З 13 березня по 17 березня 2017 року в Купському НВК №2 відбувся тиждень педагогічної майстерності з метою професійного зростання педагогічного колективу, активізації творчості вчителів, поширення передового педагогічного досвіду. Така нетрадиційна форма методичної роботи сприяє активізації всього педагогічного колективу, спонукає до творчості, постійної самоосвіти, активного впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес.
Відбулися такі методичні заходи: творчі звіти вчителів, що атестуються ( Пенюк Л.С., Скутарь В.І., Тіміш В.Г.), презентації досвіду, виставки педагогічних надбань, панорама педагогічних ідей, майстер-клас, фестивалі творчих уроків тощо.
З метою поширеня передового педагогічного досвіду відбулися показові, відкриті уроки із запровадженням інноваційних технологій, інтерактивних методів навчання, які стають найважливішим інструментом модернізації школи. Участь у різних методичних заходах під час тижня профмайстерності дало змогу простежити професійне зростання : від творчого вчителя до майстра своєї справи, що позитивно впливає на загальний результат роботи вчителя.
Адже тільки у творчого педагога — творчо розвинені учні. Учитель має навчатися впродовж усього життя. І тільки беручи участь у всіх методичних заходах, педагоги навчаються самі й навчають інших.
Інноваційне спрямування методичних заходів допомагає активізувати творчість учителів, спонукає їх до впровадження нововведень.
Показовий урок фізики в 8 класі провів вчитель Тіміш В.Г.
Тема уроку: Електричний опір
Мета: Ознайомити учнів з електричним опором та з причинами його існування, одиницею вимірювання опору. Довести, що опір є властивістю даного конкретного провідника. Виховати уміння учнів абстрактно мислити. Виховувати інтерес до вивчення теми.
Вчитель вів урок у вигляді діалогу. Спочатку були задані питання, щоб актуалізувати вже відоме для учнів. Далі відбулася постановка проблеми, яку сформулювати самі учні , вчитель лише підводив їх до цієї цілі. На даному уроці Віорел Георгійович зміг зацікавити учнів. Під час уроку розвивали вміння поєднувати теорію і практику, користуватися фізичними обладнанням.
Віорел Георгійович показав вагомість теми уроку , спонукав до зацікавленості шляхом поєднання теорії з повсякденним життям. Правильна організація уроку і розподіл часу самодисциплінували учнів. Зміст уроку подавався враховуючи виховну мету.
Показовий урок з румунської мови в 9 класі провела вчитель Скутарь В.І.
Тема уроку: Octavian Goga, «Bătrânii», Valorile morale și general-umane.
Мета: Să facă cunoștință cu opera lui O.Goga;
- Să citească expresiv poezia;
- Să sesizeze mesajul de idei și sentimente.
- Să evedențieze figurile de stil;
- Să descrie lumea satului după concepția scriitorului;
- Să-și exprime propriile păreri și să le argumenteze.
- Să demonstreze toleranță față de opiniile colegilor
- Să-și înbogățească vocabularul.
Мета уроку досягнута повністю, урок високоефективний.
Вероніка Іллівна оптимально організувала навчальну діяльність учнів на основі самостійного здобуття знань під керівництвом учителя з урахуванням рівня їх пізнавальних можливостей. Під час уроку простежувалась креативність. Учні реалізували свої інтелектуально-пізнавальні потреби шляхом виконання групових та індивідуальних завдань .
Використання ІКТ на уроці ( презентація, слайд-шоу, аудіо записи музичного твору) сприяло більш ширшому використанню принципів розвиваючого та виховаю чого навчання.
Показовий урок з української мови провела вчитель Пенюк Л.С.
Тема уроку: «Узагальнення та систематизація знань з теми «Прислівник»
Мета: Повторити вивчене, узагальнити та систематизувати знання семикласників про прислівник як частину мови, його морфологічні ознаки, синтаксичну роль, продовжити розвивати та вдосконалювати орфографічні навички та вміння; розвивати творчі здібності, формувати вміння висловлювати й доводити власну думку; виховувати тактовність у поведінці під час роботи в парах, сприяти формуванню моральності й духовної краси дітей.
Навчальний матеріал відповідає за складністю його типу. Урок проведено на високому рівні, створено позитивну атмосферу, що налаштовує на роботу, гарно підібрані форми та методи роботи з учнями. заслуговує уваги усвідомлення важливості систематичного закріплення набутих розумових вмінь школяра. Мова вчителя – грамотна, пояснення ведеться на високому рівні, спостерігається високий зворотній зв'язок.
Урок був урізноманітнений відео фрагментами з кліпів, аудіочитаннями віршів, дидактичними іграми, різними видами інтерактивного навчання: “Чиста дошка”, «Криниця мудрості”, “Логічні пари”, “Мікрофон”, «Мовознавчий відпочинок», «Лінгвістична реклама», «Акродиктант», Кодове письмо», «Від А доЯ» .
Тиждень педагогічної майстерності став поштовхом до пошуку творчих знахідок, впровадженню інтерактивних технологій у навчально – виховний процес учителями школи.
Заключною частиною тижня була атестація педагогічних працівників.
Заступник директора з навчально-виховної роботи
Кирстюк О.М.
|