Відповідно до частини третьої статті 21 Закону України «Про дошкільну освіту», частини третьої статті 40 Закону України «Про загальну середню освіту», наказу Міністерства освіти і науки України від 30.01.2015 «Про затвердження Порядку державної атестації дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладів», наказів управління освіти Глибоцької районної державної адміністрації від 29.07.2015 №446 «Про порядок проведення державної атестації дошкільних, загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів Глибоцького району», від 16.01.2017 №24 «Про проведення атестаційної експертизи Горбівецької загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Тереблеченської сільської ради Глибоцького району Чернівецької області» у період з 13.03.2017р. по 24.03.2017р. здійснено атестаційну експертизу Горбівецької загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Тереблеченської сільської ради Глибоцького району Чернівецької області
В закладі наявні установчі документи, зміст яких відповідає чинному законодавству.
В Горбівецькій ЗОШ І-ІІ ступенів статистична звітність (форми ЗНЗ-1, ЗНЗ-2, 77-РВК, 83- РВК, 1-ЗСО) ведуться відповідно до вимог та рекомендацій органів державної статистики, своєчасно подаються в управління освіти Глибоцької РДА.
Вся робота закладу сконцентрована в Програмі розвитку (стратегії) навчального закладу (схваленій рішенням Ради від 31.08.2016 р. №1 та погоджено рішенням педагогічної ради від 31.08.2016 р. №4), планах роботи на кожен навчальний рік.
Річний план роботи школи містить у собі докладний аналіз роботи школи за усіма напрямками діяльності за попередній навчальний рік та безпосередньо сплановано роботу школи на поточний навчальний рік. Основна увага у ньому звернена на виконання законів України, реалізацію завдань, на які спрямовуються зусилля педагогів школи у поточному навчальному році. Станом на 13.03.2017 р. у плані роботи школи підтверджені усі відмітки про виконання запланованих заходів.
Вивчення матеріалів педагогічної ради школи показали, що педагогічна рада, як колегіальний орган управління школою, функціонує задовільно. На ній розглядаються питання вдосконалення методичного забезпечення навчально-виховного процесу, реалізації та використання на практиці досягнень педагогічної науки та передового педагогічного досвіду, вивчення стану викладання предметів, випуск та переведення учнів, харчування, стан профілактичної роботи в закладі. Здійснюється підготовка до засідань (наявні організаційні накази «Про підготовку до засідання педагогічної ради»; затверджений порядок денний, накази за 2016-2017 роки). На момент здійснення експертної оцінки діяльності школи наявні оформлені (5 протоколів 2016 р. та 1 за 2017 р.) засідання педради з матеріалами до них. Виконання рішень педагогічної ради заслуховуються, про що також свідчать протоколи. Всі ухвалені рішення затверджуються наказами по школі(наказ №37 -2016 р ., педрада №1 від26.02.2016р., наказ №55 -2016р., педрада№2 від27.05.2016р ., наказ №71- 2016р., педрада№3 від10.06.2016р., наказ №84 -2016р., педрада№4 від31.08.2016р ., наказ №121- 2016р., педрада№5 від24.10,.2016р., наказ №17- 2017р., педрада№1 від 10.01,.2017р .
Належним чином ведеться робота в закладі щодо обліку дітей і підлітків шкільного віку. Охоплення дітей шкільного віку мікрорайону с.Горбівці здійснюється згідно Інструкції з обліку дітей і підлітків шкільного віку від 12.04.2000 №646. Відповідальною особою за облік дітей і підлітків шкільного віку є педагог- організатор Холевчук Христина Лазарівна (наказ по школі від 03.01.2017 №03 «Про призначення відповідального за облік дітей і підлітків шкільного віку по мікрорайону с. Горбівці»). Загальна кількість дітей по мікрорайону становить 124, з них: 83 – навчається у даному закладі, 48 дітей проживає, але не навчається в Горбівецькій ЗОШ І-ІІ ст. На всіх учнів, які здобувають повну загальну середню освіту у інших закладах, у школі наявні підтверджуючі довідки з даних закладів. Однак в закладі відсутній аналіз щодо стану виконання Інструкції з обліку дітей і підлітків шкільного віку. Систематично виконуються заходи, направлені на забезпечення своєчасного працевлаштування випускників школи. Щорічно видається узагальнений аналітичний наказ «Про підсумки працевлаштування випускників» (№»97 від 01.09.2016 року). Своєчасно здаються в управління освіти Глибоцької РДА звіти про підсумки працевлаштування випускників основної школи з підтверджуючими довідками на учнів, які навчаються в інших навчальних закладах.
В Горбівецькій ЗОШ І-ІІ ступенів не організовувалося навчання за екстернатною формою навчання.
На базі школи на високому рівні організовано навчання за індивідуальною формою навчання, яке відповідає Положенню про індивідуальну форму навчання в загальноосвітніх навчальних закладах, затвердженому наказом МОНУ від 12.01.2016 р. №8, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 03.02.2016р. за №184/28314 та наказ №624 від 06.06.2016 р. зареєстровано в Міністерстві юстиції України 01.07.2016р. за №905/29035 «Про внесення змін до Положення про індивідуальної форми навчання в загальноосвітніх навчальних закладах», на підставі заяв батьків та наказів управління освіти Глибоцької РДА. Щорічно у школі видається наказ про організацію навчання за індивідуальною формою навчання (наказ по школі від 09.09.2016 №105 «Про організацію навчання за індивідуальною формою з учнями школи протягом 2016/2017 н.р.»; наказ по школі від 08.09.2015 №120. «Про організацію навчання за індивідуальною формою навчання з учнями школи у 2015/2016 н.р.»; наказ по школі від 01.09.2016 №120 «Про організацію навчання учнів за індивідуальною формою навчання (на дому)». Відповідальною особою за організацію індивідуальної форми навчання у школі призначено заступника директора з навчально – виховної роботи Ярову Оксану Василівну (наказ № 83 від 1.09.2016 р.) У 2016/2017 н.р. за індивідуальною формою навчання навчається 1 учень:Білецький Маріан Васильович. Питання про роботу з учнями за індивідуальною формою навчання узагальнюється аналітичним наказом по школі (наказ по школі від 10.06.2016 р. №71 «Про підсумки роботи в школі за індивідуальною формою навчання у 2015/2016 н.р.» та заслуховується на засіданні педагогічної ради школи (протокол №2 від 27.05.2016 р.).
Для медичного супроводу навчально-виховного процесу Горбівецька загальноосвітня школа І-ІІ ступенів забезпечена медичним працівником (Філікович Марія Анатоліівна – 0,5 ст.), який має відповідну фахову освіту. Медичний кабінет відсутній. Основними напрямками діяльності медичного супроводу у школі виявлено: організація проведення профілактичних медичних оглядів дітей з висновком про стан здоров’я; визначення групи для занять фізичною культурою; здійснення медико-педагогічного контролю (у тому числі відвідування уроків фізичної культури, що встановлено за наслідками перевірки здійсненого обліку в журналі); здійснення контролю санітарно-епідеміологічного режиму в школі; здійснення контролю за організацію та якістю харчування, дотримання санітарно-гігієнічних вимог харчоблоку та їдальні, дотримання правил особистої гігієни учнів та персоналу, контроль технології приготування страв, перевірка наявності захворювання у працівників харчоблока та контроль забезпечення деззасобів; організація санітарно-просвітницької роботи та її проведення, зокрема, формування навичок здорового способу життя; надання першої невідкладної допомоги учасникам навчально-виховного процесу; диспансерний облік та постійний нагляд за даною категорією учнів; ведення поточної та звітної документації (медичні карти дітей ф 0-26/0, медичні довідки ф 0-86 1/0, медичні довідки ф 0-86 2/0, медичні книжки працівників школи, журнали, накази та нормативні документи медичного кабінету); здійснення обліку медикаментів (одержання, поповнення, контроль допустимих термінів зберігання). Відповідно до державних санітарних правил і норм влаштування, утримання загальноосвітніх закладів (СанПІН 5.5.2.008-01).
Станом на 13.03.2017року у закладі працює 16 педагогічних працівників. Відсоток забезпечення ЗОШ педагогічними кадрами – 100 % . Одинадцять вчителів мають вищу освіту, 1- молодший спеціаліст, 2 – середню освіту (студенти 2 та 3 курсу), 2 - бакалавра. З вищою педагогічною освітою 75 % .
З загальної кількості працюючих педпрацівників кваліфікаційну категорію „спеціаліст ” мають 5 педагогів ; кваліфікаційну категорію „ спеціаліст ІІ категорії - 1 ; кваліфікаційну категорію „ спеціаліст І категорії „ – 1 педагог ; кваліфікаційну категорію „ спеціаліст вищої категорії „ – 9 педагогів.
Відсоток педагогічних працівників з вищою та І кваліфікаційною категорією 63 %.
У закладі вчителів, які мають педагогічне звання «вчитель-методист» немає, 1 вчитель має педагогічне звання «старший вчитель». Відсоток педагогічних працівників, які мають педагогічне звання 6 %.
В закладі наявна законодавча база щодо проведення атестації :
– Типове положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 08.08.2013 № 1135, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 16.08.2013 за № 1417/23949;
- Закон України „Про освіту ” (ст.54) ;
- наявний перспективний план атестації на 2016 – 2021 рр. ;
- наявний перспективний план курсової перепідготовки на 2016-2021 рр.;
- систематично видаються накази про створення атестаційної комісії, по атестації педпрацівників, підсумкові накази по атестації ;
- в наявності всі необхідні документи щодо підготовки та проведення атестації.
В закладі оформлений куточок атестації .
При оформленні протоколів засідань атестаційної комісії не допускається перевищення повноважень шкільною атестаційною комісією. В ЗНЗ дотримуються вимог охоплення атестацією не більше 20 % педагогів щорічно. Відсоток педагогічних працівників, що вчасно пройшли курси підвищення кваліфікації складає 98 %.
Протягом звітного періоду із закладу звільнилися 3 вчителя та 1 медична сестра, що складає 25 %.
|