Педагогічне стимулювання розвитку творчих здібностей на практиці відбудеться за умов зміни уявлень про характер стосунків між учителем та учнем, утвердження стилю довіри, співробітництва та співтворчості. Такий урок румунської мови провела вчитель Купського НВК №2 Богданюк Єлізавета Василівна в 3 класі . Учитель створював доброзичливу атмосферу на урокі , давав дитині можливість висловлювати власні думки без оцінних суджень, забезпечував плюралізм думок і суджень, толерантність до поглядів інших під час творчої діяльності та оцінки її результату, давав кожному учню право на помилку. На уроці був створенний позитивний настрій до навчання. відчуття позитивної атмосфери у колективі для здійснення спільної мети, можливість висказувати свою думку і вислуховувати товаришів.
|