З метою популяризації вивчення іноземних мов в Україні, з 29 травня по 04 червня 2018 року в Нижньосиньовецькій ЗОШ працював літній мовний табір з денним перебуванням для учнів 5-8 класів.
Відповідальними за організацію роботи мовного табору було призначено вчителів французькоъ мови Урсу К.М., Костенюк М.І., Атодиресі В.В. Для учнів було проведено урочисте відкриття та закриття табору, забезпечено належну організацію змістовного дозвілля дітей. Учні перебували в мовному таборі з 09.00 до 14.00 години.
Основне завдання, яке поставили вчителі перед початком роботи табору: виховання культури спілкування, прагнення до спілкування французькою мовою, висловлення власних думок та поглядів французькою мовою, розвиток та розкриття творчих здібностей школярів, спонукання до саморозвитку та самовдосконалення. Вчителі обирали різні форми занять для забезпечення учнів знаннями з теми, які надалі будуть для них корисними в школі та у випадку спілкування поза межами у франкомовному середовищі. Протягом 5 робочих днів мовного табору була проведена наступна робота:
29 травня – відкриття табору, вирішення організаційних моментів, повідомлення теми та мети занять, обговорення плану роботи табору та уподобання учнів, засвоєння необхідного лексичного мінімуму.
30 травня – Ігрова розважальна програма «À travers les pays francophones». Перегляд відеофільму «Le français dans le monde». Вікторина «Сторінками історії та географії Франції»
31 травня – Віртуальна подорож «Disneyland – mon rêve».Конкурс малюнків на асфальті «Les symboles de la France».
01 червня – Парад дитячих пісень та віршів «La langue française en fête». Гра «Les stars sur la scène».
04червня – Урочиста лінійка, присвячена закриттю мовного літнього табору. Обговорення роботи табору та висловлення думок та побажань щодо роботи літнього мовного табору 2019 року.
Підводячи підсумки, можна сказати, що мета , заради якої було відкрито мовний табір, досягнуто. Школярі проводили дозвілля весело, розширювали світогляд, практикувалися у спілкуванні французькою мовою. Учні змогли реалізувати себе також в творчих завданнях. Учні мали змогу проявили свої творчі здібності, навчалися коректно поводитися в різних ситуаціях та використовувати для цього граматичний та лексичний матеріал французької мови, отримали достатню практику усного мовлення.
Урсу К.М.
|