«Ми вчимо інших і вчимося самі,
ми виховуємо і самовдосконалюємося, і
тільки тоді наші знання стануть здобутками
наших вихованців»
В.О.Сухомлинський
Учитель школи– ключова постать у сучасному освітньому процесі, наставник школярів. Від його підготовки залежить якість шкільної освіти, рівень культури суспільства. Сьогодні головним завданням методичної роботи уникнення формалізму, розвиток творчого потенціалу кожного вчителя, створення в навчальному закладі належних умов для дослідницької, науково-експериментальної роботи вчителя та здійснення його самоосвітньої діяльності. Ефективність організації та проведення методичної роботи у школі залежить від чіткого планування роботи методичної ради ,яка є першим помічником адміністрації школи.
4 лютого у Чагорській ЗОШ І-ІІІ ступенів відбулося розширене засідання методичної ради школи, на яке було запрошені члени атестаційної комісії, учителі, що атестуються, всі бажаючі. На засіданні присутні мали можливість заслухати інформацію про результати роботи над індивідуальною науково-методичною проблемою вчителів, які атестуються. Педагоги представили презентацію з досвіду роботи ,розкрили оригінальні форми роботи ,поділилися з колегами своїми напрацюваннями. Досвідом ділилися вчителі: Коняк В.Г.,Косташ О.М.,Постайчук Ю.М.,Чоботар А.В.,Миронко І.І., Поштар Н.М.,соціальний педагог школи Маляр І.В.
Засідання пройшло в робочій доброзичливій атмосфері .Як результат, усі напрацювання педагогів були схвалені учительським колективом та рекомендовані для поширення передового педагогічного досвіду серед колег школи.
Таким чином, методична рада школи сприяє підвищенню професійної майстерності вчителів через розвиток у них творчого потенціалу, вивчає та популяризує досвід педагогів закладу, створює умови для підвищення їх професійного рівня.
Заступник директора Чагорської ЗОШ Козачок Н.С.
|