Четвер, 21.11.2024, 11:25















Ви увійшли як Гість
Група "Гості"RSS
Освітній простір Глибоччини


          Головна                    Мій профіль          Вихід
Вхід на сайт

Наше планування
ЗНО 2019-2020
Олімпіади 2020
Закон "Про освіту"
Дошкільна освіта
Ліцензування
Меню сайту
Крилаті вислови
На сайті працюють

Онлайн всього: 14
Гостей: 14
Користувачів: 0
На сайті працювали
Вік сайту
Команда сайту
Архів записів
Головна » 2017 » Березень » 17 » Міжнародний день числа в Тарашанській ЗОШ І – ІІІ ступенів
09:29
Міжнародний день числа в Тарашанській ЗОШ І – ІІІ ступенів

   14 березня у світі відзначається одне з незвичайних свят - Міжнародний день числа " Пі"(International π Day). Уперше День був відзначений в 1988 році в науково-популярному музеї «Эксплораторіум» в Сан-Франциско.

З цим незвичайним числом ми стикаємося вже в молодших класах школи, коли починаємо вивчати круг і коло. Число π - математична константа, що виражає відношення довжини кола до довжини її діаметру. У цифровому вираженні π починається як 3,141592... і має нескінченну математичну тривалість.

У повсякденних обчисленнях ми користуємося спрощеним написанням числа, залишаючи тільки два знаки післякоми - 3,14. Поглянувши на нього, відразу ж стає очевидним, чому День числа " Пі" – 14 березня (чотирнадцятий день третього місяця).

У нашій школі до відзначення Міжнародного числа "Пі" був проведений математичний квест «У пошуках скарбів пірата Флінта».

Любі друзі, вітаємо вас на початку цікавої пригоди.

Якщо вам подобається математика, ви спостережливі та любите дізнаватися більше про оточуючий світ,хочете вільно і невимушено себе почувати,то нам по дорозі!

Робота вкоманді при проходженні квесту зуміє розкрити усі ваші таланти.

 

У квесті взяли участь учні 7 класу, які цікавляться математикою,полюбляють головоломки, ребуси, таємниці...

 

Грали за такими правилами

1. Грають 2 команди (учні 7 класу).

2. Гравці які вирішили взяти участь в грі, автоматично приймає ці правила і зобов'язується неухильно їх виконувати.

3. Команди виконують завдання в приміщенні школи та лише під час перерви. Гравці, які порушують  правила автоматично виключаються з гри.

4.Перед початком гри всі засоби зв'язку, в т.ч. мобільні телефони, здаються організатору гри.

5.Членам командинеобхідномати ручки і чистіаркушіпаперу.

6. Гра ведеться чесно, без підказок.

7. Під час гри командам потрібно знайти певну людину у якої буде завдання. Щоб це зробити, їм потрібно не тільки добре і швидко міркувати, але вміти діяти чітко і злагоджено. Знайшовши потрібну людину ій треба прочитати пароль. Якщо ви правильно відгадали в кого ваше завдання воно ваше. Якщо ні – шукайте далі.

8. У кожній «точці»командам видається завдання, після виконання якого необхідно зайти в комп’ютерний клас для перевірки та отримання гральних балів. Підказку у кого знайти наступне завдання отримаєте так само тут.

9. Перемагає команда, яка першою виконає всі завдання та набере більшу кількість балів.

10. Фініш – кабінет інформатики.

На скільки захопливо, цікаво, енергійно, пройшов наш квест, Вам покажуть наші фотографії.

Герман Аліна Давидівна

вчитель математика

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Переглядів: 436 | Додав: Ulia_RMC | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Пошук

Підсумки

Юна Еліта

Фінанси

ЛМТ

Реєстрація ДНЗ

Сокіл "Джура"

Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
«  Березень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Пройди тестування

SMS листування

Copyright MyCorp © 2024