На виконання
доручення Президента України від 29.02.2012 №1-1/516, листа Міністерства освіти
і науки, молоді та спорту України від 10.07.2012 року №1/9-495«Про основні
заходи цивільного захисту на 2012 рік», спільного наказу Міністерства
надзвичайних ситуацій України, Міністерства освіти і науки, молоді та спорту
України, Державної інспекції техногенної безпеки України від 25.04.2012 №
721/519/92 «Про проведення Тижнів знань з основ безпеки життєдіяльності у
дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладах України» у школі Тижні знань
з основ безпеки життєдіяльності.
Під час
проведення Тижня тематичним планом булі передбачені теми, що висвітлюють
основні правила поведінки: у побуті, при експлуатації побутових
електроприладів, під час збирання грибів та лікарських рослин, при виникненні
пожежі в квартирі, під час грози, сильного вітру, шквалів, землетрусі, при
виявленні розливу ртуті, при користуванні предметами побутової хімії та
піротехнічними засобами, при виявленні маловідомих предметів.
Сьогодні
проблема безпеки розглядається, як базисна потреба людини, тому на школу
покладається відповідальність за цілеспрямоване формування у дітей ціннісного
ставлення до власного здоров’я, адекватних реакцій на різноманітні чинники
ризику для життя.
Отож перед
колективом наший школи ми поставили такі завдання:
- підвищення ефективності
навчально-виховної роботи з дітьми з питань - особистої безпеки та
захисту життя;
- поглиблення теоретичних знань та
закріплення практичних навичок щодо формування у учнів ціннісного ставлення до
власного здоров’я і життя;
- пропагувати здоровий спосіб життя
серед батьків та їх дітей;
- інтегрування родинного і
суспільного виховання з проблеми безпеки життєдіяльності дитини.
У 90%
дітей середнього та старшого віку є навички користування побутовими електроприладами
(телевізорами, магнітофонами, прасками, чайниками).
Всі
учні початкових класів, без винятку знають номер телефонів пожежної частини
(101), міліції (102), швидкої допомоги (103), вміють користуватися ними у
випадку необхідності. Свої дії діти закріплюють в дидактичних іграх та
сюжетно-рольових іграх, всі ситуації супроводжуються розповіддю, показом,
демонстрацією та поясненням вчителів про небезпеку та наслідками зневажливого
звертанням з ними.
Педагоги
піклуються про те, щоб перед учнями розкрився зміст дії, її ціль та засоби
рішення, і по можливості пропонувати дітям самостійно шукати рішення
поставлених завдань. Вчителі дуже ефективно попрацювали над тим, щоб діти засвоїли
правила, чого не слід робити:
- при відсутності
дорослих вмикати побутові електроприлади;
- розпалювати вогонь без нагляду
дорослих;
- грати з сірниками та на
дорозі, та інші.
В школі впродовж
тижня працював виставочний зал, де розміщувалися роботи дітей за тематиками,
дітям надавалася можливість ще раз повернутися у тему безпеки, з’ясувати
необхідність збереження здоров’я.
Впродовж тижня
велася робота з батьками через: групове та індивідуальне консультування,
інформацій листи, залучення батьків до роботи школи з цього питання,
стенди по безпеці життя, організовувались виставки робіт дітей.
В плануванні,
організації, участі в заходах, присвячених «Тижню безпеки» приймали активну
участь всі учителя школи, батьківський комітету
вчитель
основ здоров’я Багринівської ЗОШ,
Глибоцького
району Мар’яна Горечка.
|