В березні в Купському НВК №2 пройшов День відкритих дверей. Педагоги, які атестуються в цьому навчальному році провели показові уроки та заходи для учнів, колег та батьків.
Тема уроку з алгебри в 9 класі «Елементи прикладної математики.» Вчитель Кирстюк О.М., має великий педагогічний досвід і користується заслуженою повагою учнів. Основні завдання уроку були сформульовані педагогом чітко і зрозуміло. Вчитель показує приклади розв'язання вправ зрозуміло і доступно. Правильно підібрані вправи за рівнями складності дозволяють нарощувати складність у міру засвоєння матеріалу. Учні до занять ставляться з великим ентузіазмом, охоче вирішують завдання в зошитах, але відсутня мотивація для рішень завдань на дошці. Вступна частина уроку містила контроль над придбаними знаннями, і введення в новий матеріал, що готує дітей до основної його частини. Вчитель відноситься до дітей з повагою, розумінням, дотримується тактовність. Урок проводився згідно з програмою.
Під час уроку вчитель привертає увагу учнів, ставлячи питання, іноді виходить на рівень діалогу з учнями. Методи навчання і виховання досить результативні, не складні, скоординовані, діти швидко їх засвоюють. У процесі уроку вчитель виправляє помилки в рішеннях прикладів, у випадках ускладнень робить підказки. Викладач дотримується дидактичних принципів навчання та виховання: активності, наочності навчання, систематичності, послідовності, доступності. Привертає увагу дітей до аналізу виконаних завдань, самооцінцки. Учні ставляться до занять позитивно, по можливості виконують усі вправи уроку. Час уроку доцільно розподілено за рівнями складності. У заключній частині уроку закріплення основних моментів. Проводиться підведення підсумків уроку, дається домашнє завдання.
Тема урок з української мови у 6 класі «Займенник. Загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль». Бойко М.І. під час уроку вміло створює позитивну мотивацію навчання, застосовує інтерактивні, проектні технології, які сприяють активізації пізнавальної діяльності учнів. У процесі роботи прагне повністю задіяти інтелектуальний потенціал кожного учня. На уроці панує творча, доброзичлива атмосфера, учні беруть активну участь у навчальному процесі. Знаючий і творчий педагог. Проводить уроки з урахуванням вікових та психологічних особливостей учнів, відповідно до сучасних вимог організації освітнього процесу. Під час їх проведення вміло застосовувались ігрові та інтерактивні технології, що дало змогу значно підвищувати ефективність уроку та поліпшувало якість знань учнів. Навчає учнів самостійного мислення та дій, створює атмосферу емоційного піднесення. Вимоглива і разом з тим доброзичлива.
Тема уроку всесвітньої історії в 11 класі «Китай в ІІ пол. ХХ ст. початку ХХІ ст. ». Урок спрямований на високі кінцеві результати, на підвищення рівня якості й ефективності навчання, на всебічний розвиток особистості. Під час уроку Зеленівський Г.І. застосовував різноманітні форми проведення уроку, використовував нестандартні форми проведення уроку, здійснюються диференціація й індивідуалізація навчання. Для проведення уроку створені необхідні умови: матеріальні, морально-психологічні, гігієнічні, естетичні.
День відкритих дверей був зігрітий не тільки першими сонячними промінчиками, а й спілкуванням з дітьми, колегами, батьками. Тому він назавжди залишиться у наших серцях.
Заступник директора з НВР Кирстюк О.М.
|