Вчені з Кентського університету (Велика Британія) спробували відповісти на
питання, чому в школі хлопці вчаться гірше, ніж дівчата. Матеріали дослідження
опублікував журнал Child Development.
У роботі зазначається, що було проведено серію експериментів з дітьми
дошкільного та молодшого шкільного віку. Вони дали змогу з'ясувати, що
"негативні гендерні стереотипи", які стосуються навчання та
успішності, з'являються у дітей обох статей у дуже ранньому віці.
Вже чотирирічні діти знають, встановили вчені, що "дитина, яка хоче
добре вчитися і отримувати хороші оцінки" – це дівчинка, а той, хто
"вчиться не дуже добре" – це, звичайно, хлопчик.
Ці гендерні стереотипи у дітей були виявлені за допомогою нескладного
експерименту: дослідники давали опис хорошого або поганого учня, а потім
просили дитину показати цього учня на картинці, що зображає силует хлопчика чи
дівчинки. Аналогічний досвід показав, що, на думку дітей, у безумовній
академічній перевазі дівчаток переконані й дорослі.
|