Природа — це невичерпне джерело всебічного розвитку дитини, ефективний засіб формування її світогляду, виховання почуттів. Ось чому вихователь у своїй роботі має використовувати такі прийоми, за допомогою яких спілкування дітей з природою залишило б у їхній пам'яті глибокий слід, позитивно впливало на свідомість. Природа ж повинна відкритись перед дитиною не лише як нероздільне ціле, жива лабораторія, де можна спостерігати і вивчати життя її мешканців, а й як школа, в якій варто успішно оволодіти елементарними правилами поведінки, навичками розумного використання, примноження йохорони її багатств.
З метою формування еколого-доцільної, поведінки виховання бережливого ставлення до флори рідного краю у дошкільному підрозділі Купського НВК № 2, вихователем Оленою Товаровською було проведено розвивальну прогулянку на тему: «Збережемо рідну природу». Дошкільнята мали змогу: почути чарівний спів птахів, помилуватися прекрасними весняними квітами, відпочити на лоні природи та відчути справжню насолоду. Вихователь спонукав дітей до роздумів про живу природу, яку потрібно охороняти та берегти. Підчас трудової діяльності, діти прибирали тогорішнє листя, сміття. Після прогулянки дошкільнята вивчили чудові вірші про природу.
|