Немає людей, більш допитливих,
невагомих, більш одержимих думками
про творчість, як учителі.
В. Сухомлинський
Сучасна школа чекає нового вчителя, який має високу фахову кваліфікацію та професійну культуру, здатний об'єктивно осмислювати педагогічні явища й факти, критично оцінювати й творчо сприймати педагогічну дійсність. Високі вимоги до сучасного педагога зумовлені об’єктивними потребами суспільства, новими завданнями, які ставить перед нами життя.
На базі районного методичного центру управління освіти відбувся семінар-тренінг вчителів англійської мови з проблеми: «Формування мовленнєвої компетенції школярів на уроках іноземної мови. Навчання говорінню». Даний семінар - тренінг організували вчителі англійської мови Глибоцької ЗОШ І-ІІІ ст. Семінар складався з двох частин: теоретичної та практичної. Під час теоретичної частини Інна Білоус та Галина Писарук підготували доповіді для педагогів району з проблем: «Мовний бар’єр та шляхи його подолання» і «Формування іншомовної фонетичної компетенції на уроках іноземної мови. Фосилізація». Доповіді з елементами роботи в групах та в парах Віри Заяц та Алли Шевчук висвітлювали наступні проблеми: «Формування мовленнєвої компетенції школярів на уроках іноземної мови. Навчання говорінню». Після невеличкої перерви Алла Шевчук та Віра Заяц провели для вчителів району тренінги з розвитку навиків усного мовлення.
Отже, під час семінару вчителі мали змогу вдосконалити свою фахову майстерність, адже без вдосконалення професійної діяльності педагога процес оновлення неможливий тому, що школі потрібен педагог-психолог, дослідник, науковець, актор, здатний креативно вирішувати професійні завдання, співпрацювати з іншими та вести за собою. Одним словом той, хто любить і розуміє дітей.
|