Крилаті вислови |
|
На сайті працюють |
Онлайн всього: 14 Гостей: 14 Користувачів: 0 |
|
| | |
|
У категорії матеріалів: 106 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 3 ... 10 11 » |
Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Комментарям ·
Завантаженням ·
Проглядам
Свята Осені у Горбівецькій ЗОШ І-ІІ ступенів |
Олеся Намака,
вчитель українознавства
Глибоцького ліцею,
Зав.РМЦ управління освіти
Глибоцької РДА.
ВСТУП
Педагогічні аспекти формування поняття «українська національна ідея»
Поняття «національна ідея» - досить абстрактне. Воно несе філософський зміст та формується на основі історичних, моральних, духовних цінностей, поглядів, звичаїв і традицій нації, народу, етносу.
У зв`язку з цим, досить відповідальною є місія вчителя українознавства: сформувати ряд українознавчих компетенцій, які сприяли б формуванню в уяві та свідомості учня власне глибоке розуміння поняття «українська національна ідея».
У педагогічному арсеналі вчителів є ряд засобів, що забезпечують якісне вирішення даного завдання, зокрема - фольклорний матеріал, праці українських патріотів: поетів, письменників, борців за волю та незалежність України, політиків, істориків. |
Постать Бандери після смерті й надалі залишається в епіцентрі боротьби, як символ українського визвольного руху та постійно використовується в політичній та збройній боротьбі.
Визнання й вшанування усіх без винятку борців за волю України – свідчення зрілості України як держави, яка сама вирішує, яких героїв їй шанувати і яке майбутнє їй будувати.
Про Степана Бандеру зараз багато говорять, але, на жаль, мало читають. Зрозуміло ж – часу обмаль, а інформації навколо нас все більше і більше. А між тим, в статтях Степана Бандери ми можемо знайти доволі правильні прогнози подій останніх двох десятиріч: розпад СРСР, перебудову те, що відрізняє його від численних західних політологів,- він не дає себе обдурити зміною вивісок та за новою формою бачить той самий споконвічний зміст. «Зміна комуністичного режиму на позірний демократичний жодним чином не змінить ставлення Москви до підкорених народів», – ось головний меседж Бандери.
«Якщо завтра на зміну більшовизмові прийде інша форма російського імперіялізму, то він так само насамперед звернеться всіма своїми силами проти самостійності України, на її поневолення. Російський народ, як і досі, буде нести той імперіялізм, робитиме все, щоб тримати Україну в поневоленні» - пише Бандера в 1950 році в статті «Українська національна революція, а не тільки протирежимний резистанc». |
Михайлівко моя люба!
Колиско, мій краю,
Де б не був на білім світі,
Про тебе згадаю…
М.В.Рубанець
Кожен у житті пов’язаний з тим місцем, де народився й виріс. Я народився в маленькому, але дуже мальовничому селі Михайлівка Глибоцького району Чернівецької області.
Історія мого села сягає давніх часів трипільської культури - однієї з найрозвиненіших культур енеолітичної доби. На території Михайлівки в урочищі Лан, вище по річці Котівець виявлено поселення трипільської культури, а в урочищі Кадуб знайдено два поселення культури Карпатських курганів. |
Яскраве Свято зустрічі весни відбулося у 2-А класі. У святково прикрашеній залі початкової школи діти у національних костюмах інсценували народні звичаї закликання та зустрічі весни: співали веснянки, водили хоровод. Другокласники розповіли, що коли починали танути сніги й наставала тепла пора, виконувалися обряди зустрічі весни. Один з обрядів був дитячий. За давнім повір’ям вважалося, що весну з вирію, на своїх крилах, приносять птахи. Щоб прискорити приліт птахів, діти співали пісень, носили по селу випечених з тіста «жайворонків». Юні майстри 2-А класу виготовили вдома з татами шпаківні, які після свята почіплять у шкільному скверику і будуть щодня на групі продовженого дня годувати птахів. Батьки учнів, усі гості свята та навіть сама Весна, яка завітала на дійство, були приємно вражені талантами наших другокласників, особливо всіх знову порадував захоплюючий виступ шумового оркестру з новим номером «Український танок».
Віра Іванівна Косован, класовод 2-А класу ознайомила всіх із давніми народними звичаями, сформувала в дітей уявлення про усну народну творчість, розвинула бажання вивчати усну народну творчість, виховала любов до природи.
|
УКРАЇНА
ГЛИБОЦЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ
60400, смт.Глибока, Чернівецької області, вул.Шевченка,1 тел.: (03734) 2-13-63
НАКАЗ
29.01.2016р . смт. Глибока № 62
Про призупинення навчання.
На виконання Протоколу №4 позачергового засідання районної комісії з питань техногенно- екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 29 січня 2016р.
НАКАЗУЮ:
- Призупинити навчально – виховний процес з 1 лютого 2016 року по 5 лютого 2016 року включно у загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладах (підпорядкованих управлінню освіти) Глибоцького району.
- Керівникам закладів освіти району:
2.1.Забезпечити своєчасне виконання даного наказу;
2.2.Довести зміст наказу до педагогічних працівників та батьків.
3.Розмістити наказ на сайті управління освіти .
4. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник управління освіти
Глибоцької райдержадміністрації В.І. Барарюк
(повний текст наказу - в прикріпленому файлі) |
П Л А Н Р О Б О Т И
управління освіти Глибоцької
районної державної адміністрації
на 2016 рік
(повний текст документу в прикріпленому файлі) |
Життя дається людині тільки раз.
Щоб його прожити гідно і щасливо,
треба його зберегти.
Наша задача-підготувати дитину
До майбутнього життя.
|
За підтримки Секретаріату Кабінету Міністрів України, Міністерства культури України, Міністерства молоді та спорту України, Посольства Литви в Україні, Всеукраїнська молодіжна громадська організація «Серце до серця» та Всеукраїнська благодійна асоціація «Рівний-рівному» з 13 по 17 січня 2016 року в м. Вільнюсі проводять Міжнародний фестиваль дитячо-молодіжної творчості «Литовська феєрія» (далі Фестиваль).
Метою Фестивалю є виявлення та підтримка обдарованих дітей і молоді; встановлення творчих контактів, сприяння дружнім зв’язкам і зміцненню взаємодії між дітьми та молоддю з різних регіонів України, зарубіжних країн; створення умов щодо підтримки багатонаціональної дитячо-молодіжної творчості, обміну досвідом, підвищення професійної майстерності.
Участь у Фестивалі братиме учнівська та студентська молодь України, Литви та інших країн.
Номінації Фестивалю: вокал, хореографія, інструментальний жанр, образотворче, декоративно-ужиткове та прикладне мистецтво, театральний жанр (драматичний, музичний), конкурс літературно-музично-спортивних міні-композицій «Молодь обирає здоров’я». |
| |
| | |
|
Календар |
|
|