Людина сьогодні звикла сподіватися не на захисні сили свого організму, а на могутність медицини. №24Академік Амосов стверджував: «Щоб бути здоровим, потрібні власні зусилля, постійні і значні. Замінити їх не можна нічим».
Саме тому головною мотивацією вважаю необхідність пильного ставлення учнів до власного здоров’я, заохочуючи їх до опанування умінь та навичок зі здорового способу життя.
Закладати фундамент з основ збереження життя та зміцнення здоров’я ефективно за допомогою інтерактивних технології навчання: рольових ігор, дискусій, дебатів, вікторин.
З учнями старшої вікової категорії вважаю за доцільне використовувати метод Воркшоп, а також дискусії «Шість капелюхів мислення» Використання різних методик розвиває як комунікативні, так і творчі навички, стимулює самостійний пошук інформації, необхідної для розв’язання ситуативних завдань.
Шляхи розвитку здоров’язбережувальної компетентності як учитель основ здоров’я поглибила нещодавньою курсовою підготовкою в інституті післядипломної педагогічної освіти. Одним з найбільш ефективних засобів підвищення професійної компетентності вчителя вбачаю у самоосвітній діяльності, про що свідчать численні сертифікати.
Останній із них отримала за участь у проекті «Родинна твердиня», що проводився Всеукраїнською громадською організацією «Міжнародний шкільний проект»
Як керівник шкільного методоб’єднання вчителів здоров’язберігаючого циклу, проводжу семінари, тренінги, відкриті уроки та майстер-класи для вчителів.
Яким повинен бути сучасний вчитель? Часто задаючи собі таке запитання, я розумію, що прагну цього. Заради знайомства з креативними та талановитими колегами беру участь у конкурсі «Вчитель року», очікую отримати ефективні інструменти для удосконалення власної педагогічної діяльності, бажаю обмінятися набутим досвідом.
Друзі! Щастя подібно до метелика. Чим більше ловиш його, тим більше воно вислизає. Пильніше придивіться до себе й оточення – і воно обов’язково прийде до вас і тихенько сяде на плече.
|