Серед усіх наук, що відкривають людству шлях до пізнання законів природи, наймогутніша, найвеличніша наука - математика. (С. Ковалевська)
В 4-му класі був проведений відкритий урок з математики. Тема: Письмове додавання й віднімання багатоцифрових чисел.
Мета: розвивати вміння додавати й віднімати багатоцифрові числа; практикувати розв’язання рівнянь із застосуванням письмових обчислень; вдосконалювати обчислювальні навички.
Сільвія Лазарівна Тарица правильно визначила навчальні та виховні цілі. Під час уроку здійснювався диференційований підхід у навчанні учнів.
На уроці вчитель практикувала елементи самоосвіти та самовиховання. Використаний індивідуальний та колективний підхід до навчання дав свої результати . Було доцільним проведення навчальної самостійної роботи на уроці.
Пошукові завдання і проблемні запитання сприяли глибокому засвоєнню матеріалу, позитивному емоційному настрою учнів.
Дотримання вчителем норм педагогічної етики, правил такту дозволило досягти тісного контакту з класом, доброзичливості у стосунках між учителем та учнями.
Робота на уроці концентрувалася у зміні видів навчальної діяльності, рівномірному навантаженні на всіх учнів класу, також у тому, що при підготовці уроку були враховані вікові та індивідуальні особливості учнів: інтерес до вивчення даного предмету, розвиток загально навчальних умінь та навичок, добрі потенціальні можливості оволодіння математикою, розвиток уяви, бажання самостійно висловлюватись, достатньо висока мотивація, що стимулювалася використанням ефективних методів роботи на уроці.
Діти були активні, організовані, дисципліновані на уроці.
Учні володіли навичками колективної та самостійної роботи. Все це враховувалось при плануванні уроку та визначенні технологій для використання на уроці.
Під час уроку вдалося досягти мети, завдань, запланованих результатів. Урок був ефективним, цікавим для дітей, переважна більшість їх задоволена своєю роботою.
|