Крилаті вислови |
|
На сайті працюють |
Онлайн всього: 13 Гостей: 13 Користувачів: 0 |
|
| | |
|
У категорії матеріалів: 16 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 » |
Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Комментарям ·
Завантаженням ·
Проглядам
Відповідно до наказу відділу освіти, культури, молоді та спорту Глибоцької райдержадміністрації від 29 травня 2020 року № 220 «Про здійснення заходів щодо організації дистанційних літніх мовних таборів» на базі ЗЗСО Глибоцького району було організовано та проведено дистанційні літні мовні табори (далі ДЛМТ) у період з 03 червня по 05 червня 2020 року. В даному навчальному році школи мали змогу провести ДЛМТ у червні або у серпні (з 25 по 28 серпня 2020). Основна мета мовного табору - зацікавити учнів іноземними мовами та сприяти самостійній підготовці вдома.
Задачі ДЛМТ:
• створити умови для здобуття дітьми необхідних мовних навичок;
• допомогти дітям подолати мовний бар'єр;
• надати можливість удосконалити свою розмовну мову;
• поєднати навчання із захоплюючим віртуальним відпочинком;
• сприяти формуванню позитивної мотивації для подальшого удосконалення
англійської мови.
У червні до ДЛМТ було залучено 220 учнів, з них: 40 учнів – було задіяно у франкомовному дистанційному літньому таборі, 6 – німецькомовному, 180 учнів – англомовному з 16 ЗЗСО. 11 ЗЗСО вирішили проводити табір у серпні. 5 ЗЗСО не проводили табір у червні з об’єктивних причин - відсутність кадрів: Слобідський НВК та Купський НВК №2, Нижньосинівецька ЗОШ (немає вчителя іноземних мов, попередні вчителі у декреті), Купський НВК (сімейні обставини), Сучевенська ЗОШ (у зв'язку із хворобою вчительки). 7 ЗЗСО не надіслали матеріали проведення ДЛМТ та не повідомили про проведення ДЛМТ у серпні: Йорданешська ЗОШ №1, Станівецький НВК, Кутбаїнська, Нововчинецький НВК, Опришенська ЗОШ, Стерченська ЗОШ, Кам'янська ЗОШ.
Усі ДЛМТ працювали поєднуючи три напрямки: «Країнознавство», «Краєзнавство» та «Здоровий спосіб життя».
Навчально-виховний процес у таборі організовувався за тематичними днями: День України, День країн, мова яких вивчається, День подорожей, День дружби, День творчості, День хобі, День довкілля, День домашніх улюбленців, День професій, День кіно, День мрій, День музики й талантів, День розумника. |
Ось і закінчив свою роботу дистанційний літній мовний табір. Для учнів, як і минулих років, була підготовлена програма. Основна тема програми – “Моє хобі”. Учасники табору представили свої роботи і з інших тем. Вони підготували багато цікавих відеоматеріалів, а також свої малюнки.
Також діти займалися рукоділлям та спробували себе в кінематографії. Діти знімали відео про своїх домашніх улюбленців. Вони виготовляли закладки для своїх книжок, стакани для ручок та паперові ляльки. Передивилися чимало відео англійською мовою і виконували завдання до них. Навіть під час карантину вони мріють про активний і змістовний відпочинок влітку. Про це свідчать плакати “Summer 2020”, які вони малювали під час табору. Учні отримали море нових, позитивних емоцій та різноманітних, незабутніх вражень. |
На Глибоччині стартував «БомбеЗНий GoCamp»
12 серпня на базі Карапчівського ліцею розпочав роботу «БомбеЗНий GoCamp». До роботи в таборі залучено волонтера із Шотландії міс Софі, 4 вчителів – тренерів (2 вчителів англійської мови (Мар'яна Простебі – вчитель Коровійської ЗОШ та Наталія Хлівна – вчитель з Черкаської області) та 2 вчителів української мови (Альона Іонашке – вчитель Карапчівського ліцею та Марія Хоменко – вчитель з м. Київ) та 50 учнів Карапчівського ліцею. Табір для учнів початкової і середньої школи проходить в межах проекту «Фінська підтримка реформи української школи «Навчаємось разом» (за фінансової підтримки Європейського Союзу) організація GoGlobal.
Під час відкриття табору учні ліцею демонстрували свої таланти та знайомили гостей з культурними традиціями с. Карапчів.
Далі роботу продовжили тренери, які підготували для учнів різноманітні цікаві завдання.
Інтерактивні багатомовні програми табору передбачають різні активності, спрямовані на формування міжкультурного діалогового простору для підвищення знань із української і англійської мов та вдосконалення комунікативних навичок учнів.
Табір працюватиме за 2 програмами, розробленими для дітей двох вікових категорій:
- початкова програма - для дітей віком 8-12 років;
- середня програма - для дітей віком 13-15 років.
ПОЧАТКОВА ПРОГРАМА
Програма для дітей початкової школи буде стосуватися тем, які цікавлять дітей цього віку (наприклад, тварини) та міститимуть такі елементи:
• розігрів (щоб представити тему);
• словникові ігри (для мовлення);
• активні ігри;
• хендмейди;
• активності, пов’язані з критичним мисленням;
• історії (читач-театр);
• творчі проекти;
• табірні пісні, танці;
• квести.
СЕРЕДНЯ ПРОГРАМА
Оскільки ідея табору полягає в сприянні спілкуванню між учнями-представниками різних етнічних громад, програма середньої школи міститиме заходи, які передбачатимуть спільні квести, змагання, пікніки.
Програма триватиме 10 днів і складатиметься з кількох частин:
- культурна частина (різні мистецькі активності (малювання/вишивання тощо) закарпатські пісні та музика, відвідування виставок);
- історична частина (перегляди історичних фільмів і відео, зустрічі з цікавими особистостями й обговорення актуальних тем, відвідування музеїв);
- громадянство (робота над соціально важливими проектами, зустрічі з громадськими активістами);
- екологічна частина (еко-туризм, проблеми та виклики навколишнього середовища).
Елементи програми:
• інтерактивні ранкові активності (табірні танці та енерджайзери);
• тема дня (вступ до тем через історії та ігри);
• хендмейди й експерименти (практична творчість або проектна діяльність);
• Project Lab (учні працюють у групах над вирішенням різних проблем);
• ігри та квести;
• спортивна діяльність;
• візити інфлуенсерів (успішні українці, які працюють у різних частинах програми, щоб надихати та мотивувати дітей). |
3 червня у Грушівському НВК відкрився англомовний табір „RAINBOW” . Основна мета роботи табору – зацікавити учнів вивченням іноземних мов, допомогти подолати психологічний та мовний бар’єр, саме тому підібрані завдання розважального та розвивального характеру. Літній мовний табір – це чудова нагода пірнути у світ англійської мови та творчих майстер-класів.
Робота табору проходить у період з 3 по 7 червня поточного року. До роботи задіяні 25 учнів та 2 вчителів.
Перший день табору «День знайомств» розпочався з урочистої лінійки. Дітей ознайомили з режимом роботи, правилами поведінки в таборі та розподілом обов’язків. Протягом дня діти вивчили девізи, оформили плакат та отримали емблеми загонів «Stars» та «Black and White».
Вчителям Попович В.Г. та Садовей М.І. вдалося створити святкову та невимушену атмосферу. Діти залюбки грали в рухливі ігри, використовуючи свій мовний потенціал, та ділилися враженнями від першого дня перебування в таборі.
Заступник директора з НВР Д. В. Зінкевич |
4 червня в Опришенській ЗОШ відкрився літній мовний табір. В ньому брали участь учні 5 – их класів, всього дуло 12 учнів. Загін мав назву «Les papillons». Учні ознайомились з планом роботи табору, підготували стінгазети на тему «La France », переглянути відеофільм «Une voyage en France, à Paris ».
Вікторина «Connaissez – vous la France»також був гарно організований конкурс малюнкі на асфальті «Nous et la France».
8 червня відбулося закриття табору.
|
Участь у мовному таборі допомагає дітям розкрити свої таланти та отримати досвід спілкування іноземною мовою. При цьому знання дитини не оцінюються і дитина має змогу сприймати навчання як гру.
Саме тому учні 3-5 класів Купського НВК №2 з 29 травня по 15 червня 2018 року взяли участь у проекті літніх мовних таборів з метою підвищити рівень володіння англійською мовою
Під час роботи цього табору головною метою вчителя - вихователя було підвищити рівень володіння іноземною мовою (англійська) удосконалюючи усне мовлення, поєднуючи навчання із захоплюючим відпочинком.
Робота літнього мовного табору була спланована за тематичними днями, а саме: Відкриття літнього мовного табору з англійської мови , День ознайомлення з англомовними країнами , День подорожі Україною, День захисту прав дитини , День захисту навколишнього середовища , День музики , День спорту і здоров’я , День нових вражень , День мандрівки , День мрій , День квітів , День довкілля , День дружби , Закриття табору. Завдяки чому вдалося створити відповідне мовне середовище та умови для заохочення учнів до вивчення англійської мови.
29.05 відбулося урочисте відкриття табору. Кожного дня учні допомагали проводити зарядку під англомовні пісні. Кожного дня проводилася мовна розминка
Цікавими були настільні ігри, які спонукали дітей до комунікації іноземними мовами (в даному випадку англійською).
Було організовано дві захоплюючі екскурсії: на природі та історичними місцями села .
Отже, перебування учнів у таборі дало можливість дітям вивчати іноземну мову у цікавій формі, весело провести час разом із друзями, розвинути свої таланти, отримати пізнавальну інформацію, навчитися новому. |
Перший день табору у Молодійській ЗОШ розпочався 29 травня 2018 року. У цей день було проведено вступне заняття. Діти ознайомились з режимом роботи та правилами поведінки в таборі. Шляхом голосування було обрано назву табору – «Creative unicorns». Пізніше відбувся круглий стіл «Відкрий себе», де учасникам було запропоновано представити себе та намалювати свою долоню, частинку себе, на постері. День закінчився інтерактивною грою «Хрестики- нулики».
Другий день, 30 травня, учні розучували пісню-зарядку. Цей день було присвячено Великобританії : спочатку учні переглянули цікаві відео про країну, її символи та цікаві факти. Згодом дітей було поділено на команди, де кожен презентувала розповідь про одну із англомовних країн. Учні виготовили стіннівку «Подорож країнами Великобританії». А також відбулася гра - змагання «Fly catcher».
Третій день – «День природи. День мандрівника» у таборі розпочався ранковою зарядкою. Учні мандрували рідним селом. Мандрівка допомогла визначити ставлення кожного учня до природи та навколишнього середовища. На природі учасники табору грали в рухливі ігри з м`ячем, де в кожного учасника була змога продемонструвати не лише свої фізичні вміння, а й інтелектуальні. Також у цей день учні брали участь у грі «Who am I» .
Четвертий день у таборі пройшов під назвою « Я – людина мистецтва». Діти з задоволенням переглянули фільм англійською мовою, а також спробували себе у перекладі даного фільму. Розучування сучасних пісень мовою оригіналу, а також «Караоке на шкільному майдані» не залишили осторонь жодного учасника та були гарним завершенням цього дня.
П`ятий день – останній день роботи мовного табору. У цей день діти вивчили та продемонстрували флешмоб «Funny English». Відбулося урочисте закриття табору, а на завершення табірної зміни було проведено загальне свято. |
На базі Глибоцької гімназії уже в черговий раз відкрив свою роботу Літній англомовний табір. Провідною темою став девіз: «Ми за здоровий спосіб життя».
Табір розпочав свою роботу з 01.06, з учнями працювали Писарук Г.П., Білоус І.М., Шевчук А.М. Перший день в таборі був дуже насиченим: зранку – зарядка, ігри для знайомства, розподіл на групи. Вихованці були зайняті виготовленням символіки загону та вивченням девізу. Цікаві ігри, різноманітні види діяльності та мовна практика чекали їх попереду. Основна тема табору - здоровий спосіб життя – надихала учнів і залучала їх до роботи в групах. Результатом цього стали проекти та постери. 5 групам були роздані плакати з темами: «Фрукти», «Овочі», «Напої», «Головні страви» та «Десерти». Кожна група вписувала слова з даної теми, через певний час вони обмінювались темами за годинниковою стрілкою. Гра завершилась, коли учні назад отримали свої перші теми. Потім вони презентували свою лексику, а інші групи змагалися в перекладі. Друге місце посіли аж три команди.
Не менш цікавою для дітей стала гра «Odd one out». Вчитель тільки подав приклад, а діти вже підхопили естафету та не раз були ведучими.
Далі вони детальніше розглянули піраміду харчування. Спочатку вони переглянули та обговорили навчальне відео по темі. Разом з учителем вони закріпили вивчений матеріал, вивчивши запальну пісню «Alive with five». Дехто відкрив в собі талант читання репу. |
| |
| | |
|
Календар |
|
|