П'ятниця, 22.11.2024, 22:26















Ви увійшли як Гість
Група "Гості"RSS
Освітній простір Глибоччини


          Головна           Діяльність районного методичного центру          Мій профіль          Вихід
Вхід на сайт

Наше планування
ЗНО 2019-2020
Олімпіади 2020
Закон "Про освіту"
Дошкільна освіта
Ліцензування
Категорії розділу
Зовнішнє незалежне оцінювання 2018 [143]
Методична робота [207]
Дошкільна освіта [72]
Позашкільна освіта [33]
Виховна робота [106]
Психологічна служба [74]
Державна підсумкова атестація навчальних досягнень учнів [24]
Атестаційна експертиза закладів освіти району [13]
Атестація педагогічних кадрів [20]
Підготовка до нового навчального року та до осінньо-зимового періоду [45]
Всеукраїнські олімпіади [311]
Юна еліта Глибоччини. Робота з обдарованими дітьми [91]
Оздоровленя учнів, проведення екскурсій, навчальної практики [28]
Кадрова робота [18]
Інформатизація та компютеризація освітніх закладів [40]
Охорона праці та безпека життєдіяльності, дитячий травматизм [25]
Організація підвозу учасників навчально-виховного процесу [10]
Цивільний захист [5]
Педагогічна скарбничка, майстерня новаторства [59]
Психолого-медико-педагогічна консультація [15]
Діяльність освітніх округів [8]
Профілактика злочинності та насильства в сім’ї [9]
"Ми чуємо тебе, Кобзарю, крізь століття". [4]
Заходи щодо вшанування в 2014 році ювілею Т.Г. Шевченка
2016 рік в Україні Рік англійської мови [3]
2016 рік в Україні оголошено Роком англійської мови
Стратегія виховання особистості в системі освіти Глибоцького району на 2016-2025 роки [3]
Олімпіади 2018 [91]
Вчитель року - 2018 [6]
Закон України "Про освіту" [8]
Фінансова діяльність управління [20]
Літній мовний табір [16]
Підсумки 2018 - 2019 рр. [42]
Меню сайту
Крилаті вислови
На сайті працюють

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
На сайті працювали
Вік сайту
Команда сайту
Головна » Файли » Напрямки роботи » Методична робота

Діяльність шкільних методичних об`єднань
03.02.2013, 16:13

Л.В. Якименко, завідувач НМЦ координації методичної роботи, менеджменту та ЗНО

Є.Д. Моспанчук, методист НМЦ координації методичної роботи, менеджменту та ЗНО

П.С. Ткачук, методист НМЦ координації методичної роботи, менеджменту та ЗНО

 

Шкільне методичне об’єднання – важлива форма підвищення фахової майстерності вчителя

Основна роль учителя сьогодні – не лише дати певну суму знань учневі, а й навчити його вчитися, самостійно здобувати знання, застосовувати їх на практиці, тобто формувати компетентності як загальну здатність, що базується на певному досвіді та цінностях особистості. Тому сучасність ставить високі вимоги до професійності вчителя, який повинен бути готовим до змін, відкритим до новацій, стати творцем, дослідником, експериментатором.

На формування якісно нового педагога налаштована вся система роботи методичних об’єднань, яка спонукає кожного вчителя до підвищення свого фахового рівня; сприяє взаємному збагаченню членів педагогічного колективу педагогічними знахідками; дає змогу молодим учителям вчитися педагогічної майстерності у старших і досвідченіших колег; забезпечує підтримання в педагогічному колективі духу творчості, прагнення до пошуку.

Планувати роботу шкільного методичного об'єднання потрібно відповідно до науково-методичної проблеми, над якою працює навчальний заклад, поставленої мети та завдань.

Основною метою діяльності методичного об'єднання можна визначити наступне – залучення вчителів до інноваційної, пошукової діяльності, розвиток творчої ініціативи, виявлення й поширення найбільш ефективних форм та методів їхньої роботи.

Завдання методичних об’єднань:

– підвищення професійної майстерності кожного вчителя;

– збагачення і розвиток творчого потенціалу педагогів;

– діагностика і визначення шляхів подолання труднощів у педагогічній діяльності вчителів;

– поглиблення методичної підготовки;

– активне впровадження інноваційних форм методичної роботи, досягнень психолого-педагогічної науки;

– стимулювання ініціативи й творчості членів методичного об’єднання.

Напрями методичної роботи можуть бути різноманітні, проте можна виокремити основні, а саме:

– організаційно-методична допомога: проведення відкритих уроків, суспільно-педагогічних акцій; творчих звітів, творчих портретів; конкурсів професійної майстерності;

– інформаційно-аналітична діяльність: вивчення стану викладання основ наук та результатів навчальної діяльності; визначення термінів проведення діагностичних контрольних робіт і тестування з різних предметів; підбір діагностичних тестів і контрольних робіт на основі тематичного планування; визначення основних напрямків індивідуального супроводу вчителів на основі аналізу результатів педагогічного аудиту;

– консультативно-методична робота: індивідуальна робота з вчителями різної кваліфікації; робота з удосконалення сучасних навчально-методичних комплексів; організація проведення олімпіад, наукових конференцій; участь у педагогічних виставках, проектах;

– організація самоосвітньої діяльності вчителя: системність самоосвітньої діяльності; практична спрямованість роботи; відповідність змісту самоосвіти рівню професійної компетентності; впровадження в життя своїх педагогічних можливостей та здібностей; здатність особистості раціонально організувати свою діяльність.

Категорія: Методична робота | Додав: освіта | Теги: Діяльність шкільних методичних обєд
Переглядів: 501 | Завантажень: 1 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Пошук

Підсумки

Юна Еліта

Фінанси

ЛМТ

Реєстрація ДНЗ

Сокіл "Джура"

Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Пройди тестування

SMS листування

Copyright MyCorp © 2024