Виховання у дітей любові до рідної природи слід починати з розвитку їхніх сенсорних відчуттів, формування системи знань про об'єкти та явища природи, перенесення набутих знань у сферу практичної діяльності. Адже не можна любити те, чого не знаєш, не розумієш, боїшся.
На занятті «Повітря навколо нас завжди» завданням вихователя старшої групи Ткач Валентини Василівни було не просто ознайомити дітей із поняттям «повітря», його властивостями та цінністю в житті, але і вчити робити висновки в процесі експериментування.
Під час заняття вихователь використовувала такі методи як: спостереження за живою та неживою природою; експериментування. Під час проведення дослідів діти намагались самостійно зробити висновки.
З метою екологічного виховання діти переглянули відео про забруднення навколишнього середовища.
Під час експерименту вихователь провела психогімнастику під музичний супровід, який викликав у дітей емоційні переживання та естетичні почуття.
Завершальним етапом заняття була праця на природі, а саме висадження разом із дітками деревця на території дитячого садка, де вихованці брали активну участь із великим задоволенням, змогли відкрити свої можливості самостійно застосовувати набуті знання у грі, праці та нескладному експериментуванні, що сприяло формуванню моральних почуттів та потреби у дбайливому ставленні до природи.
|