку з тим, що в державі відбувається військовий конфлікт ніхто не застрахований від навмисних дії терористичних актів. Часті випадки знахідок вибуховонебезпечних предметів в різних частинах держави змушують нас приділити більше уваги життю і здоров’ю учнів. Учням роз’яснено: як діяти при виявлені вибухонебезпечних предметів та підозрілих пакунків. Учні ознайомились з характерними ознаками наявності вибухового пристрою, та дії при їх виявлені.
|
Оголошується флеш-моб “Тризуб - це Україна“ (“Trident is Ukraine“), учасником якого може стати кожен, хто підтримує Україну. Основною метою флеш-мобу є поширення поінформованості закордонної спільноти стосовно українських національних символів.
У зв`язку з останніми подіями в світі, постала гостра проблема у відсутності ідентифікації українських національних символів за кордоном. Через недостатню поінформованість світової спільноти про національну символіку України, виникла проблема ототожнення традиційних українських національних символів з символами ультраправих рухів. Такий стан речей дозволяє окремим політичним та громадським силам за кордоном використовувати українську символіку в цілях негативної пропаганди, що в свою чергу призводить до дезінформації громадськості за кордоном про поточний стан справ в Україні.
З цього приводу оголошується флеш-моб “Тризуб - це Україна“ (“Trident is Ukraine“), учасником якого може стати кожен, хто підтримує Україну. Основною метою флеш-мобу є поширення поінформованості закордонної спільноти стосовно українських національних символів.
Акцію організовують Світовий Конгрес Українських Молодіжних Організацій та міжфракційне депутатське об’єднання “Співпраця: Україна-Діаспора“.
Приєднуйтесь до акції наступним чином:
1) Роздрукуйте плакат з гаслом акції „Тризуб це Українаˮ або „Trident is Ukraineˮ та зробіть горизонтальне фото.
2) Фото розмістіть на офіційній сторінці акції www.facebook.com/events/234505363677566/ та на своїх сторінках у соціальних мережах обов’язково вказавши хештеґ #ТризубцеУкраїна#TridentisUkraine і місто та країну, де зроблено фото. Напр.: Волноваха, Україна #ТризубцеУкраїна або Toronto, Canada #TridentisUkraine.
3) Також можна відправити фотоґрафії, де одна особа або група осіб одягнуті в український національний одяг, чи одяг з принтом тризуба, а також фото на якому учасники сформують форму тризуба. Креативність за кожним з вас.
4) В соціальних мережах відмітити декілька своїх друзів та передати їм естафету.
...
Читати далі - тисни тут
|
Живе Кобзар у пам'яті народу
Живуть його слова,і мрії,і думки
Хоч зазнавав великі перешкоди
Та спадщина його сягла віки.
Перші весняні дні для йорданештських шанувальників літературної спадщини Великого Кобзаря – це можливість щоразу по-новому осмислити його поетичні та прозові твори, краще осягнути минуле, зрозуміти сучасне й себе в ньому. Тому, учнями Йорданештської ЗОШ №2 в рамках Шевченківського тижня були проведені ряд заходів присвячені великому творцю слова.
Перш за все розпочався тиждень гарно оформленою виставкою книг великого творця слова, малюнків до його творів та статей на Шевченківську тематику. Продовжили тиждень учні 5-7 класів літературним читанням «Вінок Кобзареві!». Учні з таким трепетом душі читали вірші Шевченка!...
Літературну естафету взяли старші класи літературною годиною "Шевченко - поет, творець і художник". Учні з трепетом в душі виконували роль Тараса, Оксанки, матері та сестер. Сум за Тарасову долю охопив всіх присутніх в залі, а пісні "Думи мої, думи мої" та "Молитва за Україну", у виконанні учениці 8-го класу Костинян Андреї, полонили всіх до сліз.
Вчитель української мови Гушулей Р.В. провела літературну вікторину, визначивши найкращих знавців біографії поета, а учениця 8-го класу Бойку Каталіна презентувала роботу про сирітську та кріпацьку долю митця.
Таким чином, творчість Т. Шевченка є імпульсом до розуміння суті української історії, життя народу. Із упевненістю можна говорити, що «Шевченко виступає сьогодні духовним будівничим нашої держави», через сприйняття поетової спадщини народ України «національно самостверджується, морально зміцнюється, духовно очищується».
Опаіць М.І. - педагог-організатор
|
Головна цінність суспільства – життя й здоров’я людини. Поняття «здоров’я» має безліч визначень. Діти – майбутнє кожної держави, перспективи її економічного, соціального та духовного розвитку. Школа – це життєвий простір дитини, в якому вона знаходиться близько 70% свого часу, тому крім виховання та навчання перед усіма учасниками навчально-виховного процесу стоїть завдання відтворити у школі умови, які гарантують формування, збереження та зміцнення здоров’я учнів. На виконання листа ДОН ЧОДА від 09.03.2017 № 01-31/568 «Щодо проведення в навчальних закладах кампанії з питань пропаганди психічного здоров’я» у Багринівській ЗОШ розпочалась кампанія з питань пропаганди та збереження психічного здоров’я дітей і учнівської молоді. Протягом місяця, до 7 квітня включно, у школі будимо працювати з батьками та учнями з питань збереження психічного здоров’я дітей та учнівської молоді, запобігання порушень соціально-психологічної адаптації внаслідок гострого, хронічного і травматичного стресу; дотримання вимог законодавства щодо захисту дітей від будь-яких форм фізичного або психічного насильства; попередження самогубств серед учнів та ризикованої поведінки в соціальних мережах; щодо виявлення складних життєвих обставин, які несуть загрозу життю дитини.
|
Згідно плану роботи атестаційної комісії Слобідського НВК та з метою оцінки результативності роботи педагогічних працівників, які атестуються, 07 березня в Слобідському НВК пройшов День відкритих дверей.
На першому уроці колеги відвідували відкритий урок з історії України у 5-му класі на тему «Храми та ікони. Софійський собор і Києво-Печерська лавра», що провела вчитель Костюк Юлія Вікторівна. Всі присутні відчули позитивне налаштування учнів до уроку і пройшли разом з ними всі етапи. Вчитель використала мультимедійну техніку, присутні вирушили в мандрівку до Києво-Печерської лаври та Софійського собору, що підсилило розуміння матеріалу та результативність уроку.
На другому уроці з української мови у 2-му класі всіх запросила вчитель Білецька Інна Монолівна. Вона показала високу майстерність викладання нового матеріалу, зацікавила учнів різноманітними інтерактивними методами від павутинки до квітки «коло друзів». Учні повторили та закріпили свої знання з теми. Урок було інтегровано з уроком природознавства.
Третій урок з географії у 6-му класі провів вчитель Нітушка Юрій Георгійович. Він спромігся поєднати світ математики з географією проводячи урок на тему: «Річний хід температури повітря». Поряд зі складними задачами учні здійснювали виміри температури.
Найзворушливішим моментом дня став виховний захід до Дня 8 березня.
Завершив день обговорення під час круглого столу та заслуховування звітів вчителів, що атестуються.
|
Саме під такою назвою пройшла година спілкування у 7-А класі (класний керівник Олару Т.І.) Її мета - формування національної свідомості і людської гідності, поваги до рідної землі, народу, виховання поваги до державної символіки, культури та історії свого народу .
Впродовж уроку учні знайомились з історією боротьби українського народу за незалежність, про національну символіку України, читали вірші напам'ять, проглядали відеоролики, готували повідомлення з історії України.
Учениця 7-А класу Гулей Олександра
|
|