П'ятниця, 13.12.2024, 01:23















Ви увійшли як Гість
Група "Гості"RSS
Освітній простір Глибоччини


          Головна           Діяльність районного методичного центру          Мій профіль          Вихід
Вхід на сайт

Наше планування
ЗНО 2019-2020
Олімпіади 2020
Закон "Про освіту"
Дошкільна освіта
Ліцензування
Категорії розділу
Зовнішнє незалежне оцінювання 2018 [143]
Методична робота [207]
Дошкільна освіта [72]
Позашкільна освіта [33]
Виховна робота [106]
Психологічна служба [74]
Державна підсумкова атестація навчальних досягнень учнів [24]
Атестаційна експертиза закладів освіти району [13]
Атестація педагогічних кадрів [20]
Підготовка до нового навчального року та до осінньо-зимового періоду [45]
Всеукраїнські олімпіади [311]
Юна еліта Глибоччини. Робота з обдарованими дітьми [91]
Оздоровленя учнів, проведення екскурсій, навчальної практики [28]
Кадрова робота [18]
Інформатизація та компютеризація освітніх закладів [40]
Охорона праці та безпека життєдіяльності, дитячий травматизм [25]
Організація підвозу учасників навчально-виховного процесу [10]
Цивільний захист [5]
Педагогічна скарбничка, майстерня новаторства [59]
Психолого-медико-педагогічна консультація [15]
Діяльність освітніх округів [8]
Профілактика злочинності та насильства в сім’ї [9]
"Ми чуємо тебе, Кобзарю, крізь століття". [4]
Заходи щодо вшанування в 2014 році ювілею Т.Г. Шевченка
2016 рік в Україні Рік англійської мови [3]
2016 рік в Україні оголошено Роком англійської мови
Стратегія виховання особистості в системі освіти Глибоцького району на 2016-2025 роки [3]
Олімпіади 2018 [91]
Вчитель року - 2018 [6]
Закон України "Про освіту" [8]
Фінансова діяльність управління [20]
Літній мовний табір [16]
Підсумки 2018 - 2019 рр. [42]
Меню сайту
Крилаті вислови
На сайті працюють

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
На сайті працювали
Вік сайту
Команда сайту
Головна » Файли » Напрямки роботи » Атестаційна експертиза закладів освіти району

Висновок щодо результатів атестаційної експертизи Новововчинецького навчально – виховного комплексу Черепковецької сільської ради Глибоцьког
13.09.2017, 09:13

Відповідно до частини третьої статті 21 Закону України «Про дошкільну освіту», частини третьої статті 40 Закону України «Про загальну середню освіту», наказу Міністерства освіти і науки України від 30.01.2015 «Про затвердження Порядку державної атестації дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладів», наказів управління освіти Глибоцької районної державної адміністрації від 29.07.2015 №446 «Про порядок проведення державної атестації дошкільних, загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів Глибоцького району», від 16.01.2017 №23 «Про проведення атестаційної експертизи Новововчинецького навчально – виховного комплексу Черепковецької сільської ради Глибоцького району Чернівецької області» у період з 27.02.2017р. по 10.03.2017р. здійснено атестаційну експертизу Новововчинецького навчально – виховного комплексу Черепковецької сільської ради Глибоцького району Чернівецької області.

В закладі наявні установчі документи, зміст яких відповідає чинному законодавству.

В Новововчинецькому НВК статистична звітність (форми ЗНЗ-1, 77-РВК, 83- РВК, 1-ЗСО) ведуться відповідно до вимог та рекомендацій органів державної статистики, своєчасно подаються в управління освіти Глибоцької РДА. Наявний план роботи ЗНЗ, планування якісне, стан виконання річного плану роботи ЗНЗ задовільний. Планування роботи педагогічної ради продумане, дієве.

Річний план роботи школи містить у собі докладний аналіз роботи школи за усіма напрямками діяльності за попередній навчальний рік та безпосередньо сплановано роботу школи на поточний навчальний рік. Основна увага у ньому звернена на виконання законів України, реалізацію завдань, на які спрямовуються зусилля педагогів школи у поточному навчальному році.

Належним чином ведеться робота в закладі щодо обліку дітей і підлітків шкільного віку. Охоплення дітей шкільного віку мікрорайону здійснюється згідно Інструкції з обліку дітей і підлітків шкільного віку від 12.04.2000 №646.

Для медичного супроводу навчально-виховного процесу у Черепковецькій загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів працює медичний кабінет, адже значне місце у роботі з питань збереження та зміцнення здоров’я школярів під час навчально-виховного процесу належить саме ефективному медичному супроводу. Заклад забезпечено медичним працівником, який має відповідну фахову освіту. Основними напрямками діяльності медичного супроводу у школі виявлено: організація проведення профілактичних медичних оглядів дітей з висновком про стан здоров’я, визначення групи для занять фізичною культурою; здійснення медико-педагогічного контролю (у тому числі відвідування уроків фізичної культури, що встановлено за наслідками перевірки здійсненого обліку в журналі); здійснення контролю санітарно-епідеміологічного режиму в школі; здійснення контролю за організацією та якістю харчування, дотримання санітарно-гігієнічних вимог харчоблоку та їдальні, дотримання правил особистої гігієни учнів та персоналу, контроль технології приготування страв, перевірка наявності захворювання у працівників харчоблока та контроль забезпечення деззасобів; організація санітарно-просвітницької роботи та її проведення, зокрема, формування навичок здорового способу життя; надання першої невідкладної допомоги учасникам навчально-виховного процесу; диспансерний облік та постійний нагляд за даною категорією учнів; ведення поточної та звітної документації (медичні карти дітей ф 0-26/0, медичні довідки ф 0-86 1/0, медичні довідки ф 0-86 2/0, медичні книжки працівників школи, журнали, накази та нормативні документи медичного кабінету); здійснення обліку медикаментів (одержання, поповнення, контроль допустимих термінів зберігання). Відповідно до державних санітарних правил і норм влаштування, утримання загальноосвітніх закладів (СанПІН 5.5.2.008-01) медичний кабінет у школі добре освітлений природнім світлом та забезпечене лампою штучного освітлення. Кабінет укомплектований на 75% засобами медичного призначення (устаткування, обладнання, вироби медичного призначення) та лікарськими засобами для надання першої та невідкладної допомоги.

Станом на 27.02.2017року у закладі працює 4 педагогічних працівників. Відсоток забезпечення ЗОШ педагогічними кадрами складає 100 % . З вищою педагогічною освітою 75 % .

З загальної кількості працюючих педпрацівників кваліфікаційну категорію „спеціаліст ” мають 2 педагогів ; кваліфікаційну категорію „ спеціаліст ІІ категорії - 1 ; кваліфікаційну категорію „ спеціаліст вищої категорії „ – 1 педагог. Відсоток педагогічних працівників з вищою та І кваліфікаційною категорією 25 %.

У закладі працює 2 вчителів, які мають педагогічне звання «старший вчитель». Відсоток педагогічних працівників, які мають педагогічне звання 50 %.

В закладі наявна законодавча база щодо проведення атестації:Типове положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 08.08.2013 № 1135, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 16.08.2013 за № 1417/23949; Закон України „Про освіту ” (ст.54) ; наявний перспективний план атестації.

В НВК дотримуються вимог охоплення атестацією не більше 20 % педагогів щорічно.

В закладі згідно вимог заведено книги наказів. Систематично видаються накази про всі види відпусток. Книги наказів прошнуровані, пронумеровані, скріплені печаткою директора.

В закладі є книга руху трудових книжок, котра ведеться згідно вимог. Книга прошнурована, пронумерована, скріплена печаткою директора.

Книга обліку кадрів прошнурована, пронумерована, скріплена печаткою директора, ведеться згідно вимог. Облік обслуговуючого персоналу ведеться в окремій книзі.

Трудові книжки ведуться згідно Інструкції. Зберігаються як документи суворої звітності. Кількість трудових книжок відповідає чисельному складу педпрацівників та обслуговуючого персоналу закладу .

Особові справи педагогічних працівників оформлені згідно вимог. Особові справи обслуговуючих працівників оформленні згідно вимог. Оформлені особові картки форми П-2, які зберігаються в особовій справі .

Основними напрямами методичної роботи РМЦ з педагогами району є забезпечення професійного зростання педагогічних працівників шляхом координації різних форм неформальної та інформальної освітньої діяльності; створення ефективної моделі професійного зростання педагогічних працівників через запровадження інноваційних форм та методів методичного супроводу; формування індивідуальних траекторій фахового росту, стимулювання та розвиток креативних підходів педагогів до реалізації Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти, активізація інноваційного потенціалу вчителя; забезпечення педагогами реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді; робота вчителів з удосконалення мовленнєво-комунікативної компетентності школярів з метою забезпечення доступу до джерел української духовності; науково-методичний супровід та координація інноваційної, дослідно-експериментальної діяльності в освітніх закладах та популяризація в засобах масової інформації інноваційного досвіду кращих педагогів та керівників закладів освіти з урахуванням сучасних орієнтирів модернізації змісту освіти.

Адміністрацією закладу аналізується якість та результативність методичної роботи, щорічно видається наказ «Про підсумки методичної роботи у навчальному році». Педагогами ведуться методичні портфоліо, працює шкільний сайт.

Адміністрація закладу та педагоги школи є активними учасниками методичних заходів районного рівня: на базі досвіду роботи школи проводяться районні семінари керівників ЗНЗ та педагогів району. Досвід управлінської діяльності керівництва школи було представлено на районному семінарі директорів ЗНЗ району. Учасники семінару відзначили позитивні напрацювання та практичне значення матеріалів семінару. Змістовними та інноваційними є і презентації досвіду роботи вчителів школи в рамках районних методичних заходів. Питання методичної роботи, самоосвітньої діяльності вчителів, спрямованої на підвищення фахової майстерності, удосконалення навчально-виховного процесу школи, підвищення якості знань учнів - пріоритети внутрішкільного контролю адміністрації.

Виховна робота навчального закладу спланована за новою програмою „Основні орієнтири виховання учнів 1-12-х класів загальноосвітніх навчальних закладів України”. Річний план виховної роботи складено згідно з вимогами нормативно-правових документів, які регламентують організацію виховної роботи в закладах освіти та упорядковано в окремій папці.

На контролі дирекції навчального закладу перебуває питання обліку відвідування навчальних занять учнями, пропуски уроків без поважних причин. Відвідування учнів фіксується у журналі відвідування, дане питання аналізується в наказах щосеместрово.

Велика увага в школі приділяється естетичному вихованню школярів. Цьому сприяють систематичні виставки дитячих малюнків, оформлення класних приміщень, коридору школи. Протягом року учні школи беруть участь у різноманітних видах творчої діяльності: конкурсах плакатів, літературних творів, огляді художньої самодіяльності, концертах, літературних та мистецьких святах, вікторинах.

Всі класні кімнати обладнані в основному згідно санітарних і методичних вимог. Наявні діючі класні кутки, кутки державної символіки, виставки учнівських зошитів та робіт. Наявні ігрові куточки, класні бібліотечки для учнів (довідники, словники, художня література).Навчальний матеріал вчителями систематизовано на достатньому рівні. Розклад уроків складено з дотриманням гранично допустимого на учня, дотримуються вимоги для навчання дітей шестирічного віку. Режим роботи чітко сплановано і дотримується єдиних санітарних і методичних вимог.

У Новововчинецькому НВК в початковій ланці функціонують 3 класи. А саме: 1 клас – 5 учнів (класовод Козак Інна Михайлівна), 2 клас – 6 учнів (Дещук Мар’яна Петрівна, 4 клас - 4 учнів (Заболотнюк Тетяна Миколаївна).

У колективі закладу налагоджена атмосфера співробітництва, взаємодопомоги, підтримки (взаємовідвідування уроків, спільна розробка уроків, свят, екскурсій, планування). Вчителі не тільки вимогливі до себе, але й один до одного, адекватно реагують на критику. Педагоги постійно підвищують свій професійний рівень на курсах при ОІППОЧО, районних методоб’єднаннях, діляться, обмінюються придбаним досвідом з своїми колегами. Підвищується науково-теоретичний та методичний рівень викладання предметів, посилилась увага до виховної та розвивальної функції навчання, до пошуку його ефективних форм та методів. Система роботи побудована так, що всі заходи готуються спільно: учитель – батьки – діти, що допомагає згуртувати учнівський колектив. Вчителі люблять своїх вихованців, допомагають їм усвідомити свою індивідуальність та неповторність, кожного дня та під час уроків створюють і в позакласній діяльності створюють ситуацію успіху.

Категорія: Атестаційна експертиза закладів освіти району | Додав: Ulia_RMC
Переглядів: 394 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Пошук

Підсумки

Юна Еліта

Фінанси

ЛМТ

Реєстрація ДНЗ

Сокіл "Джура"

Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Пройди тестування

SMS листування

Copyright MyCorp © 2024