В сучасних умовах розвитку освіти кожен педагог, що усвідомлює потреби сучасного суспільства і власну відповідальність за якість надання освітніх послуг не тільки перед державними органами, а перш за все перед своїми учнями, їхніми батьками та колегами-педагогами, намагається впроваджувати у свою роботу нові освітні технології, підходи, форми та методи педагогічних інновацій.
З метою підвищення педагогічного, психологічного та фахового рівня педагогічних працівників Грушівського НВК, задоволення потреб щодо професійного зростання спеціалістів, 2 березня 2017 року відбувся «День відкритих дверей», в рамках якого організовано відкриті уроки з предметів та заняття у дошкільному підрозділі вчителями та вихователями, які атестуються у цьому навчальному році. На уроках були присутні: методист районного методично центру Глибоцької райдержадміністрації Колесник Альона Іванівна та адміністрація Грушівського НВК.
День відкритих дверей, відзначився розмаїттям тем та використанням інноваційних освітніх технологій. Впродовж дня педагогічної майстерності проведено калейдоскоп відкритих уроків:
- літературне читання ( Попеску М.Г, 4- кл.);
- румунська література ( Галушка Ж.І, 8кл.);
- математика (Кімчинська М.І., 1 кл.);
- дитина в соціумі (Головата М.В., група « Веселка»).
На уроці літературного читання в 4-му класі на тему: „V. Alecsandri. Poezia „Primăvara”, вчитель Попеску М.Г. поповнила знання учнів про життя і творчість румунського письменника В. Александрі; сприяла формуванню навиків виразного читання, вміння відчувати емоційний зміст поезії, логічно та змістовно висловлювати свої думки, збагачувати словниковий запас учнів. Окрасою даного уроку був портрет відомого поета та книжкова виставка. Мультимедійна презентація доповнювала зміст поезії про весну, що символізує пробудження навколишнього світу.
На уроці румунської літератури в 8-му класі на тему: «C. Negruzzi „Alexandru Lăpuşneanu”. Individualitatea complexitatea spirituală a personajelor», вчитель Галушка Ж.І. проаналізувала з учнями твір, з використанням різноманітних методів та форм роботи, а саме: вправи, бесіди, метод виразного читання, інтерактивні методи («Horoscop», «Brainstorming») тощо. Урок сприяв формуванню естетичних смаків, моральних переконань, наповнений цікавим змістом та мовним матеріалом, що сприяло активізації навчального процесу та забезпечило належний рівень результативності роботи учителя.
На уроці математики, в 1-му класі, з теми: «Scrierea numerelor din zecea a doua cu cifre. Compararea numerelor», Кімчинська М.І. ознайомила учнів із записом і читанням чисел другого десятка. На уроці було використано різні форми подання матеріалу: словесний (пояснення, усний рахунок), практичний (робота з підручником, робота з роздатковим матеріалом), наочний (демонстраційний матеріал, презентація), логічні прийоми (аналіз, синтез). Даний урок сприяв формуванню свідомого засвоєння учнями значення цифр та десяткового складу числа.
На занятті у дошкільній групі «Веселка», з теми: «Весняні явища в природі» вихователь Головата М.М. формувала елементарні уявлення про найхарактерніші ознаки весни в неживій і живій природі, які можна виявити в процесі спостережень, прагнула виробляти навики у вихованців щодо визначення суттєвих і несуттєвих змін у природі. А також виховувала почуття поваги до природи, дбайливого ставлення до неї за допомогою наочних роздаткових матеріалів, усних розповідей та аудіозаписів.
Ось у такій плідній та творчій атмосфері відбувся День відкритих дверей у Грушівському НВК.
ЗДНВР Глопіна А.А.