Проблема дитячої обдарованості є однією з проблем сучасної науки. Існує понад 100 визначень поняття "обдарованості". Н.С.Лейтес сказав, що "Обдарованість - це здатність до видатних досягнень у будь-якій соціальне значущій сфері людської діяльності".
Основним принципом роботи загальноосвітньої школи є розкриття в процесі навчання дитячої обдарованості. Здійсненню цього принципу сприяє робота практичного психолога і педагога в їх взаємодії.
Зміст роботи з обдарованими дітьми включає: ряд завдань, а саме: сприяти розвитку кожної особистості; якомога раніше виявляти обдарування кожної дитини і максимально сприяти їхньому розвиткові.
Основним підходом у пошуку юних обдарувань варто визнати комплекс заходів: медичних, фізіологічних, психологічних, педагогічних, спрямованих на вирішення цих завдань сім'єю і школою. Важливо використовувати різноманітні методи виявлення інтересів і здібностей дітей і надалі спостерігати за їхніми успіхами. В роботі з обдарованими дітьми можна виділити три етапи. Далі-тисни тут.
|