Крилаті вислови |
|
На сайті працюють |
Онлайн всього: 9 Гостей: 9 Користувачів: 0 |
|
| | |
|
У категорії матеріалів: 74 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 3 ... 7 8 » |
Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Комментарям ·
Завантаженням ·
Проглядам
Протягом тижня було проведено багато заходів з учнями, педагогами та батьками зокрема:
Понеділок
- Відкриття тижня соціально-психологічного супроводу. Виступ на загальношкільній лінійці ознайомлення із планом тижня.
- Оголошення про початок роботи в школі скриньки «Пожирач неприємностей»
- Вправа для педагогів «Подаруй комплімент.»
-
- Конкурс малюнків на тему «Щастя це….» учні 2-5 класів
- Заняття з учнями 5-го класу на тему: «Дзеркало»
- Виставка соціально - психологічної літератури
-
- Перегляд мультфільмів «Уроки доброти тітоньки сови»
- Методоб’єднання на тему : «Збереження психічного здоров’я учнів в умовах навчально-виховного процесу»
- «Стрес. Профілактика і подолання»
-
- Перегляд фільму «Чорно-біле кіно»
- Виставка малюнків «Щастя це…»
- Психологічна вправа «Паркан думок»
-
- Вправа для учнів школи «Подаруй комплімент.»
- Пошта довіри
- Підбиття підсумків тижня.
Відкриття тижня розпочалось із виступу соціального педагога Маляр І.В. та практичного психолога Харюк Л.М. на загальношкільній лінійці ознайомлення із планом тижня де було оголошено про початок роботи в школі скриньки довіри для дітей, батьків та вчителів під назвою «Пожирач неприємностей» |
Тема: батьки починають із себе. Психопрофілактика емоційних зривів
Психологічна мета: визначити причини, які прозводять до емоційних зривів; визначити засоби їх попередження.
Педагогічна мета: навчити батьків прийомам, які дозволяють знімати емоційне напруження.
Конспект заняття
Вступна частина.
Чи є у вашому тілі зараз напруження? У вашому розумі?, У вашій душі? Звідки воно? Що можна зробоити, аби його зняти? Саме про це зараз і піде мова: про причини та психопрофілаку емоційних зривів. Звичайно ж дитячих. Проте… причини реагування та способи поведінки у стресових ситуаціях (у ситуаціях емоційної напруги) у наших дітей – наші. Цьому вони навчились у нас: боятися, плакати, чинити істерики тощо. Це – наше, батьківське, сімейне, тому до того, як вчити дітей виходити з емоційно важких ситуацій. Потрібно почати із себе – самому навчитися керувати собой, коли діти приносять незадовільні оцінки, залишають брудний посуд, замість того, щоб бути слухняними відмінниками. А, в загалі то, і причини, і шляхи виходу із емоційного напруги одні й ті самі і для дітей, і для дорослих, - вони є універсальними, з тою лише різницею, що діти гостріше бачать, почувають, сприймають. |
На відміну від традиційного екзамену, де вчителі підтримують, контролюють та оцінюють учнів, педагоги-інструктори ЗНО – це тільки спостерігачі. Проте, крім контролю за виконанням процедури, одна з функцій інструктора – створення стабільної емоційної обстановки в аудиторії (класі), де буде проводитися тестування.
Інструктору слід пам’ятати, що серед зовнішніх факторів, що заважають роботі учнів, виявлені:
— шум в аудиторії;
— неголосна розмова організаторів проведення ЗНО в аудиторії;
— яскравий одяг організаторів проведення ЗНО в аудиторії;
— стук підборів.
Що можна зробити для створення атмосфери спокійної, творчої активності учнів? |
Мета заняття з елементами тренінгу: ознайомлення учнів з особливостями ЗНО, формування психологічної готовності учнів випускних класів до ЗНО.
Завдання заняття:
- Ознайомлення випускників з особливостями та умовами проведення зовнішнього незалежного оцінювання навчальних досягнень випускників загальноосвітніх навчальних закладів.
- Підвищення стресостійкості через ознайомлення учнів випускних класів з способами боротьби зі стресом, підвищення впевненості у собі та власних можливостях.
- Розвиток навичок самоконтролю.
Заняття повинно базуватися на наступних положеннях:
- Створення на занятті умов для актуалізації особистісного досвіду.
- Забезпечення органічного взаємозв’язку між інформацією та почуттями, емоціями, які вона викликає.
- Забезпечення атмосфери психологічного комфорту у учасників заняття.
Заняття розраховано на весь клас (20-25 учнів)
Час тривання заняття – 1,5 години
Обладнання матеріали: папір, авторучки, дошка (флетчарт)
Конспект заняття
Розминка
Вправа «Асоціації»
Учасники отримують інструкцію: «Асоціація – це перше, що приходить в голову, коли ви чуєте яке-небудь слово або бачите предмет. Придумайте асоціації до слова екзамен, екзамен – це…» (відповіді учасників фіксуються на дошці або флетчарті).
Презентація теми. Інформування
Ведучий. Дуже скоро закінчаться ваші шкільні роки. Попереду у вас – екзамени. Вам їх треба буде складати у формі ЗНО. ЗНО – це система екзаменів з окремих навчальних дисциплін. Результати ЗНО одночасно вносяться до атестату та враховуються при вступі до вузу. При проведенні ЗНО застосовуються однотипні завдання, єдина шкала та критерії оцінки на всій території держави. В процесі складання ЗНО потребується: високий рівень організації діяльності; висока мобільність, перемикаємість; висока та стійка працездатність; високий рівень концентрації уваги.
Ситуація іспиту, непроста сама по собі, ускладнюється ще й тим, що людина, що складає іспит, і це цілком природно, хвилюється, непокоїться. Сильне занепокоєння заважає сконцентруватися, знижує увагу. Проте цей стан цілком піддається врегулюванню. Існують різні психологічні способи, які стануть вам у нагоді в ситуації екзамену.
Простий, але дуже ефективний спосіб – аутотренінг. Аутотренінг дозволяє людині створити підходящий настрій, досягти спокою. Формули аутотренінгу спрямовано на підсвідомість.
Вправа «Формула аутотренінгу»
Ведучий. Керуючись правилами, вам треба скласти формули аутотренінгу для себе. Ті, хто забажає, можуть прочитати складені ними формули.
Після виконання даної вправи відбувається обговорення:
- Важко чи легко було складати формули аутотренінгу?
- Що заважало, а що допомагало при складанні формул?
Презентація теми. Інформування
Ведучий. Занепокоєння – одна з головних причин поганої роботи пам’яті та концентрації уваги при складанні іспиту.
Стан тривоги звичайно пов’язаний з м’язовою напругою. Іноді, щоб досягти спокою, достатнім буває просто розслабитися. Такий спосіб боротьби з тривогою називається релаксацією. Можна проводити м’язову релаксацію або релаксацію за допомогою дихання. |
Для того щоб ви могли впевнено впоратися з тестом у напруженій підготовці до зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО), почніть готуватись до тестування заздалегідь. А як краще впоратися з цим завданням, вам підкаже цей матеріал.
1.Тренуйся. Перед офіційним тестуванням варто виконувати якнайбільше опублікованих тестів - просто заради вироблення навичок тренування, наприклад, проходити тести ЗНО онлайн. Ці тренування не тільки знайомлять з типовими конструкціями тестових завдань, а й дають вам інший досвід - самоспостереження й оптимальної саморегуляції під час тестування.
2.Поспішай. Тренуйтеся із секундоміром в руках. Порівнюйте час, необхідний для виконання тестів зовнішнього оцінювання. Обмежуйте його. Без подібних обмежень, що змушують працювати в максимально швидкому темпі, без імітації змагальної ситуації, неможливо змоделювати той стрес (напругу), що викликає будь-яке тестування. |
УКРАЇНА
ГЛИБОЦЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ
60400, смт.Глибока, Чернівецької області, вул.Шевченка,1 тел.: (03734) 2-13-63
НАКАЗ
29.01.2016р . смт. Глибока № 62
Про призупинення навчання.
На виконання Протоколу №4 позачергового засідання районної комісії з питань техногенно- екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 29 січня 2016р.
НАКАЗУЮ:
- Призупинити навчально – виховний процес з 1 лютого 2016 року по 5 лютого 2016 року включно у загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладах (підпорядкованих управлінню освіти) Глибоцького району.
- Керівникам закладів освіти району:
2.1.Забезпечити своєчасне виконання даного наказу;
2.2.Довести зміст наказу до педагогічних працівників та батьків.
3.Розмістити наказ на сайті управління освіти .
4. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник управління освіти
Глибоцької райдержадміністрації В.І. Барарюк
(повний текст наказу - в прикріпленому файлі) |
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ ОСНОВНИХ НАПРЯМКІВ ДІЯЛЬНОСТІ ПРАЦІВНИКІВ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ ГЛИБОЦЬКОГО РАЙОНУ
у 2015– 2016 н.р. |
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ,
МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ
01135, м. Київ, проспект Перемоги, 10, тел. (044) 486-24-42, факс (044) 236-10-49, ministry@mon.gov.ua
від 26.09.12 № _1/9-683____
на № ___ від
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту Автономної Республіки Крим, управління освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій, директорам інститутів післядипломної педагогічної освіти
Щодо розподілу робочого часу у практичних
психологів та соціальних педагогів |
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ
№ 1/9-488 від 04 липня 2012 року
Міністерство освіти і науки Автономної Республіки Крим,
управління освіти і науки обласних,
Київської і Севастопольської міських
державних адміністрацій
Щодо організації та проведення
"години психолога" у загальноосвітніх
навчальних закладах |
| |
| | |
|
Календар |
|
|